Consum 1,5 DCI 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan-ul meu 1.5 DCI 85 CP / 18.800 km / consum urban aprox. 5 - 5,4 % / motorina numai de la benzinaria Mol ( si din cand in cand mai adaug si un aditiv- iarna in special ), si am facut mai multi km in oras ( in Iasi ). Apropo, in masina am caldura in 3 - 5 minute si fara AC pornit ; un sfat pe care l-am primit : daca nu faci revizii la reprezentanta, pune la schimbul de ulei tot ulei de la Dacia pt. diesel ( la alta marca se observa o crestere de consum de motorina ) !!! Succes !!!
    http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

    Comment


    • Ce sustii dumneata, nu are baza teoretica.
      Uleiul de Dacia este semi-sintetic, deci orice alt ulei full sintetic este net superior.
      Cat despre consumul scazut dat de ulei...niciodata.

      Comment


      • Sa ne explice si noua mai noul nostru coleg cum poate influenta uleiul consumul de carburant.....chiar va rugam.

        Doi la mana........consumul de 5 % in oras cu tot respectul nu-l cred de niciun fel, poate numai daca merge noaptea, dar in IASI totusi sunt destule semafoare.
        Ma gandesc oare cat i-ar fi necesar sa consume extraurban (oare 2%????)

        Daca colegul are caldura in masina dupa 3-5 minute, inseamna ca la benzina ar trebui sa bage instant. Cronometrat de mine la 1.6 pe o temperatura de -3 -> 0 grade in jur de 4 minute.
        9! 9! 9!
        sigpic

        Comment


        • 1 la mana: consumul poate sa fie acela, in jur de 5-5.4 cum a zis el, poate si o idee mers subturat...
          2 la mana: sistemul de incalzire habitaclu e diferit la dieselache fata de bezinar, documenteaza-te @Eu4yas si vei fi surprins. Da, se poate sa ai caldura dupa 3-5 minute, nu chiar sa stai in tricou, dar se simte biiine si asta doar in treapta a 2-a ventilatie
          3 la mana: consumul de uloi in corelatie cu cel de motorina. NU are nici o legatura una cu alta. Chiar e muuult mai bine sa ai un full sintetic (un 5W40), si acest lucru se discuta pe topicul specific uleiurilor.
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • Originally posted by 77sky View Post
            In primul rand eu te-as sfatui sa refaci calculele
            O să le refac fără să mai utilizez CB-ul, dar totuşi afişajul asta îmi indică.

            Comment


            • Originally posted by 77sky View Post
              1 la mana: consumul poate sa fie acela, in jur de 5-5.4 cum a zis el, poate si o idee mers subturat...
              2 la mana: sistemul de incalzire habitaclu e diferit la dieselache fata de bezinar, documenteaza-te @Eu4yas si vei fi surprins. Da, se poate sa ai caldura dupa 3-5 minute, nu chiar sa stai in tricou, dar se simte biiine si asta doar in treapta a 2-a ventilatie
              1. la mana: o idee de mers cu spatele poate sau impins, fii serios, omul merge noaptea cu ea si nu in localitate
              2. la mana: explica-mi si mie cum vreo 2 ierni la rand degeram in diesel vreo 10 minute cu tot cu habitaclu lui, explica-mi cum colegi de serviciu posesori de diesel degera si acum ("EXAGERAT VORBIND DEGERA").

              Ce variante de documentare as mai avea......ca am simtit-o pe pielea mea.

              Voi nimic, BATMAN BATMAN

              Cu bine,
              9! 9! 9!
              sigpic

              Comment


              • Dieselul mai are o rezistenta, care o data incalzita ofera ceva caldura, si subliniez ceva.

