Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La common-rail pui pompa la punct?
    ECUFix
    Please don't visit my homepage!

    Comment


    • Originally posted by meggeo82 View Post
      ai rola de la pompa pusa decalat(la distributie) fata de momentul de injectie(care sunt trei)
      sau
      ai mizerie pe traseu
      check!
      Daca ar exista decalaje(neconcordante) intre semnalul senzorului de pozitie vilbrochen si senzorul de pozitie ax cu came(e pe pompa,faptic), ar aparea cod de eroare.Odata ce nu are cod de eroare nu exista nici decalaje.La decalaje mici,deja motorul se comporta altfel(depinde daca pompa este avansata sau devansata),e vorba de zgomotul specific,putere,etc.

      Comment


      • cand intrerupe cateodata la relanti apare brusc o scadere de presiune care atinge chiar si 110 bari
        mai exact, cind momentul de presiune maxima al pompei se creaza inainte de momentele de injectie apare acea pornire greoaie. si in afara de fluctuatiile la ralanti ii merge normal, doar ca ii scade puterea.
        totusi, si mizeria este o cauza. poate afecta functionarea corecta a actuatorului si uite iar caderi de turatie si presiune.
        o mica paralela:
        eu mi-am luat-o pe a mea de noua, zero km , hai nu zero ca pe bord erau doi km. pina la 60k, am avut tot timpul mici fluctuatii la ralanti.totusi imi pornea la sfert. la 10k si la 20k i-am facut reviziile in reprezentanta Renault, dupa care mi-am bagat ceva in ei cind am vazut cu ce atentie lucrau. in tot timpul asta imi spuneau ca masina nu are nimic. cind i-am schimbat distributia, singur, acasa, am vazut ca pompa era cu doi dinti devansata fata de momentul normal de injectie. dupa ce am schimbat distributia, de la prima cheie si pina in momentul de fata nu am mai avut nici o variatie la ralanti. imi aduc aminte ca ma obisnuisem cu acele variatii si apoi ma uitam la turometru si asteptam din clipa in clipa sa inceapa caderile respective dar...nimic.
        deci o spun din experienta, nu din auzite
        apropos:acum am 145k in 2,8ani si merge la fel ca dupa primii 60k.

        Comment


        • buna ziua, acum am patit si eu, nu mi-a pornit mainsa! am un logan 1.5 dci, 65 cai din 2006, in urma cu o luna am avut aceleasii simptome, dar erau toata bujiile arse, fara s ami se aprinda nici un bec!!
          Acum ,lafel ii dau la automat nu porneste.!bujiile sunt bune, bateria este buna....o sa incerc sa vad daca porneste trasa...??
          ce sa ii fac?

          Comment


          • Pune-o pe un tester si vezi care e problema. Nu se recomanda sa o pornesti trasa dar daca totusi o faci si porneste usor inseamna ca s-au dus diuzele de retur la injectoare.Oricum un test iti va spune ce probleme ai.
            Last edited by popavlm; 21 January 2012, 11:08.
            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

            Comment


            • dragule, multumesc pentru promptitudine, acum trebuie sa ma gandesc unde gasesc eu tester in deva??
              Astazi nu cred ca e nimeni la dacia service, si la ei nu m-as duce ca am mai fost o data si m-au "omorat " de bani...
              P.S. daca o trag si nu porneste?? atunci ce crezi ca este??
              Last edited by 77sky; 21 January 2012, 11:46.

              Comment


              • Poti testa injectoarele cu 4 seringi motate pe returul de la injectoare,sau scoti furtunasele de la returul injectoarelor,pui pe cineva sa dea la automat si te uiti la innjectoare,care scoate mai multa motorina pe retur alea sunt defecte.

                Comment


                • deci fiti atenti aici ce s-a intmplat: l-am chemat pe mecanic, a zis ca daca snt injectoarele de vina nu mai porneste masina, in timp ce eu am dat la automat, el a strans de 'para' pe care vine motorina, si a plecat . A pornit!! el a concluzionat ca ori prinde undeva aer, ori trebuie curatat sorbul de la rezervor, ori este o coincidenta!
                  deci..ce fras sa zic??

                  Comment


                  • e clar ca ti se dezamorseaza cad sta mai mult timp. incearca sa dai para jos si sa cureti supapele din ea de mizerie.
                    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                    Comment


                    • eu sunt praf, daca vrei sa ma ajuti, va trebui sa imi spui pe romaneste...
                      spune-mi daca sa imi fac griji sau nu???
                      Last edited by 77sky; 21 January 2012, 13:41.

                      Comment


                      • Daca a pornit dupa ce astrins de para nu e atit de grav, trage aer pe undeva si cind sta mai mult timp nepornita se dezamorseaza si trebuie sa stringi de para pina se intareste para,si dupa aceea dai la automat,dupa ce porneste sa te uiti la conductele de motorina sa vezi daca vin bule de aer.

                        Comment


                        • Originally posted by YLYE View Post
                          Daca a pornit dupa ce astrins de para nu e atit de grav, trage aer pe undeva si cind sta mai mult timp nepornita se dezamorseaza si trebuie sa stringi de para pina se intareste para,si dupa aceea dai la automat,dupa ce porneste sa te uiti la conductele de motorina sa vezi daca vin bule de aer.
                          consuctele d emotorina sunt acoperita cu ceva material din panza, o sa incerc s ail trag sa vedem daca vine aer..
                          mecanicul zicea ca s-a srans mizerie in para respectiva!
                          ??

                          Comment


                          • Originally posted by meggeo82 View Post
                            mai exact, cind momentul de presiune maxima al pompei se creaza inainte de momentele de injectie apare acea pornire greoaie. si in afara de fluctuatiile la ralanti ii merge normal, doar ca ii scade puterea.
                            totusi, si mizeria este o cauza. poate afecta functionarea corecta a actuatorului si uite iar caderi de turatie si presiune.
                            o mica paralela:
                            eu mi-am luat-o pe a mea de noua, zero km , hai nu zero ca pe bord erau doi km. pina la 60k, am avut tot timpul mici fluctuatii la ralanti.totusi imi pornea la sfert. la 10k si la 20k i-am facut reviziile in reprezentanta Renault, dupa care mi-am bagat ceva in ei cind am vazut cu ce atentie lucrau. in tot timpul asta imi spuneau ca masina nu are nimic. cind i-am schimbat distributia, singur, acasa, am vazut ca pompa era cu doi dinti devansata fata de momentul normal de injectie. dupa ce am schimbat distributia, de la prima cheie si pina in momentul de fata nu am mai avut nici o variatie la ralanti. imi aduc aminte ca ma obisnuisem cu acele variatii si apoi ma uitam la turometru si asteptam din clipa in clipa sa inceapa caderile respective dar...nimic.
                            deci o spun din experienta, nu din auzite
                            apropos:acum am 145k in 2,8ani si merge la fel ca dupa primii 60k.
                            Nici barem o amarita supapa de retur?Citind postul tau ma mai linistesc in privinta faptului ca si acum regret ca n-am ales 1.6mpi.Numai bine.

                            Comment


                            • e posibil sa ai si mizerie in para acolo sunt supape de sens si nu mai retine motorina.

                              Comment


                              • si cum sa fac eu sa curat?? imediat merg sa o pornesc sa vadem porneste!!
                                daca ai putea sa imi explici daca si cums e poate curata...
                                Last edited by 77sky; 22 January 2012, 21:59.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google