Probleme TURBOSUFLANTA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da, atat costa.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Astazi am sunat la Gammis si am intrebat cat costa turbosuflanta.. Mi-au spus 2763 RON...
      Nu mai inteleg!!!! Cand am fost in service au spus ca este in jur la 2900 ron... vad ca voi spuneti 1000 ron...
      Nu mai inteleg!!!

      Comment


      • #33
        Exista o explicatie la diferenta de pret spusa de tine andrei si cea spusa de bluee ? X files sau triunghiul bermudelor ?

        Comment


        • #34
          @bluee: M-am uitat acum, pentru motorul K9K 792, turbo-compresorul costa nu mai putin de 1269 de euro. Ceva ma face sa cred ca e o greseala, pentru ca pentru K9K 790 costa 300 euro.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            Originally posted by bluee View Post
            Astazi am sunat la Gammis si am intrebat cat costa turbosuflanta.. Mi-au spus 2763 RON...
            Nu mai inteleg!!!! Cand am fost in service au spus ca este in jur la 2900 ron... Vad ca voi spuneti 1000 ron...
            Nu mai inteleg!!!
            Asa e , asta e pretul corect cam 3000 ron

            Comment


            • #36
              Astazi am am vazut, din greseala, ca am si eu o pata de ulei in spate la motor, e undeva sub un furtun mai gros care pleaca de sus, iar dedesupt este un furtun mai subtire pe care este curs ulei. E locul cam mic, nu m-am putut uita prea bine si nici nu ma prea pricep, dar asa inveti cand se strica cate ceva.
              oare de la ce poate fi?

              Comment


              • #37
                Atasez si poze,aveam aparatul la indemana. In spatele furtunului gros, din prima fotografie, dar mai sus se afla ceva rotund, ca un capac, pe care este ulei. De acolo banuiesc ca s-a scurs pe furtunul din imagine.
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  S-a rezolvat "repozitionare furtun iesire turbo". Era un colier f slab si l-au strans la servis. Sper ca asta sa fi fost singura problema.

                  Comment


                  • #39
                    Ma bag si eu sa intreb ceva referitor la turbina.
                    Am masina luata in martie 2008 si are decat 6000 k, de putin timp incoace parca se aude mai acentuat un fel de ,, uruit infundat " cand trec de 2800-3000 rot.
                    Este normal? Inainte nu se auzea chiar asa accentuat. Daca a trecut perioada de rodaj, trebuia sa inceapa sa se auda astfel de sunete?
                    Am verificat si nu am depistat pete de ulei nicaieri.

                    Comment


                    • #40
                      E normal sa auzi turbina cand merge, daca nu se auzea era mai grav.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        M.I.C.F se aude cand accelerezi, cand o ti constant la peste 2800 ?? Da mai multe detalii

                        andrei ma gandesc ca turbina se aude ca un suierat/fluierat. Nu ar trebui sa huruie.
                        1.5 dc

                        Comment


                        • #42
                          Pai banuiesc ca "uruitul ala infundat" e un fel de suierat.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #43
                            M.I.C.F, unde ai verificat daca ai ulei?
                            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                            Comment


                            • #44
                              Salut,verifica ornamentul si carcasa filtru aer,are niste tampoane de cauciuc daca nu sunt bine puse face un zgomot urat eventual apasa pe ele in timp ce motorul merge si vezi daca dispare zgomotul,daca nu-i de acolo uita-te la filtru aer daca este ermetic inchis pe carcasa si eventual tamponul motor (cel de pe contraaripa)

                              Comment


                              • #45
                                Cand o tin turata constant, la viteza mai mare 120-130 km/h.
                                Am postat pentru ca urechea mea a sezizat o oarecare modificare, nu mare la zgomotul motorului.
                                Nu stiu unde trebuie sa ma uit daca curge ulei, m-am bagat capul cam peste tot la motor si nu am vazut ulei nicaieri nici pete sub masina. Nivelul uleiului de cand am masina a scazut cu un X pe joja, deci nu pierd ulei.
                                De suierat ( sau tiuit ) nu am mai zis nimic pentru ca m-am obisnuit cu el de cand am luat masina, apare la turatie mai joasa cand turez motorul pe la 2000 si apoi dispare. Deocamdata nu cred ca am probleme, dar orice sofer care se obisnuieste cu zgomotele facute de masina sa la orice modificare care apare ( sau i se pare ca apare ) se poate ingrijora.
                                Nu am mers cu nici un alt logan DCi sa pot face o comparatie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google