Nu Porneste Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by adi valuta View Post
    am si eu o problema cu loganul meu diesel: nu mai porneste. bateria e buna invarte dar nu porneste.apropo m-i s-a aprins un martor la bord in mers. este al 2 lea sub cel de lichid. puteti sa ma ajutati va rog?
    O diagnoza in cazul acesta e sfanta. Poate sa fie vorba de orice defect atat electronic, vezi senzori, ori mecanic, injectoarele sau pompa. Exact cum spune si colegul de mai sus, daca s-a intamplat brusc, dintr-o data , atunci ai sanse ca pompa sa nu mai bage motorina inspre injectoare sau regulatorul de presiune sa fie blocat. Daca s-a intamplat pe parcurs, adica daca a pornit din ce in ce mai greu atunci ai probleme cu injectoarele.

    Comment


    • salut am un logan 1.5 nu mai porneste deloc .dau la automat si nu mai vrea dau cu sprey si mio ineaca detot care ar fi ploblem? inainte pornea cu sprei acuma deloc

      Comment


      • Ai pus interfata pe masina? Ce eroare apare?

        Comment


        • azi sa aprins si "motor/check Engine asa ramane pe tester da eroare Injector Circuit/Open - Cylinder 1
          Injector Circuit/Open - Cylinder 2
          Exhaust Gas Recirculation Control Circuit

          Vehicle with 5 failures
          Injection - DCM12 - L4C91 - v8.1 Failures detected
          ECM/PCM Processor
          Exhaust Gas Recirculation Control Circuit
          Injector Circuit/Open - Cylinder 1
          Injector Circuit/Open - Cylinder 2
          Glow Plug/Heater Circuit "A"

          inebunesc sincer cu masina asta

          ma poate ajuta cineva ? ce pot sa ii fac sa o pornesc
          Last edited by life_ys_now; 15 February 2014, 15:41. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • nu sunt specialist... dar nu stiu de ce ai apelat la spray...daca ai o problema, trebuie rezolvata nu amanata. Eu as incerca sa elimin erorile mai putin costisitoare... gen verificare/inlocuire bujii (iti apare eroare legata dd ele)... poate o anumita cauza sa conduca la mai multe erori inregistrate...
            Sunt probleme la motor in istoric?

            Comment


            • buji noi ,supape noi de retur am sters toate erorile si au ramas doar doua pe testar
              Injector Circuit/Open - Cylinder 2.
              Injector Circuit/Open - Cylinder 3
              UCBIC/BFR - UCH transv 6_1 No failure detected
              acuma ma gandesc ca din cauza sprei am mai stricat alceva

              Comment


              • ai incercat sa vezi daca vine motorina la injectoare?
                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                Comment


                • verifica conectorii de la injectoarele 2 si 3, inlocuieste-i sau strange pinii.

                  Comment


                  • Originally posted by life_ys_now View Post
                    azi sa aprins si "motor/check Engine asa ramane pe tester da eroare Injector Circuit/Open - Cylinder 1
                    Injector Circuit/Open - Cylinder 2
                    Exhaust Gas Recirculation Control Circuit

                    Vehicle with 5 failures
                    Injection - DCM12 - L4C91 - v8.1 Failures detected
                    ECM/PCM Processor
                    Exhaust Gas Recirculation Control Circuit
                    Injector Circuit/Open - Cylinder 1
                    Injector Circuit/Open - Cylinder 2
                    Glow Plug/Heater Circuit "A"

                    inebunesc sincer cu masina asta

                    ma poate ajuta cineva ? ce pot sa ii fac sa o pornesc
                    In primul rand verifica sau eventual da cu un spray de contact la mufele de la injectoarele 1 si 2. De asemenea poti sa verifici daca ai vre'o bujie arsa. Ti'as recomanda sa dai cu spray la toate mufele inclusiv la dele de la calculatorul de injectie(ecm). Din ce observ ai destul de multe erori inregistrate, fa ce ti'am zis mai sus iar mai apoi ii dai o scanare sa vezi ce erori iti mai apare.

