Provenienta motor 1,5 dci 85cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se pare ca anumite motoare si cuti se asanbleaza si la noi la Mioveni
    Opel Vectra A 1995
    Logan Preferance 2009
    Logan Editie Limitata 2014

    Comment


    • #17
      motoarele logan sunt facute in uzina Renault din Turcia...100%

      Comment


      • #18
        Asta o spui tu sau cum?- da-ne un link ceva ca sa te mai si credem.

        Comment


        • #19
          1.6 16v sunt fabricate in Spania

          Comment


          • #20
            --- Renault/Dacia Logan (X90/L90) ---

            In timpul unei vizite in Rusia a lui Louis Schweitzer, CEO Renault in acea vreme (1992-2005), observa cat de bine se vand masinile Lada (ieftine si primitive) si isi propune ca Renault sa construiasca o masina la fel de ieftina, dar moderna si fiabila.

            1999
            Este anuntat proiectul X90, dupa ce Dacia Automobile este cumparata de Renault in 1998

            2002
            Proiectul X90 (L90 - Logan) e aproape gata
            Renault anunta ca Logan va avea un pret de start de 5.000 USD. Cinci ani mai tarziu Louis Schweitzer, initiatorul proiectului X90 recunoaste ca pretul de 5.000 USD nu a fost unul real si ca Renault a jucat "la cacialma", pentru a-i deruta pe ceilalti producatori auto. Cacialmaua a reusit, nici la 4 ani (2008) de la inceperea productiei lui X90 nici un alt producator auto nu a reusit sa iasa pe piata cu un model similar cu X90 la pret, dotari si caracteristici.

            2003
            Este lansata Solenza, care face tranzitia dintre SupeRNova si viitorul Logan, practic Solenza deriva din X90
            * Solenza foloseste multe subansamble proiectate pentru X90 si imita design-ul lui X90

            Septembrie 2004 (X-90/L-90)
            Renault lanseaza comercializarea de Logan pentru prima oara in lume
            * productia si asamblarea au loc la Mioveni, Romania
            - prima versiune de caroserie Logan
            Model | caroserie | motor | putere | depoluare | nr. usi | varianta | niv. echipare | tip UCH | ver. TdB
            Logan sedan 1.4MPi 75cp Euro3 4 usi Ambiance E1 N3 6001
            Logan sedan 1.4MPi 75cp Euro3 4 usi Preference E1+ N4 6001
            Logan sedan 1.4MPi 75cp Euro3 4 usi Laureate E2 N5 6002
            Logan sedan 1.6MPi 90cp Euro3 4 usi Preference E1+ N4 6001
            Logan sedan 1.6MPi 90cp Euro3 4 usi Laureate E2 N5 6002
            Logan sedan 1.6MPi 90cp Euro3 4 usi Ambition E2 N5 6002

            Martie 2005
            Renault lanseaza comercializarea de Logan in Rusia
            * se vinde sub marca Renault

            Aprilie 2005
            Renault lanseaza asamblarea de Logan in Rusia
            * kit-urile (CKD - Completely Knocked Down) provin de la Mioveni, Romania
            * asamblarea este facuta de catre Avtoframos, Moscova

            Iunie 2005
            Renault lanseaza comercializarea de Logan in Maroc
            * se vinde sub marca Dacia

            Iulie 2005
            Renault lanseaza comercializarea de Logan in Columbia
            * se vinde sub marca Renault

            Septembrie 2005
            Logan sedan 1.5dCi 65cp Euro3 4 usi Ambiance E1 N3 6001
            + acceleratie electronica
            + aeroterma electrica (incalzire aditionala habitaclu)
            * motoarele 1.5dCi K9K sunt produse la Valadolid, Spania (serii motor D0......)
            Logan sedan 1.5dCi 65cp Euro3 4 usi Preference E1+ N4 6001
            Logan sedan 1.5dCi 65cp Euro3 4 usi Laureate E2 N5 6002
            + servo-directie electro-hidraulica
            + discuri frana fata duble-ventilate
            A inceput asamblarea de Logan in Columbia, la Sofasa, in localitatea Envigado
            * comercializarea se face in Columbia, Venezuela si in Ecuador