                Comment


                • Uite aici mai multe detalii.(Multam, Cezar!)
                  Mie imi plac faptele concrete, la obiect. Sunt de acord cu parerea colegului ca dieselul se incalzeste mai greu, insa "iegzista" niste diferente notabile. Nu inteleg de ce se generalizeaza, aici era vorba strict de DCi.
                  In concluzie: il invit la "sobita" pe *Eu4yas sa se convinga
                  Si acum, ultima la mana: Sa revenim pe aratura, cu consum de "tractor"
                  Eu, in oras, cu 70 CP obtin 5.5, si schimb deseori in jur de 3000, de ce sa nu obtina el cu 85 CP acel consum (cu mentiunea: sa fie cald motorul, caci altfel se schimba f mult datele problemei)
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • Am citit acolo parerea lui Andrei, si tin sa o iau de buna, zice clar ca prima treapta a rezistentei electrice se activeaza la +10 grade celsius si a doua la 0 grade celsius.
                    Dar si asa nu cred ca se incalzeste in 3 minute, specifica undeva cam in cat timp ar baga caldura?

                    Vin si repet ca nu ai ce sa ma convingi cand am simtit pe pielea mea, nu din auzite, nu din nimic, eu ti-am spus ca la un regim de temperatura -3 grade spre 0 am cronometrat la mpi si dureaza vreo 3-4 minute pana sar primele doua liniute.

                    Ma intorc la consum si tind sa nu te cred nici pe tine cu consum de 5.5% urban in regim de 3000 de ture (subliniez deseori), poate daca ai mai pune un litru ar mai merge.

                    Mai era un coleg de forum, care ne propunea pe paginile anterioare un consum de 3.9% extraurban si ne mai spunea ca a mers in localitati cu 70 si afara cu 100, dar media de viteza a CB-ului era 64.5 km/h.
                    9! 9! 9!
                    sigpic

                    Comment


                    • Tiii...Tu esti Toma Necredinciosul
                      Eu te invit sa discutam despre incalzire acolo unde am precizat mai sus. Nu mai fa comparatii abstracte, atat timp cat nu ai fost in acea situatie, cu acel tip de motor
                      In privinta consumului...eu am toate alimentarile inregistrate, cu toti parametrii esentiali inregistrati imediat dupa alimentare (ma refer la numar de km, consum litri, viteza medie, autonomie, nr L CB, nr de L "aprovizionati"); in acest moment am 23000 km, cu parcurs predominant urban (cca 70-75 %), cu drumuri scurte, pana in 3-6 km, de multe ori nici nu are timp sa ajunga la regimul normal de lucru.
                      Concluzie: consum TOTAL mediu...5.8 L/100 Km.
                      Daca eu, cu 70 CP obtin in acele conditii acest consum, cu regim de turatii destul de ridicat (nu odata la 3000 schimbat) de ce sa nu obtina el cu 85 CP, acela, poate si o idee subturat?
                      Si inca ceva, ma repet: pun conditia sa fie motorul cald!
                      (stim cu totii ca 85 Cp consuma mai putin, o idee, fata de celelalte...)
                      Last edited by 77sky; 4 March 2009, 11:47.
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • Sunt Toma Necredinciosul atat timp cat am avut acelasi tip de motor, pe 2 masini chiar, si mergand zi de zi in jur de 30 km urban.
                        Nu pot sa cred consumul urban pe care il prezentati voi 5-5.5%. Voi uneori chiar intrati sub consumul propus de CONSTRUCTOR pentru mediul urban. Si numai inteleg inca o chestie.....ce faci tu, masori consumul dupa ce incalzesti motorul? Adevarat este ca pe distante scurte nu o sa ai o valoare apropiata de adevar a consumului, te urci in ea pleci mergi 10-12 km, si in 3-4 zile ti-ai facut ideea.
                        Te rog spune-mi o medie de viteza pe care ai realizat-o tu in mediul urban, ca sa-mi fac si o idee despre aglomeratie si alte cele.
                        Eu mergand chiar subturat in Bucuresti schimbat trepte undeva 2000-2200 rpm tot nu am reusit sa ies sub 6.6%, iar media de viteza nu atingea 20 km/h.
                        9! 9! 9!
                        sigpic

