Cum conducem un dCi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adicata in primul rand eu nu cred ca masina ta a vazut 5000rpm, nici in ruptul capului. In al doilea rand cum a zis 77sky la viteza si treapta aia ai in jur de 1400-1500rpm cum naiba tie nu-ti cere tr4 cand al meu ma implora deja si si eu am dci de 70. Eu asta nu inteleg. Al tau ii mai special sau ce?? Nu simti ca nu merge in regim normal? Omule trebuie sa simti masina aia nu sa conduci cum vrei tu. dar in fine eu nu vreau sa te jignesc ii fix treaba ta cum il conduci dar la urma sa nu te plangi ca mi so stricat masina.
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • Revin cu rugamintea: sa faceti un drive-test cu un autovehicul cu motor diesel si cutie automata.

      Comment


      • am mers cu jeep grand cherokee diesel (crd) am mers iarasi cu octavia 2 diesel (tdi) passat diesel (tdi) toate avand cutii automate si asa subturate cum zici tu nu le`am vazut...la 60km/h sa am 1500 de turatii n`am vazut..si`am mers si normal si jar cu ele..si nu..deci nu au fost subturate..

        Comment


        • Nu sunt mecanic, dar logica ma indruma:
          1. Sa nu compar cutiile automate, de pe masini ce costa de 3 ori cat Loganul, cu aceasta cutie manuala de pe 1.5DCI 70-85Cp.
          2. Acele motoare 2.0 TDI nu cred ca au probleme cu injectoarele(daca au macar ceva asemanator) asa cum are(a avut-probleme) Loganul.

          Cand sunt cu a treia la 1500rpm si incerc sa o accelerez simt ca este subturata si o calc lin, pana creste pe la 1800rpm, de unde incep si apas treptat acceleratia.
          Cand ajung la semafor cu a treia, la 1500rpm calc ambreiajul, nu las sa se duca mai jos acul deoarece simt cum incepe un mini vibrat.
          Daca as fi in a V-a la 1500rpm, ar vibra totul in jurul meu si s-ar simti serios cum este subturata.

          Iar in Bucuresti nu am cum sa aplic situatia, iar in afara nu pot sa merg cu mai putin de 90Km/h.
          La cat de putin consuma motorul, doar la 120km/h as tine acul de viteza.

          Comment


          • Vad ca nu ati inteles nimic din ce am zis eu. Sau nici voi nu cunoasteti foarte bine dinamica unui autovehicul in ceea ce priveste cuplul motr, puterea si alte chestii d'astea.

            Si-n al doilea rand fiecare e liber sa faca orice cu masina lui. Eu v-am explicat ce e bine

            Comment


            • am incercat in treapta V la 1500 ture ai 70km/h. motorul merge cat de cat ok dar sa nu incerci sa accelerezi.cum ai apasat un pic pedala cum vibreaza toata masina si motorul cere treapta inferioara. chair si pt o acceleratie lina.

              eu nu recomand aceasta combinatie 70 km/h treiapta v. cred ca pe la 89-90 unde turatie motorului trece de 1700rot/min se mai accepta. parerea mea este ca turatia mers normal este 2000-2500 (mers economic) si pana in 3000 . peste se trece pe partea cealalata supra turarea motorului.

              am gasti un site unde se explica destul de bine modul de utilizare al unui motor diesel..



              sper sa nu fie problem referitor la reclame, sau alte chestii legate de copyright.
              1.5 dc

              Comment


              • Tovarasa are un 206 Hdi 1.6 90 de cai si am observat ca schimba la maxim 2000RPM. Avea 8000 km la bord, i-am zis ca mai face inca 8000 si o baga in service. Se stie foarte bine ca la diesel subturarea are efecte mult mai grave decat la un benzinar. Am luat eu 207-ele si l-am alergat la 3000-4000 RPM la drum lung si apoi i-am dat masina sa vada cum merge dupa 200 km. A ramas uimita, motorul clar torcea mai bine, mai rotund.
                Ce dinamica sa aibe motorul ala daca tu mergi la maxim 2000 turatii in oras?...treapta a 4-a si a 5-a e pentru drum lung nu in regim urban.De ce majoritatea masinilor care au probleme , mai ales diesel sunt masini de Taxi?Pentru ca taximetristi au obiceiul sa mearga subturat din motive de "economie". Din punctul meu de vedere regimul normal la un diesel e pe la 2000 de ture iar cand schimbi o faci la un maxim 2500...asta la un mers usor
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Originally posted by adicata2003 View Post
                  Vad ca nu ati inteles nimic din ce am zis eu. Sau nici voi nu cunoasteti foarte bine dinamica unui autovehicul in ceea ce priveste cuplul motr, puterea si alte chestii d'astea.

