Tacanit Motor La Accelerare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by popavlm View Post
    La mine s-a rezolvat prin schimbarea regulatorului de presiune... desi la altii problema era ca injectoarele dadeau prea mult pe retur si regulatorul nu mai reusea sa mentina presiunea in rampa
    Motorul tacane,cind cantitatea de combustibil este majorata fata de cantitatea normala(conform programului).Aceasta situatie apare atunci cind regulatorul de debit combustibil(este gresita formularea,regulator de presiune),nu poate corecta cantitatea de combustibil ce intra in capul hidraulic,in asa fel incit,presiunea generata pe inalta,sa fie cit mai lipita de presiunea ceruta de programul calculatorului.Cu cit diferenta de presiune reala fata de presiunea din program,este mai mare,cu atit zgomotul produs de motor este mai mare.Niciodata presiunea reala,mai mica decit cea din program,nu genereaza zgomote,tacaneli,etc,ci doar oscilatii in turatie,mergind pina la oprirea motorului... Probleme cu tacaneli,pot aparea si in cazul unui injector(sau mai multe) ce are probleme la nivelul pulverizarii,cantitate marita,lipsa etansare corecta,etc... Indiferent de cauza,efectul este acelasi,cantitate de combustibil majorata in cilindru,ce genereaza zgomotele specifice(tacaneli).Rezolvarea difera functie de cauza...

    Comment


    • #17
      cred ca regulatorul este ca se mai opreste la relanti cand vrea ea nu mereu......cat despre tacanit la accelerat pe loc nu face....o sa incerc maine sa o suspend poate observ sursa sunetului....plus un test la injectoare......ca ma dispera sunetul ala il vesez si noaptea.......
      Last edited by stkark; 22 January 2016, 23:06.

      Comment


      • #18
        update.......nu mai tacane si.a revenit singura
        si gomotul venea din zona primului piston sau a pompei de motorina.....

        Comment


        • #19
          Salut,
          Ma confrunt ca si alti posesori de 1.5dci 70cp, de problema acelui tacanit intre turatiile de cuplu maxim, adica intre 1700 si 2400 rpm. Astazi am fost la reprezententa Dacia-Renault din Papa, Ungaria, mi-au pus testerul pe masina, reiesind 2 defecte prezente: DF025 si DF1083.
          Bineinteles ca au inceput cu texte de genul ca trebuie sa-ti schimbam tot sistemul de alimentare, filtru, pompa,injectoare, bujii,toata afacerea costand 500000 ft fara manopera.
          Le-am spus ca nu am probleme cu pornirea, doar acel sunet fiind problema.Mi-au controlat si filtrul de motorina ca sa-mi demonstreze ca pompa produce span, dar s-au mirat cat de curata era motorina din filtru. Au bagat si un magnet in motorina, ca sa atraga spanul. s-au holbat cu lupa, dar nimic.Toata afacerea m-a costat 13500 HUF.
          Rugamintea mea este:poate cineva sa-mi trimita si mie schema electrica pt acest model de logan? Pentru rez defectului DF025 imi trebuie schema electrica a loganului, pentru a verifica niste fire si releul de bujii.
          Va multumesc anticipat,

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google