Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • verifica returul la toate injectoarele.se pierde presiune pe retur.dupa ce vezi care sunt duse, le schimbi valva de retur.

    Comment


    • Logan

      [QUOTE=DieselLGN;156382]Salutare tuturor...
      Am o dacia logan de 1.5 DCI 70 CP din 2007 cu sistem injectie Delphi vreau sa stiu daca merge inlocuit cu sistem de injectie bochs

      Comment


      • SALUT.Am si eu o problema, poate stie cineva despre ce e vorba si cum se poate rezolva. Am un logan diesel si de cateva zile nu mai porneste dimineata, se blocheaza pompa de injectie si singura metoda de a o porni este de a o lovi cu ciocanul in punctele stantate pe ea. Pe tester totul e in regula la absolut tot mai putin o fluctuatie din cand in cand la regulatorul de presiune(scade de la 230 cat e normal la 150-180 pentru max 1 secunda). Stie cineva de ce se blocheaza pompa ? se poate repara ?

        Comment


        • Este impropriu spus 'se blocheaza pompa',deoarece ea nu se blocheaza fizic(rotorul nu se invirte).Cauza problemei se poate urmarii cu un tester pentru a vizualiza valoarea presiunii create in rampa,codurile de eroare si abia apoi se poate da o solutie in cunostinta de cauza.De emis pareri e usor,conteaza doar ce acoperire au in realitate...

          Comment


          • nu mai porneste

            buna ziua
            am si eu o problema cu loganul meu 1,5 dci 2006,acum 2 zile dimineata nu a vrut sa porneasca,am amorsat instalatia (para de amorsare ierea moale) am dat la automat si a pornit,a functionat bine si a pornit fara probleme,ieri dimineata nu avrut sa porneasca deloc,am lasat-o inpace pina azi pe la ora 13 am incercat din nou sa o pornesc dar degeaba,am verificat daca vine motorina si am desfacut furtunul subtire de la pompa si cand am dat la automat iesea motorina,am desfacut conducta de alimentare a unui injector si acolo nu venea nici un pic de motorina,am desfacut conducta de pa pompa de inalta presiune care merge la distribuitor si nici acolo nu venea motorina
            Va intreb poate sa fie blocat electroventilul care deschide accesul motorinei in pompa din cauza lui sau din cauza ca ivg-ul nu informeaza computerul ca presiunea este corecta si nu da comanda de deschidere a electroventilului?
            pot sa il alimentez cu o alta mufa separat acest electroventil?(nu ma refer la senzorul ivg)(asa faceam la golfulII diesel cind mai facea figuri acel electroventil pt ca avea uzura,iar dupa ce l-am schimbat nu am mai avut provleme),ar trebui sa porneasca? nu am momentan posibilitatea sa ii fac un test pt ca nu am cum sa tractez masina pana la un service .astept un rspuns daca este posibil,mentionez ca loganul are 150000km si nu am avut probleme pana la aceasta data cu el
            cu stima

            [QUOTE=walyd;1157104]buna ziua
            am si eu o problema cu loganul meu 1,5 dci 2006,acum 2 zile dimineata nu a vrut sa porneasca,am amorsat instalatia (para de amorsare ierea moale) am dat la automat si a pornit,a functionat bine si a pornit fara probleme,ieri dimineata nu avrut sa porneasca deloc,am lasat-o inpace pina azi pe la ora 13 am incercat din nou sa o pornesc dar degeaba,am verificat daca vine motorina si am desfacut furtunul subtire de la pompa si cand am dat la automat iesea motorina,am desfacut conducta de alimentare a unui injector si acolo nu venea nici un pic de motorina,am desfacut conducta de pa pompa de inalta presiune care merge la distribuitor si nici acolo nu venea motorina
            .astept un rspuns daca este posibil,mentionez ca loganul are 150000km si nu am avut probleme pana la aceasta data cu el
            cu stima