                  Si-n al doilea rand fiecare e liber sa faca orice cu masina lui. Eu v-am explicat ce e bine
                  Imi place afirmatia ta ("nu am inteles nimic")
                  Eu ti-am facut o propunere, foarte decenta
                  Ma repet: parcurge drumul acela, cu tr a IV-a, timp de vreo 2 saptamani, si apoi in stilul tau, cu a v-a; fa comparatia intre cele doua si vei trage o concluzie. (ma refer in primul rand la consum)
                  Vorbesti de faptul ca nu stim cuplu, dinamica etc. Ti-am detaliat in postul meu de mai sus niste ( 263), niste date precise referitoare la cuplu. Imi pare rau ca nu am o harta de cuplu (la 85 cp )sa le compar pe toate la aceeasi turatie. Am incercat sa merg cu a mea care e cu vreo 200 de kg mai usoara decat a ta si cu un cuplu maxim disponibil mai jos, fata de 85.
                  Prima data ai afirmat ca rulezi cu cu tr a V-a la 60 km/h, apoi ai "ridicat-o" la 70km/h. Ai zis ca ajungi cu ea si la 5000, apoi ai "intors-o" in momentul in care colegii ti-au spus ca acolo "se stranguleaza conducta". Eu am incercat sa merg cu a V-a, vreun km (la 60 km/h); nu am rezistat mai mult, mi s-a facut mila de ea...
                  Mult mai mare e uzura intregului ansamblu motor-cv daca mergi in stilul acesta, decat daca rulezi cu o treapta inferioara (implicit cu o turatie usor mai ridicata). Uita-te la harta de cuplu la motorul tau, sa vezi cati NM ai disponibil acolo si cati caluti. Uita-te apoi pe o harta de cuplu al unui motor cu o CV automata...Vezi cumva vreo diferenta?
                  Tu chiar esti convins ca e mult mai bun rulajul in plaja 1400-2000 (ma refer inclusiv la schimbul treptei), decat unul intre 1700-2500 (chiar si 3000, poate si mai mult pentru o depasire)? Multi au in minte motoarele diesel de generatie primara, la care, daca mergeai cu vreo 2000 rpm mult timp...ajungeai cu el pe butuci. Astea de acum sunt din alta "mamaliga" si de aceea au un alt regim de turatii mult mai ridicat (uitati-va pe harti de cuplu si veti vedea, cei care nu ati avut inca aceasta curiozitate )
                  In concluzie: prefer zumzaitul vesel al motorasului cand e pe la 2000, 2500 decat sa il aud cum horcaie (efectiv...nu degeaba am spus mai sus ca trage sa...moara ) decat acel stil de rulaj.
                  Iti doresc @Adicata2003 sa ai mereu un motoras vesel, bazaitor, si fara tbc
                  Last edited by 77sky; 10 February 2009, 20:41.
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • Lasa 77sky ca omul crede ca are masina cu cv automat numai ca nu realizeaza ca ii manual.Frumos vis El crede ca CV automat ii la fel ca CV manual.
                    Last edited by X@by; 11 February 2009, 12:14.
                    I HAVE A !sigpic
                    fara linkuri externe in semnatura

                    Comment


                    • Originally posted by darksid3 View Post
                      ...De ce majoritatea masinilor care au probleme , mai ales diesel sunt masini de Taxi?Pentru ca taximetristi au obiceiul sa mearga subturat din motive de "economie"...
                      Te rog frumos inseamna ca ai fost numa cu conducatori auto care fac taxi, cand vei "prinde" si un sofer care face taxi mai vorbim.
                      Io ii voi dau la buda mea de sa-i sara pistoanele. Am avut 3 masini de taxi Logan, prima a dus-o la 38.000km; a 2a de la 76.000km la 98.000km si obosita asta am luat-o la 60.000km cu tacanit la injectoare si o gramada de belele cu ultimul schimb de ulei facut la 41.000km. Prima de noua si a 2a masina a fost luata de la unu care a respectat exact intervalele de service si au mers trasnet masinile in schimb buda asta mi-a mancat nervii, marti va iesii din spital putin dopata. Daca veti vedea AR 08 MUC in spate, pastrati-va banda ca vin tare... acum ori o ia dracu ori isi da drumu sa mearga normal...
                      Last edited by taxidriver; 30 April 2009, 20:45.
                      Loganu' regele taxiurilor.

                      Comment


                      • Esti o raritate, garantat
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • bine ca ne-o zis numarul, sa stim sa ne ferim.
                          zi-ne si firma de taxi, sa nu fac din greseala vreodata comenzi la aia...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Radio Taxi

                            Sunt la Radio Taxi, indicativ 11.
                            La cate dizaluri am avut niciunul nu mi-a facut atatea belele ca MUC-u, masina asta m-a scos din sarite, nu tragea ca lumea, tacanea un injector mai ales cand o turai in sarcina si lasata in frana de motor. idiotu' de a fost inaintea mea pe masina a facut schimbu la 41.000 si ceva, eu am luat masina la 59997 si am schimbat uleiul la 60300.
                            Io zic sa nu schimba-ti banda ca nu prea am frane tre sa-i schimb discurile...
                            Loganu' regele taxiurilor.

                            Comment


                            • Intraurban 1500-2500 Extraurban 2000-4500

                              Comment


                              • colegul ZIA, tu conduci benzinarul mai subturat decat dizalu'....las-o naibii ca nu faci nici o economie, ba dimpotriva.
                                taxidriver, fir-ar, taman la radio sunt client daca nu ma insel, m-ai dus si la lucru de cateva ori, baile neptun-solectron...si cu asta eu am terminat cu offtopicul.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google