Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by eu_blitz View Post
    de montat il montez eu dar pretul e problema si vroiam sa aflu de la colegi care au mai schimbat cat mai e unul si de unde l-au luat
    il demontezi si montezi dar cum rezolvi cu rescrierea codului din ce stiu trebe rescris in calculator sau ma insel ?
    ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

    Comment


    • tocmai intrebarea asta o pusesem si eu pe un alt topic, dar nu am primit raspuns. auzisem de la cineva ca exista 2 variante in functie de softul masinii 1 sa-l schimbi sa sa ti-l citeasca automat
      2 sa-l schimbi si sa trebuiasca rescris
      asa ca rog pe aceasta cale cine stie mai multe sa ma lamureasca si pe mine trebuie scris din nou sau nu?

      Comment


      • eu m-am ocupat de cateva IMV-uri dastea
        unele se citesc automat...altele nu...e foarte aleatorie treaba...nu am putut sa imi dau seama cum sta treaba exact...am un IMV acum care la mine daca il pun il citeste fara probleme...dar l-am dat la altcineva si nu a mers...a pornit de pornit dar nu dadea presiunea care trebuie...
        daca nu il citeste trebuie scris codul sau resoftat ca sa il cunoasca..treaba e foarte simpla dar trebuie laptop.daca esti de prin apropere de prahova bucuresti te pot ajuta.
        PM me

        Comment


        • Originally posted by moldoo View Post
          salut, am un logan 1,5 dci 70cp(2007), si m-au lasat injectoarele si pompa cred, nu am decat 236.000 km. unde pot sa o rezolv si eu la un specialist cunoscut? nu prea m-as baga la orice mecanic care minte k el stie sa repare.
          deci asta e chiar tare ))))))

          prietene fii fericit si dai si de baut ca te-au tinut 236 mii km chiar n-ai motiv de suparare .

          daca toti de aici de pe forum am avea norocul tau am fii foarte fericiti .
          ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

          Comment


          • subscriu la ce spune marius: pe mine daca m-ar fi tinut 236 mii km ii faceam statuie la logan dar din pacate la 73 mii km m-au lasta injectoarele

            Comment


            • sal

              am si eu o prob cu un logan dci 2007 euro4.asta iarna nu a pornit decat cu spray iar acum cum a venit caldura a inceput sa porneasca singura.cand depasesc 120 130 km mi se aprinde becul de la temperatura.stie cineva cam ce ar putea sa aiba.am verificat si injectoarele si nu sunt alea.sa fie regulatorul de presiune defect?

              Comment


              • Originally posted by puyutzu07 View Post
                eu m-am ocupat de cateva IMV-uri dastea
                unele se citesc automat...altele nu...e foarte aleatorie treaba...nu am putut sa imi dau seama cum sta treaba exact...am un IMV acum care la mine daca il pun il citeste fara probleme...dar l-am dat la altcineva si nu a mers...a pornit de pornit dar nu dadea presiunea care trebuie...
                daca nu il citeste trebuie scris codul sau resoftat ca sa il cunoasca..treaba e foarte simpla dar trebuie laptop.daca esti de prin apropere de prahova bucuresti te pot ajuta.
                PM me
                Nu mai abera ca IMVul nu are cod, nu e injector. Difera referinta insa in functie de pompa.
                marryus, mergi la un service sa-ti faca testul de retur al injectoarelor si testul de inalta presiune al pompei, ca din descriere ai lipsa de rpesiune in rampa. Filtrul de motorina e schimbat?
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • cu ajutorul unui coleg dupa forum am constatat o problema la masina mea si anume: cand scot furtunasele de la retur, accelerz motorul si normal ar fi ca in momentul in care lasi motorul sa revina la relanti calculatorul sa inchida circuitul de retur, numai ca la mine dupa ce las sa revina la relanti in prima faza se inchide circuitul, dupa care calculatorul da comanda si deschide din nou circuitul de retur astel incat injectoarele mai "schuipa" 2 picaturi de motorina, spun ca, calculatorul deschide circuitul ca in momentul in care "schuipa" de 2 ori se aude si un zgomot din calculator
                  (asta este explicatia pe care am primit-o)

                  Comment


                  • Si e ceva normal!Dupa ce revine la relanti acel tacanit e o corectie a injectiei pentru surplusul de motorina care bineinteles il va trimite pe retur.

                    Comment


                    • eu nu ma refeream la acel tacanit ci la un alt sunet ca un "tiuit", iar referitor la motorina dupa retur am verificat la alt DCI si nu mai da nimic pe retur, iar zgomotul nu se aude de la motor ci de la calculator

                      Comment


                      • da boss este schimbat am 5000 de km cu el.chestia e ca nu scoate pic de fum chiar dc e turata undeva la 3000 4000rot.e pus in service.

                        Comment


                        • marius problema ta poate fi si de la motorina sau filtru de motorina,fa un test si la pompa si injectoae sa fi singur,dar schimba si locatia de unde bagi motorina.totusi e cam cidat daca acum porneste bine...

                          Comment


                          • Sigur n-are treaba IMV cu pornirea in cazul tau , primele semne cand cedeaza IMV sunt - ralati instabil , fluctuatii ac turometru , nicidecum pornirea. Bujiile zici ca-s bune? Ca daca o data cu incalzirea a inceput sa porneasca mai usor ma duce cu gandul la aprindere.
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • sunt probate si alea merg perfect.toate se se fac albastre cand le probez.poi faza asta cu becul aprins o face mai de mult.dar numa cand depasesc 120 130 km numa atunci.am avut acum un an 2 injectoare bulite si i le-am facut in reprezentanta.si dupa ce i le-am facut tot se aprindea becul ala de care am zis de la temperatura.dar si acum am probat injectoarele da foarte putin pe retur.app sa fie cumva senzorul ala care arata temperatura la motorina in calculator si sa nu ii indice bn.motorina bag din petrom cea mai scumpa.top nordic

                              Comment


                              • stie cineva cata motorina trebuie sa dea pe retur injectoarele astea de la logan?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google