            intre timp m-am documentat asupra pompei delphi si am vazut ce sant cu cei 2 conectori pe pompa(deci acesta este ff diferit de cel care l-am avut pe golf am facut testul si cu incalzirea pompei si nu a pornit,a venit fiul meu si am pus bateria inapoi (a fost 2 ore la incarcat)am incercat sa pornesc nu a vrut,am suplimentat tensiunea pe baterie luand curent de la masina lui fimiu si parca se invirase electromotorul si in ultima instanta a pornit
            Concluziile ar fi :problema la bujiile incandescente(ramane sa verific)
            sau inca un lucru observat cand o turam intre 1500-2000 motorul functiona intrerupt,iar la relantiu OK(banuiesc un injector sau pompa de inalta cu uzura) sau motorina ff proasta desi alimentez numai de la OMV,pt ca la accelerare se simtea un miros destul de insuportat nu ca inainte de sulf.
            vedem maine dimineata si va tin la curent
            cu stima si va rog nu luati in consideratie greselile cu electrovana!! fiind obisnuit cu injectia clasica
            Un vechi proverb spune ca,cartea este facuta a fi citita,nu pt pastrat in biblioteca sa de a bine la ochi!!!
            Last edited by walyd; 16 January 2012, 17:52. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Cred ca ai probleme cu cel putin un injector(supapa de retur a acestuia),acesta fiind motivul crearii foarte greu a presiunii minime necesare declansarii injectiei.Aceasta presiune minima necesara a fost realizata prin asigurarea unei turatii(cu electromotorul) maxima posibil.Urmareste returul injectoarelor cu furtunasele scoase(la relanty),unde returul este mai abundent,acolo ai probleme.Cred ca ai intrat intr-o "hora" a loganistilor-diesel...

              Comment


              • ...am desfacut conducta de alimentare a unui injector si acolo nu venea nici un pic de motorina,am desfacut conducta de pa pompa de inalta presiune care merge la distribuitor si nici acolo nu venea motorina
                aveti mizerie pe traseu si va blocheaza o supapa de pe partea de inalta din pompa.
                desfaceti doar partea de inalta de la pompa dar atentie sa nu pierdeti bile si arculete prin motor, dupa care cu un pistol cu aer si benzina(compresor) suflati pe gaura de linga senzorul de temperatura. in prealabil scoateti toate bilele si arcurile de pe partea de inalta. dupa ce o suflati de citeva ori montati totul la loc si gata.

                problema care v-a aparut e datorita filtrului. puneti unul original

                Comment


                • Mi-e greu sa cred ca daca a luat curent de la alta masina si motorul a pornit,ar fi avut pompa cu supape blocate,mizerie,etc.Pina nu se relizeaza o presiune in rampa de aproximativ 180bari,injectoarele nu functioneaza.Pierderile de motorina pe retur inseamna pierdere de presiune din rampa,ce trebuie compensata cu o turatie marita a pompei,ce in prima faza e realizata cu ajutorul electromotorului.Cine nu crede,sa urmareasca cu un tester(clip,sau oricare altul),presiunea in rampa in timp ce se actioneaza electromotorul,si atunci ne vom intelege reciproc.

                  Comment


                  • ...pierdere de presiune din rampa,ce trebuie compensata cu o turatie marita a pompei,ce in prima faza e realizata cu ajutorul electromotorului
                    a venit fiul meu si am pus bateria inapoi (a fost 2 ore la incarcat)am incercat sa pornesc nu a vrut,am suplimentat tensiunea pe baterie luand curent de la masina lui fimiu si parca se invirase electromotorul si in ultima instanta a pornit
                    deci omul si-a topit bateria la automat, culmea nu-i vena nici motorina in rampa. Dupa ce a incarcat bateria 2 ore si a mai pus in paralel si alta baterie, i-a dat din nou la automat, "si in ultima instanta a pornit".