                        Comment


                        • Deci... eu am notate toate alimentarile, toti (dar toti!) litrii, inclusiv ml.
                          Eu zic ca este un consum mai mult decat reprezentativ pe aceasta perioada de rulaj (23000 de km), mixt.
                          Daca rulez iarna, frig (gerrr), 5km pana la servici si inca 7-8 la plecarea acasa consumul imi iesea 6.6-6.7, asta in conditiile in care atingeam 2 pavele la km 3-4.
                          Daca rulez 15-35 km (deci are timp sa se incalzeasca biiine) imi rezulta un consum de 5.5-5.6.
                          Multi, din dorinta de consum redus il subtureaza, obtinand o reactie adversa, mai multa motorina arsa.
                          Eu schimb cam la 2500, 3000 chiar si peste, uneori (cand e vreo depasire, urcus)
                          Eu, la 20 de km rulez cu a I-a Pare turat, dar nu e.
                          Asadar...ma mir ca inca nu ma crezi, date fiind inregistrarile mele, pe o perioada atat de mare Asa cam zici tu, schimbat la 2000-2200 nu prea e de bine...
                          Sa nu uitam ca 85-ul CP are si un consum mai mic, fata de celelalte exemplare...
                          Secretul consumului il reprezinta, prin urmare: schimbatul treptelor, corect.
                          Last edited by 77sky; 4 March 2009, 15:19.
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • EU4yas hai lasa crizele astea ale tale ca tu ai benzinar. Deci in dci in 3minute iti baga caldura deja. nu atat de tare dar baga. iar duba 5 minute se simte deja caldura bagata. eu iarna la 7 dimineata mergeam la facultate si is numai 11 km, dar ideea este ca in 5 minute aveam caldura pe frigul ala mare. Daca ne crezi bine daca nu ii fix treaba ta.
                            P.S. Cearta se incheie aici ca ii vorba de consum si nu despre incalzire.
                            O zi buna!
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • salve...iar s-a amintit de mine(3,9l/100km)...si ma simt nevoit sa repet pentru cei care nu citesc corect..am zis max 100 afara si max 70 in localitate..poate a 5 oara e clar.

                              Comment


                              • Nu este absolut nicio cearta. Este o discutie foarte civilizata purtata intre 2 oameni cu pareri diferite. Crize....nicidecum. Crezi ca eu am o problema avand benzina -> te-nseli amarnic, avand in vedere ca sunt si posesor de diesel. Nu am cum sa ma oftic si nu as avea de ce.

                                Colegul 77 sky astept cu nerabdare cateva date despre viteza medie. Asa ne putem crea o idee prin ce trafic circuli.
                                De ce cer acest lucru, pentru ca ai spus ca ai consum mediu TOTAL in mediul urban, cu precadere 70-75% de 5.8.
                                E bun, asta inseamna ca restul de 25% ai mers extra da.
                                Un calcul zic eu corect ne arata ca daca ar trebui sa fie 100% urban => 5.8 X 25 % = 1.375, de acord?
                                Adauga acesti 1.375 la 5.8 si-atunci zic eu ca vei avea un consum real urban.

                                Cu bine,



                                P.S. da Blaxter eu am amintit, uite si ce ai spus

                                "singur in masina,aseara, ploaie , ceata, mers in localitati cu 70 si afara mai mult de 100 nu se putea..am schimbat vitezele pe la 2500-2700 rpm nu am fortat..incredibil consum 3,9%, media de 64,5 km/h, distanta 81 km...cei care ma contestau acum poate ma cred.."

                                Dupa care ai mentionat ca ai mers si cu mai putin, asta inseamna pondere.....

                                Sper sa nu ma luati de dusman.
                                Last edited by Eu4yas; 5 March 2009, 00:40. Reason: Automerged Doublepost
                                9! 9! 9!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google