Rezolvare La Tacanitul De La 2000 De Ture Si Clampanit De Avans

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    la oricine care dispune de CLIP...
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #17
      Merge si cu DDT, nu doar cu CLIP.
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • #18
        @ionut.c ... ai un mesaj
        Confirm si eu, cu ddt merge foarte bine.
        Last edited by ady24; 14 January 2013, 22:40.

        Comment


        • #19
          Originally posted by victor27 View Post
          70 de lei si ai scapat,injectoarele trebuie reprogramate (recalibrate) cu ajutorul unei diagnoze renault originala dupa un anumit timp de functionare
          Mie imi merge masina acum de parca i am schimbat motoru cu unu nou
          Care au fost motivele ca sa faci aceasta operatie? Cum mergea motorul?
          Cainele care latra nu musca!

          Comment


          • #20
            Cum se face testul cu ddt?
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • #21
              In Constanta unde as putea face si cam cat costa, daca stiti ?
              multumesc

              Comment


              • #22
                Dupa cat timp reapare problema?

                Comment


                • #23
                  Nimeni nu spune nici o vorba de ddt??????????????

                  Comment


                  • #24
                    Azi am fost la reprezentanta Dacia din Constanta sa fac acest test de etanseitate.
                    Acest test a fost cu totul diferit de ce am citit aici.Concret a trebuit sa astept aproximativ o ora sa se raceasca masina, dupa care inginerul s-a conectat cu un laptop ptr verificari (s-a cuplat la mufa din torpedou).
                    Din cite am vazut au fost decuplate injectoarele cind s-a facut aceasta manevra si au dat la automat o data.Nu au introdus nici o presiune.
                    Mi s-a comunicat ca injectoarele sint OK numai ca sint arese 2 bujii de preincalzire si imi recomanda sa le schimb.
                    Nici vorba de introdus presiune de 1400 bari in poma sau alte chestii de acest gen.
                    au fost inlocuite cele 2 bujii si la revedere.
                    toata afacerea a costat 149 Ron.
                    Ce parere aveti este vorba de acelasi test de care se vorbeste in acest topic. Din punctul meu de vedere nu.
                    Astept va rog pareri din partea voastra sau o recomandare unde as putea face exact acest test in Constanta(exact cu a fost descris de ady24)

                    Comment


                    • #25
                      Ce ti-au facut tie e un test fizic prin care s-a vazut cu ochiul liber daca da sau nu motorina pe retur cu mufele electrice scoase ( injectoarele raman pe inchis). Testul de etanseitate din clip sau ddt e unul de soft, tie ti-au pus laptop-ul doar pt a sterge eventualele erori.

                      Comment


                      • #26
                        Ma asteptam sa primesc astfel de raspuns.
                        Ma puteti ajuta va rog cu o recomandare in Constanta unde pot sa fac testul din clip sau ddt
                        multumesc

                        Comment


                        • #27
                          In sfirsit am rezolvat multumita lui Fane din Calarasi care mi-a recomandat un mecanic in Constanta. Este vorba de acest test de etansietate test in urma caruia se verifica fiecare injector in parte(se tureaza motorul pina la 3000 de ture ptr fiecare injector in parte).Dureaza maxim 10 minute si m-a costat 50 de ron.Este totale diferit fata de testul pe care l-au facut cei de la reprezentanta.M-am linisitit din acest punct de vedere Ca si prima impresie masina mi se pare mult mai silentioasa la relanti, ramane de vazut daca aceasta operatiune ma va ajuta si la consum.

                          Comment


                          • #28
                            Sa fim seriosi: imbunatatirea mersului motorului e doar psihologica! Nu are ce sa se schimbe dupa acest test. E acelasi lucru cu turarea in 5000 rpm timp de cateva minute. Rolul testului e de verificare nu de reparare, ba chiar prezinta si niste riscuri.

                            Comment


                            • #29
                              sal

                              salutari, la mine e asa, la relanti se simte o bataie ca si cum ar fi o miscare neregulata la interval aproximatic cateva minute una, in timpul mersului o data, de doua ori am simtit o parca, poate sa fie aceeasi problema ca si cea discutata mai sus, testul de etanseitate o arata? Logan 1.5dci 70cp->90cp 87000km.

                              Comment


                              • #30
                                Danilesky stiu ca este psihologica aceasta imbunatatire a motorului
                                Totusi imi poti spune te rog ce riscuri pot aparea?
                                Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google