            Ianuarie 2006
            Logan sedan 1.4MPi 75cp Euro3 4 usi Laureate Plus E2 N5 6002
            + ABS
            + RCD player
            + geamuri electrice spate
            Logan sedan 1.5dCi 65cp Euro3 4 usi Ambition E2 N5 6002

            Februarie 2006
            Logan Steppe Concept - Salonul Auto Geneva - 28-Feb-2006 (ZR-90)

            Martie 2006
            Logan sedan 1.5dCi 70cp Euro4 4 usi - (LSOK) pentru export in Europa de Vest (Franta, Germania, etc.).
            + intercooler
            + schimbator viteze pe cabluri (JR5)
            + ambreiaj hidraulic (JR5)
            + alte injectoare
            + alt turbo-compresor
            Renault se arata foarte surpins de impactul si de vanzarile pe care le are Logan in Europa de Vest, intrarea pe piata Occidentala nefiind planificata initial.

            Mai 2006
            Fabrica de la Mioveni, Romania asigura productia pentru 35 de tari din cele 42 in care se comercializeaza Logan

            Septembrie 2006
            Chiar inainte de a se incepe comercializarea noii colectii, s-au vandut pentru o scurta perioada de timp toate variantele de Logan cu 2 modificari premergatoare noii colectii:
            - consum instantaneu eliminat (ver. TdB 7101/7102)
            + buton portbagaj (dar fara deschidere portbagaj centralizata)
            * motoarele sunt tot Euro3
            Noua Colectie Logan (nu confundati cu Logan II sau cu un facelift !!!)
            + motoare Euro4 pe benzina (1.5dCi inca este Euro3)
            + buton portbagaj
            + deschidere portbagaj centralizata
            + modele noi de RCS/RCD playere, Blaupunkt, cu fata detasabila
            + modele noi de tapiterie
            + tripla stop "Cristal"
            + model nou de mocheta
            + compartiment depozitare la baza consolei centrale (doar la Laureate, Ambition si Prestige)
            + climatizare pasageri (set conducte de aer, doar la Laureate si Ambition)
            + grila calandru in culoarea caroseriei
            - consum instantaneu - eliminat
            * versiune software TdB
            * Ambiance/Preference=7101
            * Laureate/Laureate Plus/Ambition/Prestige=7102
            Logan sedan 1.6MPi 16v 105cp Euro4 4 usi Prestige E3 N5 7102 - 25-09-2006
            + oglinzi electrice cu suprafata marita in culoarea caroseriei
            + baghete laterale în culoarea caroseriei
            + bare de protectie vopsite integral in culoarea caroseriei
            + manere exterioare de deschidere a usilor in culoarea caroseriei
            + schimbator de viteze cu finisaj din piele
            + volan cu finisaj din piele
            + o noua tapiterie, un nou design al consolei centrale, pragurilor si usilor
            + manere interioare de deschidere a usilor satinate
            + radio CD MP3 cu panou detasabil
            + discuri frana fata duble-ventilate
            + compartiment depozitare la baza consolei centrale
            + grila calandru in culoarea caroseriei
            + un nou aspect al calandrului
            Logan MCV (Multi Convivial Vehicle) lansat la salonul auto Paris, 28-09-2006
            - a 2-a versiune de caroserie Logan

            Octombrie 2006
            Logan MCV (monovolum) 5/7 locuri 5 usi (K-90) - 19-10-2006 comercializare