                    Comment


                    • Originally posted by life_ys_now View Post
                      buji noi ,supape noi de retur am sters toate erorile si au ramas doar doua pe testar
                      Injector Circuit/Open - Cylinder 2.
                      Injector Circuit/Open - Cylinder 3
                      UCBIC/BFR - UCH transv 6_1 No failure detected
                      acuma ma gandesc ca din cauza sprei am mai stricat alceva
                      daca intr-adevar ai valvele de retur noi, si banuiesc ca la toate injectoarele, atunci conform erorilor de mai sus ai pilitura. din pacate.
                      ti-au ramas blocate injectoarele si ca atare singura varianta e sa dai jos macar cele doua injectoare si o sa vezi ca ai rotitele de la valvele de retur, blocate. dupa ce constati asta nu-ti ramine decit sa refaci tot sistemul de injectie, iar daca ajungi aici iti recomand trecerea pe electric si o sa scapi definitiv de ..."inebunesc sincer cu masina asta

                      ma poate ajuta cineva ? ce pot sa ii fac sa o pornesc"
                      bafta!

                      Comment


                      • Cum poti sa-i spui omului ca are pilitura conform erorilor. Erorile spun clar: circuite deschise la injectorul 2 si 3. Asta inseamna ca ori bobinele injectoarelor, ori cablajul, ori calculatorul de motor prezinta pribleme(circuit deschis). Verifica rezistenta interna la cil 1 si apoi la 2 si 3. trebuie sa fie asemeneatoare. daca este ok atunci verifica cablajul. Desfa mufa de la calaculator si verficica continuitatea firelor, dar nici sa nu dea la masa sau plus. daca si cablajul este ok atunci ca defect ramane calculatorul de motor. Ce mai probabil la tine este cablajul ori mufa de la injector. Oricum este o problema electrica, nicidecum mecanica, precum spune predecesorul meu.

                        Atentie la limbaj! E un avertisment!
                        Last edited by IancuMIC; 17 February 2014, 17:41.

                        Comment


                        • oare nu e o problema mecanica? oare?
                          doar life_ys_now ne poate spune.

                          off topic: predecesor suna misto. intotdeauna avem ceva de invatat de la predecesori. macar modalitati de exprimare... pe parte auto, cu voia Domnului.

                          Ti-am sters postul de mai inainte, pentru ca era un ...flame. Considera acest lucru ca un avertisment.
                          Last edited by IancuMIC; 17 February 2014, 17:53.

                          Comment


                          • Salut, am un Logan 1.5 2006 65 cp, si de 2 luni am urmatoarea problema: prima simptoma a fost dupa ce am oprit motorul si la 2 minute l-am repornit insa tineam cheia la automat si motorul invartea incontinuu insa nu pornea, nu caraia nu nimica doar ca invartea incontinuu normal. am pus iar contactul si a pornit la sfert de cheie, dupa cateva zile sau chiar saptamani iar aceeasi problema doar ca de data asta am incercat de 4-5 ori sa dau la automat insa fara succes, motorul invartea dar nu pornea. la a 6-a incercare acesta a pornit la sfert de cheie fara probleme, timp de cateva saptamani iar aceeasi problema, nu am patit-o niciodata cu motorul rece! Zilele trecute iar aceeasi problema, insa o las cu contactul pus cam 6-7 secunde dupa ce se sting martorii luminosi si pornste la sfert de cheie. acuma nu face figuri porneste stas, dar iar ma astept sa imi faca fite. Ce parere aveti, poate fi problema de relee? Sau partea electrica? Injectoarele sunt bune nu arunca multa motorina pe retur.
                            sigpic

                            Comment


                            • peste motorina am bagat benzina.

                              aveam cam 45 litri de motorina in rezervor si din greseala mea am pus cam 15 litri de benzina in rezervor.
                              noroc ca am vazut cand am pus pistolul in pompa ca e de benzina .
                              - am sunat un prieten si ma sfatuit sa nu pornesc motorul si sa scot tot din dezervor cu pompita de amorsare scotand furtunul pana in filtru de motorina .am dat la pompita cam 40 min pana am scos tot . dupa aceea am facut plinul si am pornit masina nu are apsolut nimic .
                              am procedat bine ?.

                              Comment


                              • da...dar cred ca ti-a amortit mana pana ai scos amestecul...
                                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google