Probleme TURBOSUFLANTA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Solutia fuga repede la service si schimba pe garantie cit mai repede: )
    sigpic

    Comment


    • #17
      Am facut a doua revizie...Joi merg la service si sper sa-mi schimbe turbosuflanta... Baietii de la service mi-au spus ca daca aveam probleme la turbosuflanta trebuie sa simt ceva si in mers, daca turam mai tare de 2500... Eu nu am observat diferente...Nici nu ma pricep... Eu sunt suparata ptr ca la prima revizie (de 1 an, 6000km) nu am intrat in atelier. M-am uitat doar pe geam.. Am vazut ca mecanicul a chemat un coleg si amandoi s-au uitat la ceva.Unui i-a aratat celuilalt ceva si amandoi au dat din umeri.. Ma gandesc ca poate aveam problema asta si atunci... Am fost eu fraiera ca nu m-am gandit sa merg la alt service si s avad ce este acolo... Sper sa schimb joi turbosuflanta ptr ca altfel o sa fac scandal...

      Comment


      • #18
        Fa scandal oricum doar asa, preventiv...
        serios: sper sa ti-o schimbe daca e bulita si sa nu mai ai probleme...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Adevarul e ca daca ar fi turbina bulita ar trebui sa piarda din putere...Sa o turezi si sa simti ca accelereaza cum trebuie.
          Pot fi doar niste furtune crapate si sa scape ulei de acolo...Vreun colier slabit.

          Comment


          • #20
            Am venit de la service!!!!!!!!!!!!
            Nu a fost turbosuflanta de vina... O sa incerc sa explic ce anume a fost dar sa nu radeti... Mi-au schimbat un furtun (lung cam de 40 cm) care iese din turbosuflanta. Era fisurat si pierdea ulei.. M-am linistit acum...

            Comment


            • #21
              Cred ca e vorba de furtunul dintre turbina si intercooler. Bine ca s-a rezolvat!
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Bine, bluee...Ai scapat ieftin. Acum poti dormi linistita.
                off-topic: deci din turbina spre intercooler iese ulei... Colegul mae, poate-mi explici si mie de unde e ulei acolo
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  Am scapat GRATIS!!! Masina este in garantie.. Incerc sa explic despre ce furtun este vorba. Din turbosuflanta iese un tub de vreo 10-12 cm facut dintr-un material rigid.. De acel tub se leaga furtunul lung (dintr-un plastic moale), care are un diametru de 2-3 cm si se prinde cu un colier.. Ca sa-l schimbe a lucrat mai bine de o ora... Mai mult nu pot sa explic... Nu cred ca am scapat de problema.. Astazi am mers 200 km si am impresia ca pierd in continuare ulei..Am ridicat capota si m-am uitat pe acolo. Multe furtune sunt uleioase.. Unei din motor nu pierd.. De unde sa fie asa mult ulei??? Sambata dimineata vreau sa mai merg o data in service...
                  Last edited by bluee; 24 July 2008, 20:33.

                  Comment


                  • #24
                    Daca fac mecanici astia ceva cum trebuie,sunt de teroare,ori sunt prosti ori nu stiu ce sa mai zic,am avut si eu probleme pe la un rulment la una din fuzetele fata si nici dupa 2 teste nu si-a dat seama de unde ar fi problema si cand zic asta ma refer la astia din constanta cat si daco serv din bucuresti,pana la urma mi le-am schimbat singur pe toate si usor ...Usor renunt la garantia lor si imi fac eu reviziile acasa cu mana mea.

                    Comment


                    • #25
                      @bluee: Sterge bine furtunele si dupa vezi daca mai curge. E posibil ca mecanicii sa nu fi curatat furtunele, ba chiar sa le fi murdarit cu ulei, in timp ce au lucrat.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        Nu mai curge ulei.. Mi-a verificat astazi un mecanic..

                        Comment


                        • #27
                          Inseamna ca ai avut noroc de mecanici buni!
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            Da.. Am avut noroc de mecanici buni.... Cei de la gammis mi-au spus ca pretul turbosuflantei este 2900 RON.... Cam mare pretul..

                            Comment


                            • #29
                              De fapt costa 1000 lei, nu 2900 cum au zis ei.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #30
                                1000 lei costa la magazin in reprezentanta???????? O turbina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google