If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@raduSB: m-am informat, sa traiti! eu am condus 1.5dci100 cu cutie in 5 trepte si 1.9dci120 cu 6 trepte. de aia nu stiam de cutia in 6 trepte de pe megane 1.5dci
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
o intrebare am legat de ciptuning-ul pe diesel.. pot aparea probleme la verificarea tehnica (nu garantie). adica aia de la service la verificarea vor comenta. ???
ideea e daca mai ramana in normele euro 4 masina dupa cipare?
in mod normal nu ar trebui sa-ti afecteze norma de poluare, daca nu faci un tuning agresiv. o crestere cum au majoritatea in ofertele de chiptuning nu ar trebui sa-ti incurce socotelile la itp.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
cam care din firmele de pe piata ofera o chipuire buna si de calitate?Eu avand masina in garantie ...daca am vreodata probleme cu ea si o pune pe tester or sa vada ca eu am facut resoftarea?Astept pm cu firme de resoftare.
Multumesc.
e cineva din timisoara... blaze2k ...seba a si mers cu masina lui .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
pe mine m-ar interesa mai mult sa nu mai am intarzierea asa mare la acceleratie..nu e chestia de turbolag,o adresa de contact sa pot vorbi direct...mai am un prieten care vrea sa faca.
pot aparea probleme la verificarea tehnica.??? adica sa nu mai respecte normele de poluare. altfel astai nu prea verifica ( si nu prea au cum) puterea motorului.
eu unul am resoftat motorul asta de 85 cp la 105 cp si acum fuge mult mai bine in plus i-am schimbat toata evacuarea de la 40mm la 60 mm si nu i-am pus nicio toba decat un ornament
am facut si eu resoftarea la dci-ul meu de 85cp la-m adus pe la 105cp cu aproximatie si se cunoaste f bine la accelerari mai ales in treapta a 4-a.trage f bine acum dupa 2500 de ture.se merita.
ganditi-va bine ce vreti sa faceti cu masina, eu am bagat in jur de 4000 euroi, si din cei 65 de cai cat avea masina initial, acum am 170, dar masina e facuta pt curse, si s-a meritat investitia, modificarea a constat atat in soft, cat si in mecanica, adica alt arbore, alte pistoane, alte injectoare, alta pompa, alta turbina + intercooler, am ceva experienta in mecanica sport, dar si asa a durat foarte mult modificarea, asa ca mai ganditi-va inainte de modificari pt ce folositi masina
poate ne pui si-o fisa dyno...pana acum cel mai tare diesel din cunostiintele noastre l-a avut userul felixb, a dus loganul de 65 de cai la 133. arata-ne si noua dizalul ala de 170 de cai si explica-ne mai in detaliu ce ai modificat la el. si pune o fisa dyno, te rog. altfel, raman doar vorbele...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
170 din ala de 65 e cam mult.ia masoara mai bine si vezi ca e mai putin sigur.nu cred ca se poate stoarce asa mult motorasul ala chiar daca schimbi tot la el si nu prea cu 4000 euro.o fi facut reno motoare de f1 de 1200 cm si 1000 de cai da asta era in anii 80.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment