Nu Porneste Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    nu mai porneste!!

    va salut. am o mare rugaminte daca ma poate ajuta cineva cu o parere.
    Ieri mi s.a oprit motorul in mers(i s.a taiat alimentarea) si dupa ce am tras pe dreapta nu a mai pornit deloc, dau la automat si invarte in gol. se poate sa fie vreun senzor ceva sau sa ma astept la pompa de injectie sau injectoare?Multumesc anticipat

    Comment


    • #47
      slabeste cu o cheie de 17 o piulita de la un injector oarecare si da-i un automat.daca nu iese motorina atunci pompa data jos, demontata toata si verificata. posibil sa ai mizerie sau pilitura. dar pentru inceput verifica daca vine motorina la un injector oarecare.

      Comment


      • #48
        Originally posted by dashu View Post
        Ieri mi s.a oprit motorul in mers(i s.a taiat alimentarea) si dupa ce am tras pe dreapta nu a mai pornit deloc, dau la automat si invarte in gol.
        Foloseste un tester ce iti poate da codurile de eroare si valorile ce trebuiesc citite.Scutesti munca inutila si bani.Sa plecam de la ideea ca senzorul de pozitie vilbrochen,nu functioneaza,credeti ca va porni vreodata? Am dat doar o posibilitate,dar pot fi o sumedenie...

        Comment


        • #49
          o s.o duc la un service sa o pun pe tester, am intrebat azi un mecanic si a zis ca e pompa de alimentare(a picat pe partea de electrica), acum Dumnezeu cu mila, sper sa nu fie prea grav, va multumesc pentru sfaturi.

          Comment


          • #50
            Prima data cand ajungi la mecanic sa il rogi sa arunce un ochi la cureaua de distributie. Doamne da sa ma insel. Bafta

            Comment


            • #51
              hmm..deja imi mai ridic inca un semn de intrebare. Spre rusinea mea cand am schimbat distributia in loc de curea de diesel mi.au adus una de benzina si nu am schimbat.o de atunci, oare sa fie asta una din probleme?

              Comment


              • #52
                loganul diesel nu are pompa electrica de alimentare pe rezervor. pompa de alimentare este in acelasi corp cu pompa de inalta.de ce nu ii faci mai intai un test ca sa scapi de grija?
                sigpic
                Ambition 1.5 dc

                Comment


                • #53
                  Originally posted by florin.fanatik View Post
                  Nici chiar asa... Exista si riscul ca bujia incandescenta, fiind cam firava, sa se rupa in chiuloasa.

                  Recomand ca inainte de schimbul bujiilor sa se incalzeasca motorul, asa ies mult mai usor, nu fortati tare cand desfaceti, daca nu mai merge incercati inapoi-inainte pana incepe sa se miste, daca aveti la indemana si un WD40 ar fii ideal.

                  Cand montati noiile bujii inacandescente, inainte de a le baga ungeti cu putin ulei filetul acestora, se infileteaza mai usor plus ca data viitoare va prinde bine.
                  Atentie,la sfaturi ce pot crea probleme.Rog a se vedea ce lubrefiant este admis a fi folosit in cazul montarii bujiilor incandescente!

                  Comment


                  • #54
                    la mine cand mi-a schimbat doua buji nu mi-o pus nimik,si am fast la reprezantanta.

                    Comment


                    • #55
                      Am schimbat si eu, astazi, bujiile (toate 4, beru 34ron/buc, made in germany, de la c*p*d* cluj - pot sa dau numele firmei?). Nici la mine nu a pus nimic pe filet (la reprezentanta dacia, mures).

                      Comment


                      • #56
                        Salutare colegi! Ieri am patit-o si eu NU MAI PORNESTE!!!
                        Am schimbat distributia am pornit-o a mers cateva minute si am zis sa schimb si saibele de la injectoare deoarece am montat acum o luna injectoare reconditionate si nu am avut atunci saibe de schimb.Am scos injectoarele le-am curatat varful lor cu o panza de pasla...am curatat locul unde vin, suflat cu compresorul pana s-a uscat tot...montat la loc. Prima cheie cat s-a amorsat sistemul....a 2-a 3-a cheie mai mult pana a ajuns motorina in injector apoi a pornit a tinut 10 secunde si MORT....N-O MAI IA nici cu slujbe.
                        -am verificat la capul injectoarelor ajunge motorina scuipa destul de tare.
                        -am mai verificat inca odata distributia fiind pusa bine (altfel nu pornea dupa montare)
                        - pompa de injectie "suge" motorina pe tur da si pe retur
                        - pe returul injectoarelor cand dau la cheie nu iese nimik (nici un strop)
                        - pe tester nu da nici o eroare
                        -porneste cu spray numai cat ii dau spray in nas cand e gata sprayul gata si motorul
                        - NU MAI STIU CE SA-I FAC
                        Ce nu am facut si am dubii:
                        Nu stiu daca roata dintata a pompei de inalta are pana si daca semnul ei e chiar la locul lui deoarece a mai fost schimbata.Daca are pana n-are nici o relevanta.La urma urmei cu sau fara pana ea face presiune in orice moment al rotatiei.
                        Nu stiu ce senzori sa verific poate e vre-o unul defect si nu apuca sa se inregistreze eroarea in ecu.
                        O fi posibil de la stersul injectoarelor cu pasla sa fi infundat orificiile injectoarelor dar la ce presiune lucreaza ar fi sburat orice impuritate???
                        Este un singur senzor pe distributie care nu stiu ce face (si nici cum se cheama)pe care i-am desfacut mufa si am pus-o inapoi DAR nu cred ca ala sa se fi dus numai cat l-am deconectat.
                        Am fost azi cu a 2-a cheie in "speranta" ca nu o recunoaste cip-ul sau imobilizatorul dar nu e asa.
                        Nu stiu ce sa mai fac si va rog din suflet sa ma ajutati cu o parere de ieri stam 3 oameni ( 2 mecanici si io)si ne uitam la ea ca curca in lemne.
                        Va multumesc si va rog ajutati-ma pana acum am bagat 40 mil in ea si nimik are 9000 km
                        Last edited by bitmaryan; 25 November 2012, 14:32.

                        Comment


                        • #57
                          Potoliti-va cu Flame-ul! Este unicul avertisment!
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #58
                            Va multumesc si va rog ajutati-ma pana acum am bagat 40 mil in ea si nimik are 9000 km
                            cui i-ai dat 40 de mil n-ar trebui sa ti-o dea "la cheie"?
                            pe returul injectoarelor cand dau la cheie nu iese nimik (nici un strop)
                            atunci, calculatorul iti vede motorul ca e oprit, si nu da impulsuri la injectoare. verifica senzori,cablaj intrerupt,blocurile de sigurante sa nu fie vre-una arsa, oricum e de munca, si pacat de banii aia.trebuia sa o scoti impecabila in suma asta.

                            Comment


                            • #59
                              M-a mancat undeva sa schimb saibele la injectoare....poate daca o lasam asa mergea....ori o fi vre-o coincidenta si s-a defectat ceva intre timp...ceea ce nu ma mira.Toate interventiile le-am facut in service nu m-am bagat eu ca nu ma pricep prea mult insa la simptomele astea nici cei de la service nu ami stiu ce sa-i faca.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by bitmaryan View Post
                                - pe returul injectoarelor cand dau la cheie nu iese nimik (nici un strop)

                                Salut, aici in mod sigur e vorba de injectoare blocate. In momentul in care ai scos injectorul de pe masina acesta se blocheaza(am patit'o de multe ori). Singura solutie este sa mergi cu masina la service sa iti cureti injectoarele cum trebuie.Apoi trebuie sa respecti neaparat pasii pentru aerisirea concuctelor care se face fara mufele puse la injectoare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google