            Logan MCV 1.4MPi 75cp Euro4 5 usi 5 locuri Ambiance E1 N3 7101
            Logan MCV 1.4MPi 75cp Euro4 5 usi 5 locuri Preference E1+ N4 7101
            Logan MCV 1.6MPi 90cp Euro4 5 usi 5 locuri Ambiance E1 N3 7101
            Logan MCV 1.6MPi 90cp Euro4 5 usi 5 locuri Preference E1+ N4 7101
            Logan MCV 1.6MPi 90cp Euro4 5 usi 5 locuri Laureate E2 N5 7102
            Logan MCV 1.5dCi 70cp Euro4 5 usi 5 locuri Ambiance E1 N3 7101
            Logan MCV 1.5dCi 70cp Euro4 5 usi 5 locuri Preference E1+ N4 7101
            Logan MCV 1.5dCi 70cp Euro4 5 usi 5 locuri Laureate E2 N5 7102
            Logan MCV 1.6MPi 90cp Euro4 5 usi 7 locuri Ambiance E1 N3 7101
            Logan MCV 1.6MPi 90cp Euro4 5 usi 7 locuri Preference E1+ N4 7101
            Logan MCV 1.6MPi 90cp Euro4 5 usi 7 locuri Laureate E2 N5 7102
            Logan MCV 1.6MPi 16v 105cp Euro4 5 usi 7 locuri Laureate E2 N5 7102
            Logan MCV 1.5dCi 70cp Euro4 5 usi 7 locuri Ambiance E1 N3 7101
            Logan MCV 1.5dCi 70cp Euro4 5 usi 7 locuri Preference E1+ N4 7101
            Logan MCV 1.5dCi 70cp Euro4 5 usi 7 locuri Laureate E2 N5 7102
            + MCV 1.6MPi 16v si 1.5dCi au comanda cutie de viteze pe cablu + ambreiaj hidraulic, JR5
            + la MCV 1.6MPi unele variante (Laureate) au comanda cutie de viteze pe cablu + ambreiaj hidraulic, dar majoritatea sunt pe tija (clasic) + ambreiaj pe cablu, JH3/JR5
            + MCV 1.4MPi au comanda cutiei de viteze doar pe tija (clasic) + ambreiaj pe cablu, JH3

            Decembrie 2006
            Logan sedan 1.5dCi 70cp Euro4 4 usi (inca se mai comercializeaza si cu motoare 1.5dCi 65cp Euro3)
            + intercooler
            + alte injectoare
            + alt turbo-compresor (KKK)
            + ambreiaj hidraulic (cutie de viteze JR5)
            + comanda cutie viteze pe cablu (JR5)

            Ianuarie 2007
            Logan VAN (furgoneta, F-90 sau RF-90) - lansata oficial in Romania 24-01-2007
            - a 3-a versiune de caroserie Logan
            Motorizari: 1.4MPi 75cp Euro4, 1.6MPi 90cp Euro4, 1.5dCi 70cp Euro4
            Versiuni: E0 Logan, E1 Pack Confort
            + comanda cutie de viteze pe cablu, JR5
            + ambreiaj hidraulic, JR5
            Inca se mai comercializeaza Logan sedan cu motoare 1.5dCi 65cp Euro3

            Martie 2007
            Renault a lansat productia de Logan in Iran - 12-03-2007
            * asamblarea are loc in 2 locatii, la Iran Khodro si la Pars Khodro (SAIPA Group), partenerii locali ai Renault
            * modelul iranian se numeste "Tondar-90"
            + are in plus un senzor de temperatura (la vaporizator) ce protejeaza vaporizatorul
            * in prima saptamana de la lansare s-au facut aproape 85.000 de comenzi, adica productia pe 1 an
            * 60% din masina este produsa local, restul provine de la Mioveni, Romania
            * la sfarsitul lui 2007 motoarele vor fi produse local iar incepand cu 2008 si cutiile de viteze
            * Iran va deveni exportator de Logan in regiune