                    putea sa-i puna si zece baterii odata, electromotorul tot cu aceeasi viteza se invirte.

                    practic cind a inceput sa dea la automat, cu siguranta avea bateria buna, altfel o punea de la inceput pe a cpilului.

                    oricum, masina ar fi trebuit sa porneasca de la primul automat, iar faptul ca a pornit dupa atitea incercari e pura intimplare, dar nu a scapat de fenomen pt ca nu a inlaturat sursa de mizerie ce blocheaza supapa cu pastila din partea de inalta, adica filtrul de motorina.
                    In primul rind , indiferent de starea injectoarelor , cind dai la automat, ar trebui sa dea motorina la iesirea din pompa:"am desfacut conducta de alimentare a unui injector si acolo nu venea nici un pic de motorina,am desfacut conducta de pa pompa de inalta presiune care merge la distribuitor si nici acolo nu venea motorina".

                    Comment


                    • Salut,

                      M-am gandit sa relatez ce-am patit si eu, poate ajuta pe cineva. Am un DCi de 85cp.
                      Intr-o seara cand sa plec de la serviciu nu a mai vrut sa porneasca. Mai daduse ceva semne, pornise mai greu de vreo 2-3 ori, o data chiar nu a luat-o din prima.
                      A venit cineva care se pricepe si a zis ca e ceva la sistemul de injectie. Am facut impreuna cateva teste (daca si pe unde "scoate" motorina) si concluzia lui a fost pompa de injectie nu face presiune cum trebuie.
                      Am dus masina in service, s-a pus diagnoza pe ea si s-a constatat ca un injector era blocat pe inchis si ca regulatorul de presiune e defect (adica presiunea varia destul de mult, ba scadea ba crestea).
                      S-a schimbat regulatorul de presiune si astfel "si-a dat drumul" si injectorul blocat. Timp de 2 zile au facut teste si la cald si la rece (cu diagnoza pusa) si s-a concluzionat ca nu mai sunt erori si ca masina merge bine. Am schimbat si filtrul de motorina ca mi-a spus mecanicul ca i-ar fi indicat apa in filtru.Tot el a zis ca s-a intamplat din cauza ca era mizerie in motorina (a luat probe a facut teste la motorina si avea dreptate se vedea si cu ochiul liber). Ultima data bagasem de la OMV si penultima de la Petrom ...
                      Alta concluzie a fost ca injectoarele nu functioneaza chiar la capacitate maxima, nici dupa reparatie (cica ca poate asa a fost de la inceput)
                      Am luat masina din service de 2 zile, se comporta bine, inainte huruia cam rau (cred ca mergea de ceva vreme in 3 pistoane).
                      O nelamurire tot mai am: martorul ala "control antipoluare" (ala din mijloc de jos dintre frana de mana si baterie) cand trebuie sa se stinga? In carte zice ca dupa ce pui contactul. Mie mi se stinge dupa ce pornesc masina. Asta din service a zis ca asa e normal ...

                      Toate bune

                      Comment


                      • Azi am patit-o si eu prima data. Nu a vrut sa mai porneasca sub nici o forma. Am 45000Km si nu am mai avut pana acum problema asta. Motorina am pus intodeauna numai de la benzinari: Petrom, Rompetrol, Omv ( niciodata din alte surse ). Singura ,, problema '' era ca la relanti mai avea intreruperi bruste. Sa fie oare IMV ?, dupa schimbarea IMV mai trebuie scrise coduri la calculator?

                        Comment


                        • iti recomand sa nu dai banii pe alt imv(actuator). se poate sufla cu un compresor si e perfect. si daca il schimbi, nu se scrie nici un cod in calculator.

                          totusi, problema e ca a ajuns mizerie in pompa daca a ajuns la imv. asa ca schimba filtrul si spala tot macar de la filtru pina la injector, inclusiv.
                          succes!

