Ma Poate Ajuta Cineva?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut revin azi am fost la service dacia unde mi a facut asa:
    -rescriere injectaore si resoftare
    -verificare turbo si egr
    -verificare motor
    Ca defecte am probleme la axa cu came si turbina un sfat pentru axa cu came? Multumesc o zi buna

    Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

    Comment


    • #32
      se repara prin inlocuire , iarasi.
      defectele tale se leaga sigur de ulei. lipsa presiune sau utilizarea unui ulei prea "gros" sau neschimbat la timp.

      ps : celalalt motor de ce l-ai schimbat ? chiuloasa e aceeasi ? turbo schimbat ?
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #33
        Are 600km de cand l am schimbat am pus doar castrol si peste 10000km nu l am schimbat niciodata

        Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

        Comment


        • #34
          repet intrebarile:
          -de ce ai schimbat motorul ?
          -e aceeasi chiuloasa (ai schimbat doar blocul motor?)
          -e aceeasi turbina?

          oricum trebuie schimbata axa cu came sau chiuloasa cu totul. la fel si turbina.
          ideea era sa ai presiune de ulei si ulei bun sa nu se strice iar.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • #35
            Mi a topit pistonul si am spart chiulosa si bloc motor... l am schimbact cu totul... am pus decat injectoarele dupa vechiul motor si turbina

            Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

            Comment


            • #36
              uzura la axul cu came e ... de pe motorul "nou" , sau presiune de ulei se pierde la turbo si ti-a stricat si axul "nou"...
              axul tau vechi il mai ai ? poate mai e bun.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #37
                Multumesc luni ma apuc de ea

                Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                Comment


                • #38
                  Originally posted by peagu claudiu View Post
                  Mi a topit pistonul si am spart chiulosa si bloc motor... l am schimbact cu totul... am pus decat injectoarele dupa vechiul motor si turbina

                  Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk
                  Intrebare fireasca,de ce s-a topit pistonul...? Probabil ,injector cu probleme,supraalimentare cu motorina,in final topire... Corect ar fi o verificare a injectoarelor inainte de montare,te poate scuti de eventuale neplaceri.

                  Comment


                  • #39
                    Ai dreptate dar dupa montarea motorului injectoarele le am reparat le am montat iar dupa le am facut test si rescriere... acum sunt ok

                    Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #40
                      Salut revin....am descoperit problema fumului intens dat jos egr ul ai curatat...iar ciuperca era sparta...turbina este ok...acum nu mai scoate fum dar are porniri mai grele cate o data nu vrea deloc...doar la motorul cald...am puso pe tester m ia dat senzor axe cu came....ma poate ajuta cineva?ce rol are acest senzor...am inteles ca el citeste cata motorina sa dea la injectoare si sin cauza asta si pornirea geoaie si fara vlaga masina...Multumesc

                      Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by peagu claudiu View Post
                        ..am puso pe tester m ia dat senzor axe cu came....ma poate ajuta cineva?ce rol are acest senzor...
                        E jenant,sa vii de la specialist(cel ce butoneaza testerul) si sa intrebi niste amatori...! Macar daca scria-i codul de eroare,vorbeam cit de cit,la obiect.Rolul acelui senzor este de a comunica pozitia axului cu came,calculatorului motor...

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by lenush64 View Post
                          E jenant,sa vii de la specialist(cel ce butoneaza testerul) si sa intrebi niste amatori...! Macar daca scria-i codul de eroare,vorbeam cit de cit,la obiect.Rolul acelui senzor este de a comunica pozitia axului cu came,calculatorului motor...
                          Testerul il am eu nu ma prea pricep de asta am si intrebat....daca stiam imi vedeam de treaba mea

                          Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                          Comment


                          • #43
                            Adevarat ca nimeni nu poate sti totul,dar poate invata...,in speta de fata trebuie macar sa stii exact codul de eroare,cauti pe net,site-ul cu explicatiile codurilor OBD,si ai explicatia detaliata(cauze,mod de rezolvare,etc.)

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google