            Aprilie 2007
            Stocul de Logan sedan cu motoare 1.5dCi 65cp Euro3 e pe terminate
            Logan sedan Euro4 Preference in varianta de echipare Logan ABS Plus - serie limitata 2 Aprilie - 30 Iunie 2007
            + ABS Bosch 8.0
            + proiectoare de ceata
            * optional aer conditionat, airbag-uri laterale si RCD
            Logan sedan Euro4 Laureate in varianta de echipare Logan Easy - serie limitata 2 Aprilie - 30 Iunie 2007
            + senzori de parcare
            + alarma
            + cotiera centrala
            + RCD cu MP3 player
            + covorase de cauciuc
            + ornament de inox pentru esapament
            Renault lanseaza Logan in India - 04-04-2007
            * fabrica este la Nashik
            * partenerul local este Mahindra & Mahindra
            * 50% din masina este produsa local, urmand sa creasca la 60%, restul provine de la Mioveni, Romania
            Renault lanseaza Logan in Argentina si Brazilia - 12-04-2007
            * comercializarea va incepe in Argentina in Mai si in Brazilia in Iulie
            * fabrica este la Curitiba, Brazilia, in Complexul Ayrton Senna
            * 80% din masina va fi produsa in Brazilia, in 2009 se va ajunge la 90%
            * tot la Curitiba se va fabrica si modelul de Logan pentru Mexic, care va fi vandut sub marca Nissan
            * in Brazilia motoarele vor fi adaptate pentru Bioetanol (E85/E100).
            S-a schimbat ansamblul stergator (mecanism/motor) si bratele stergatoarelor, precum si lamelele.
            * cu noile brate si lamele stergatoarele nu mai scartaie si nu mai trepideaza pe parbriz
            * motoarele noi sunt mai silentioase

            Mai 2007
            La aceasta data Logan se asambleaza in 7 tari (Romania, Rusia, Maroc, Columbia, Iran, Brazilia si India) si este vandut in 55 de tari
            * in 51 de tari se comercializeaza sub marca Dacia iar in 4 tari sub marca Renault (Rusia, Columbia, Venezuela si Ecuador)
            * fabrica principala este Mioveni, Romania, de unde se exporta kit-uri (CKD) catre celelalte locatii de asamblare
            Logan 1.4MPi cu instalatie GPL montata in fabrica - lansare comenzi 22-05-2007
            * initial pe sedan (doar motorizare 1.4MPi), apoi si pe MCV cu motor 1.6MPi
            * pe sedan e disponibil doar in varianta Preference si Laureate
            * instalatia este produsa de Landi Renzo
            * rezervorul este toroidal, de 53 de litri, montat in locul rotii de rezerva

            Iulie 2007
            Motoare 1.5dCi 85cp Euro4 pe MCV (Preference/Laureate), incepand cu 3 Iulie 2007
            Logan MCV 1.6MPi 8v cu instalatie GPL montata in fabrica, de la 15 Iulie 2007

            Septembrie 2007
            Lansare Renault Sandero (Logan Bicorp) B-90 in Brazilia - 10-09-2007
            - comercializarea va incepe in Brazilia in Decembrie 2007 si in Ianuarie 2008 in Argentina
            - in Brazilia va avea din start o garantie de 3 ani
            - va fi fabricat la uzina Ayrton Senna din Curitiba, Brazilia
            - lungime = 4.02m, capacitate portbagaj = 320litri, bancheta rabatabila 60:40
            - In Argentina va avea motorizari clasice pe benzina si diesel (1.5dCi), in Brazilia doar FlexFuel, cu 1.0 16v, 1.6MPi 8v si 1.6MPi 16v
            - modelul european va fi derivat din Renault Sandero si va fi vandut sub marca Dacia, din vara lui 2008
            Lansare Logan Pick-Up (U-90) - 10-09-2007
            - a 4-a versiune de caroserie Logan
            - construit pe platforma Logan MCV
            - spatiul util de transport (bena) va fi mai scurt decat la utilitarele pe platforma 1300 dar cu peretii mai inalti
            - lungime bena: 1,8m, sarcina utila: 800Kg
            - spatiu depozitare in spatele scaunelor: 300 litri
            - stop-urile sunt similare celor de pe MCV
            Va fi introdusa o motorizare speciala cu 1.0 16V D4D sau 1.2 16V D4F ?
            Logan MCV/VAN/Pick-up 4x4 ?
            Logan S2000 (2.0L 16V/150cp) ?

