"Pompa De Inalta" De Golf 2 , In Logan ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut baieti, am si eu aceeasi problema, cred, legata de pompa. Acum doua saptamani a pornit dimineatza la -13 grade am mers 30 km, am parcat-o in fata blocului si dupa 3 ore nu a vrut sa porneasca de nicio culoare. Am pus testerul pe ea si arata " EROARE DEFECT NECUNOSCUT". Se pare ca neamtul de la BOSCH a gresit programul pt. Loganul diesel. Eroarea a putut fi stearsa numai dupa ce s-a intrat pe un program pt. Megane 1.5 dci. Ieri am patit-o la fel, a pornit dimineatza, am plecat la munca si dupa 1 ora , de data asta, nu a mai vrut sa porneasca. Am pus iar testerul pe ea, dar SURPRIZA NU ARATA NICIUN DEFECT SAU EROARE. Atunci care sa fie problema? Ma gandesc ca daca pompa este electronica sau electrica trebuie sa arate ceva la tester, nu?
    Apropo nu am decat 32000 cu ea si nu am bagat motorina decat de la peco.

    Comment


    • #17
      la motoarele diesel de pe papuci au o pompa delphi care de obicei se duce si tot cu comanda electronica si altele.cautati pe internet ca unii au adaptat pompe de pe renault mecanice.nu mai era nevoie de ecu pentru ca se anula.toata chestia este sa gasesti o pompa care sa se potriveasca cat de cat tot din gama renault.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #18
        stoicamihail : am avut si eu o problema asemanatoare.Am fost cu ea pe tester,si tot asa nu gaseau nimic.Pina la urma,mi-au gasit o mufa putin iesita...mufa de la accelerometru,zic ei.E pe linga filtrul de ulei,putin spre dreapta.Incearca sa o scoti si sa o bagi la loc...sper sa fie de acolo.

        Comment


        • #19
          la 32000 km , cu motorina numai din peco .... cam slabe sanse sa cada pompa/injectoarele... depinde bineinteles ce motorina ai pus.
          daca tester ul nu ti-a aratat nici o eroare, apuca-te tu de verificat manual , mufe , relee , sigurante , bujii ...ori poate daca mai dai niste detalii , putem noi sa ne dam seama despre ce e vb. tester ul .... merge si el, ..uneori ... nu tot timpul. noroc
          sigpicSa traiasca urile , si

          Comment


          • #20
            Am fost la tester la Simpotrans Afumati, am vb. cu seful de service. Pompa se pare ca s-a dus asa repede din cauza combustibilului de proasta calitate din Ialomita ( se pare ca se baga gazolina la greu in rezervoarele mari de la peco).Motorina nu am bagat decat de la Petrom de 2 ori si in rest numai Rompetrol. Oricum din pompa a fost si am schimbat-o( 400 eu second)

            nu mai cita ultimul post!
            Last edited by Seba; 24 January 2009, 16:28.

            Comment


            • #21
              ok.sa mearga toate bine de acum in colo ....
              *ai luat bine pompa , adica in pret bun
              noroc
              sigpicSa traiasca urile , si

              Comment


              • #22
                DieselLGN, nu ne spui si noua ce ai rezolvat cu pompa de golf 2?

                Comment


                • #23
                  sincer eu cred ca nu a rezolvat nimic sincer nu cred ca va reusi sau mai sti incurcate caile domnului...
                  Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                  Comment


                  • #24
                    La cati km ai inceput sa schimbi injectoarele? ai bagat cumva motorina si din alte surse? pilitura deobicei se face din cauza motorinei de proasta calitate, pompa de injectie fiind facuta din aluminiu, in momentul in care nu mai are ungerea necesara face pilitura.
                    Adevarul este ca la capitolul injectie francezii nu au gandit si faptul ca Romania nu are calitatea motorinei ca si la ei, ar fi fost mult mai bine sa o fi facut din alt aliaj si nu din aluminiu.

                    Comment


                    • #25
                      desi tehnologia commonrail-ul e performanta are si o parte nasoala.fiabilitatea.pompele astea folosesc pentru ungere motorina, care de multe ori e indoita si cu apa sau contine o gasca de impuritati.pai ce ungere sa mai faca?pe deasupra lucreaza si la presiuni mari.astea au regulator electronic iar celelate mecanic cu niste greutati,arcuri,parghii si alte piese.alea care sunt cu elemente in linie aveau ulei pentru ungere si o parte din piese avea in continutul aliajului si grafit.asta ca sa ajute tot la ungere.eheee.s-a dus dracu vremea aia cand se faceau lucruri de calitate.aluminiu tata sau oteluri de la turci.ca e mai ieftin.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google