Tuning 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu ce sa zic asta ar insemna sa fi castigat 23%. Sigur o sa sti abea dupa ce o pui pe dyno firmele de chip normal ca spun se castiga x cai acel x putand fi mai mare decat in realitate

    Comment


    • Originally posted by felixb View Post
      Csebalyn 1,5-2 masini iti da blaze2k pe 400m( nu mai putin)...Daca intradevar are 105 cp,dar din pacate nu prea cred ca ii are.
      asta chiar trebuie vazut...E greu ce spui tu...Nu imposibil....Trebuie vazut..Poate duminica ...!?!?!
      http://www.youtube.com/watch?v=MTi8tV6ZgNA
      http://www.youtube.com/watch?v=XS0KJAhfQj8

      Comment


      • Eu zic ca blaze2k face un 1.6 8v stock chiar si remapat,dar 1.6 16v mai greu

        Comment


        • Cred ca e la limita dci cipuit cu un 1.6 8v remapat pt ca benzina e mai sprintena si pe distante scurte reactioneaza mai bine un benzinar. Bineinteles cum ziceti si voi mai depide si de sofer si de starea masinii (cat de chinuita e) pe distante lungi cred ca are sanse mai mari dieselul. Pai intrea in actiune turbina, pana incep sa se miste pistoanele deja benzinarul ar putea sa aiba un mic avans. Cred ca benzinarul ar face furori si sar tine tare pana schimbi a III-a ca de acolo moare. Iar dieselul cred ca isi revine si chiar ia avans. Parerea mea e ca dieselul pierde mult in primele 2 trepte pt ca sunt scurte si turbina nu are timp sa ajunga sa lucreze in parametrii normali.
          1.5 dc

          Comment


          • Vai....Ce aberatii...

            Comment


            • Nu cred ca e aberatie ce zic. Paote am zis-o ca un comentariu. Benzina va fi in fata in primele trepte. Adica 1,2 si inceputul de 3 dupa care dieselul va trece in fata. Chiar daca dieselul are mai mult cp da caii astia sunt mai puturosi. Pana se urnesc din loc.
              1.5 dc

              Comment


              • Conform carei teorii? Sau dupa ce aspecte, benzinarul ramane in fata treptele 1 2 3 , apoi dci trece in fata?
                Sunt mai multe variabile:
                - curba cuplu/cai putere
                - demultiplicarea cutiei de viteze.
                - plaja de rpm mica
                Toate in defavoare dci. ( cu tot cu cuplul ala mare al lui).
                "Parerea mea e ca dieselul pierde mult in primele 2 trepte pt ca sunt scurte si turbina nu are timp sa ajunga sa lucreze in parametrii normali." - este strict parerea ta, si nu are legatura cu nimic real
                PS: sper sa nu fie cu suparare.

                Comment


                • Dasta suntem aici si dasta e libertate in tara. Fiecare are voie la pareri personale, toti avem dreptul de a nu fi de acord cu celalalt.

                  pana la proba contrarie parearea mea estea cea de sus. Am masina si pe benzina si diesel. Si conduc de vro 7 ani. Comparatia este pt 2 masini cat de cat egala ca putere, greutate, aerodinamica, pe distante scurte benzina este campioana. Si cum au zis si colegii mai sus. Depinde si de sofer si de starea masinii.
                  1.5 dc

                  Comment


                  • Mda, si la dracu cu mecanica si legile fizicii asa-i?
                    Ce inseamna distanta scurta? 50 m , 100 m etc...?

                    Comment


                    • 16_16v stock a stat in fata passatului de 130 de cai pe 1, 2 si jumate de-a 3-a, iar asta inseamna cam 250-300m din aia 400. Nu vad de ce n-ar sta in fata unui logan de maxim 105CP pe toti 400m.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Repet si pe topicul asta seba ne intalnim la iveco ca sa lamurim problema asta cu dci rampat vs 16v

                        Comment


                        • Ma devreme se vb de 1.6 8v. Nu am zis nimic de 1.6 16v.

                          cezare distanta scurta insemna 2-300m. La ce te referi cand zici de legile fizicii si de mecanica??? Eu nu am zis de nimic stiintific si doar cum vad lucrurile. Eu zic ca un motor diesel isi scoate in fata calitatileabia in treapta 3-4. Pentru ca in treapta 1 si 2 are un mare minus- motorina em ai puturoasa si motorul creste mai greu in ture fata de benzina iar in treptele superioare aceste diferentele dispar.
                          1.5 dc

                          Comment


                          • Blaze, nu mai face publice locurile de "alergartura", cu atat mai mult momentele.
                            apropo, ce inseamna "rampat" ? sta inclinat ? sau e "remapat"...
                            Last edited by Seba; 4 September 2008, 13:59.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Mae eu zic ca trage bine si in treapta II dieselul

                              Comment


                              • Supercar trage foarte bine dar e vorba de delayul turbine si treapta 2 o schib cu a 3 destul de repede si practic in treapta a II-a motorul nu isi foloseste toate resursele pt ca nu il ajuta turbina cand are nevoie. Nu zic ca nu trage bine. In comparatie cu benzina care din primul moment are posibilitatea sa dea totul.
                                1.5 dc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google