            Octombrie 2007
            Lansare productie Renault Sandero / Logan Bicorp (B-90/N-90) in Brazilia
            - a 5-a versiune de caroserie Logan
            - design agresiv/sportiv, influentat de Clio III, diferit fata de cel clasic Logan sedan/MCV/VAN
            - spatele nu va semana cu un Logan sedan cu "fundul" taiat
            - farurile au forma schimbata, a' la Clio III, stopurile de asemenea sunt de o forma deosebita
            - capota motorului iarasi va avea un aspect diferit de cel clasic
            - usile spate vor diferi de cele clasice, cu un geam format din 2 parti, a' la Modus
            - plansa de bord si consola va fi identica cu Logan-ul de Brazilia
            - schimbarile la exterior si la interior sunt destul de mari
            - caroseria va fi cu 5 si 3 usi
            - sunt posibile 2 ampatamente, un Bicorp mai scurt (3 usi) si unul mai lung (5 usi)

            Martie 2008
            Lansare comercializare Logan Pick-Up (U-90) in Romania/Europa
            Dacia Sandero (Logan Bicorp), 5 usi , (B-90/N-90) - lansare la Salonul Auto Geneva (04-03-2008)
            * va fi fabricat la Mioveni, Romania
            * vanzarile in Romania vor incepe prin Iunie 2008
            + volan reglabil pe inaltime
            + ABS Bosch 8.1 (ABS, EBD, +AFU)
            + airbag sofer proiectat special pentru Sandero
            + limitator de sarcina la centurile de siguranta frontale
            + 4 tetiere semi-picatura + 1 picatura
            + tetierele din fata sunt inclinate - mai comode
            + deflector aer la spoilerul frontal
            + oglinzi retrovizoare exterioare mari (introduse pe MCV)
            + bancheta rabatabila 1/3 si 3/1
            + cârlig de agãþat lateral în portbagaj
            + inele de ancorare plasã portbagaj
            + utilizarea tuturor spaþiilor disponibile în portbagaj
            + manere interioare "normale" pe usile din fata

            Iunie 2008
            Dacia Sandero - lansare vanzari in Romania

            Iulie 2008
            Noua Dacia Logan (Logan II/facelift) - lansare oficiala 1 Iulie 2008
            Modificari:
            - grila si calandru
            - spoiler/proiectoare
            - capac portbagaj, stopuri, spoiler anterior
            - bordul in 2 versiuni si interiorul preluat de la Sandero
            - tapiterie noua in 4 versiuni
            - nou sistem de ajustare a inaltimii scaunului soferului
            - volan ajustabil pe inaltime, preluat de la Sandero
            - oglinzile mai mari, preluate de la MCV
            - ABS Bosch 8.1 cu EBD si EBA
            - ecartamentul fata/spate a fost marit cu 7mm, pentru o mai buna stabilitate
            - structura de rezistenta a bordului a fost reproiectata, pentru o mai buna siguranta la accident pentru picioare/genunchi
            - 3 noi culori: Basalt Grey, Electric Blue si Extreme Blue

            Septembrie 2008
            Renault Sandero Stepway (Logan Crossover - mini-SUV) - lansare în Brazilia
            - a 6-a versiune de caroserie Logan
            - cu tractiune fata (4x2), nu 4x4
            - Sandero suprainaltat cu 5 cm, suspensiile, amortizoarele si bara de torsiune fiind adaptate pentru a rezista si pe macadam
            - partile sensibile ale masinii sunt acoperite cu protectii de plastic in stilul SUV

            Octombrie 2008
            Logan MCV II (facelift) R-90

            2009
            Platforma X-90/L-90 va fi abandonata si va fi inlocuita cu cea folosita pentru Bicorp/Sandero (B-90/N-90/B-40)
            Logan MCV Aventure 4x4 (R-90) ?

            2012
            Logan III (facelift) - ultima modificare de design

            2013
            Logan va fi inlocuit de alt model din aceiasi clasa sau din clasa mica
            Dacia se va orienta catre modele de masini de o calitate superioara, iesind incet din zona de low-cost (similar evolutiei Skoda)

            2014-2016
            Productia de Logan va inceta la Mioveni, in alte locatii (Asia/America) va mai dura 2-4 ani

            Comment


            • #21
              pt logan motoarele de 14, si 16 (8v) se fac la dacia. motoarele diesel 1.5 vin din spania gata asamblate iar la dacia doar se monteaza pe masina.
              motoarele cu 16V (1,2.1.4,1.6) se fac in spania si turcia
              1.5 dc

              Comment


              • #22
                Atita timp cit garantia e la fel indiferent de motor si tara de provenienta ,mai conteaza ?

                Comment


                • #23
                  eu lucrez a o firma care printre alte produce tot felul de produse care contine mecanica fina. firma avea o fabrica in turcia si a renutnat la ea dupa 3 ani desi nu scosesera nici costurile de construcite al fabricii pentru ca erau probleme cu ceea ce se facea acolo. foarte multe prduse cu mizerie in ele, veneau produse ruginite, cu span, sarita vopseaua, cu tot felul de defecte.

                  cred ca conteaza tara. eu am fsot in dacia pe linia de asamblare motor- oamenii sut foarte stricti acolo e curat. am vrut sa pun mana pe o piesa si s-au uat moncitorul de mine ca sa nu pun mana pe piese ca au nustiu ce protectie cu o solutie si daca se ia solutai ai nustiu ce se intampla. nu era ceva arnjat adica nu era vizita oficiala eram acolo cu niste treburi si am vrut sa vad si cu se fac motoarele. procesul este foarte interesant si destu de bine pus la punct.
                  1.5 dc

                  Comment


                  • #24
                    productia de motoare este urmaotarea

                    diesel 1.5 - sevilia

                    ce se fabrica la DACIA

                    1.4 , 1.6 8v
                    1.9 diesel (motoarele se mai folosiesc pe kangoo)
                    cutiile tl4, tl8, jh3, jh1

                    deci 1.5 diesel 85 cp si cutia si motorul vin de la sevilia (spania)
                    1.5 dc

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by parpales View Post
                      Motoarele K9K (diesel ) sunt facute la fabrica de la OYAK , Turcia.
                      FALS! K9K Spania, iar la Oyak K4M (16V) de pe logan.

                      Originally posted by cristidedea View Post
                      motoarele logan sunt facute in uzina Renault din Turcia...100%
                      FALS, nu toate sunt la Oyak.

                      Originally posted by leize View Post
                      1.6 16v sunt fabricate in Spania
                      Da, dar nu K4M care se pun pe Logan, ci motoarele de pe Megane de ex
                      Last edited by Ionut; 31 July 2010, 22:02. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mae View Post
                          productia de motoare este urmaotarea

                          diesel 1.5 - sevilia

                          ce se fabrica la DACIA

                          1.4 , 1.6 8v
                          1.9 diesel (motoarele se mai folosiesc pe kangoo)
                          cutiile tl4, tl8, jh3, jh1

                          deci 1.5 diesel 85 cp si cutia si motorul vin de la sevilia (spania)
                          Poate vrei sa zici valladolid motores.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #28
                            mama ei de masina si a lor de romani /la 130000 de km sa dus motorul.schimbat ulei,filtre,totul la timp si cu toate acestea la doar 20 de zile dupa ce a iesit din garantie s-a dus turbina si la o luna un cuzinet si vibrochenul.acum caut sa schimb motorul cu totul si facatura asta de masina are toate motoarele k9k-k7 iar al meu este k9k-87 iar cei de la rar considera ca desi amandoua motoarele sunt euro 4 fabricate in acelasi an nu sunt la fel si trebuie sa platesc 900 ron omologare .asa ca desi vreau sa ma mentin in limitele bunului simt dupa ce am platit 2000 de euro pe piese nu mai vreau sa am nici o legatura cu dacia.masina facuta de noi,pentru noi,la MISTO.rusine sa va fie cand stati cu mana intinsa la banii nostri si ne oferiti in schimb aceasta asazisa masina.loganul meu a costat 14200 EURO

                            Comment


                            • #29
                              "The Engines plant lies close to the city of Valladolid, in a largely industrial area, inside the industrial complex of Renault Valladolid. It is next to a main road linking Madrid with the north of Portugal. The plant has an area of 25.8 ha, of which 14.5 ha are covered."
                              VALLADOLID MOTORES - RESA

                              Deci SPANIA, Valladolid, MOTORES.
                              Site-ul : http://www.renault.com/en/groupe/dev...id-moteur.aspx

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google