                          Comment


                          • Originally posted by m.i.c.f View Post
                            Azi am patit-o si eu prima data. Nu a vrut sa mai porneasca sub nici o forma. Am 45000Km si nu am mai avut pana acum problema asta. Motorina am pus intodeauna numai de la benzinari: Petrom, Rompetrol, Omv ( niciodata din alte surse ). Singura ,, problema '' era ca la relanti mai avea intreruperi bruste. Sa fie oare IMV ?, dupa schimbarea IMV mai trebuie scrise coduri la calculator?
                            Asa-mi mai facea si mie, niste "hac-uri" la relanti. Citeste mai sus cum s-a rezolvat la mine. Din ce am inteles eu cauza precum si defectiunea poate varia ...

                            Comment


                            • A venit cineva la mine cu ,,tester " sa o verifice. Dupa verificare a zis ca nu a pornit ca era presiunea mica, si nu ii apare alte erori. Dupa acea a incercat sa o porneasca si culmea, chiar a pornit dupa o cheie lungaaa ( ieri cand a aparut prima data problema nu a plecat nici dupa 10 -15 chei date, am adus-o tractata)
                              Dupa acea a scos pe rand furtunasele de la returul injectoarelor, si la fiecare vad ca curgea cateva picaturi. La sfarsit a concluzionat ca inca nu stie sigur daca este IMV, senzorul de pe rampa, sau altceva. Din pacate la scoaterea unuia din furtunase de la returul injectoarelor s-a rupt T care vine din rampa de retur a injectoarelor.
                              Acum am ramas cu defectiunea inca neclara, IMV ??, si rampa de retur a injectoarelor rupta. Ce naiba sa ii mai fac?

                              Revin: am uitat sa spun ca de fapt era inregistrata o eroare cod 776 parca, ceva legat de presiune scazuta.
                              Intre timp am gasit la dezmembrari rampa, a revenit baiatul cu testerul, mi-a montat rampa si vad ca porneste bine, trage la fel ca inainte.
                              A ramas problema cu variatiile la relantii, din acest motiv baiatul respectiv mi-a mai pus inca o data testerul pe masina: cand intrerupe cateodata la relanti apare brusc o scadere de presiune care atinge chiar si 110 bari, in rest se incadreaza presiunea in parametri, nu mai apar ale erori inregistrate.
                              Mi-a zis ca variatiile pot fi de la senzorul de presiune de pe rampa si/sau regulatorul de presiune (imv).
                              Ce sa ii fac acum ? , care din piese este defecta, sau poate are altceva ? daca nu mai porneste iar? tot inca nu stiu clar de ce o zi intreaga nu a mai pornit de era sa omor bateria la masina.

                              Revin: am uitat sa spun ca de fapt era inregistrata o eroare cod 776 parca, ceva legat de presiune scazuta.
                              Intre timp am gasit la dezmembrari rampa, a revenit baiatul cu testerul, mi-a montat rampa si vad ca porneste bine, trage la fel ca inainte.
                              A ramas problema cu variatiile la relantii, din acest motiv baiatul respectiv mi-a mai pus inca o data testerul pe masina: cand intrerupe cateodata la relanti apare brusc o scadere de presiune care atinge chiar si 110 bari, in rest se incadreaza presiunea in parametri, nu mai apar ale erori inregistrate.
                              Mi-a zis ca variatiile pot fi de la senzorul de presiune de pe rampa si/sau regulatorul de presiune (imv).
                              Ce sa ii fac acum ? , care din piese este defecta, sau poate are altceva ? daca nu mai porneste iar? tot inca nu stiu clar de ce o zi intreaga nu a mai pornit de era sa omor bateria la masina.
                              Last edited by m.i.c.f; 20 January 2012, 19:59. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • ai rola de la pompa pusa decalat(la distributie) fata de momentul de injectie(care sunt trei)
                                sau
                                ai mizerie pe traseu
                                check!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google