Tuning 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mersi mult de raspunsuri.Cred ca dupa ce ies din garantie ma bag si eu la un remap.Si apropos nu sunt genul de om care sa traga de masina.Asa cum am grija de ea, asa o am.
    See ya!

    Comment


    • #32
      Si pe mine ma bate gandu sa ii fac o remapare de la 85 la 105caluti,as fi tentat mai mult pentru rezerva de putere ca liniute si din astea nu fac,daca eram tentat d asa ceva vorba cuiva de aiciluam un BMW.Insa mi se pare cam scump 600-700 de ron o rempare,pentru moment cel putin.

      Comment


      • #33
        remaparea pentru diesel costa 500 lei,nu 600 nici 700...vezi aici
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #34
          Din dCi'ul de 85 cum poti mari performantele fara remapare ? La cat ar ajunge o evacurare sport ,filtru etc etc si tot ce se mai poate schimba dar ma refer la piese de calitate ! Pana in 1000E ! Si daca se vor observa oarecum schimbarile !

          Eu personal nu am auzit nici odata un dci cu evacuare sport ! Voii ? Cum se aude ? La benzinare se aude frumos....

          Comment


          • #35
            Pai cum sa maresti performantele la motor doar din evacuare? cred ca glumesti,ce obtii 2 CP?
            daca vrei sa ai mai multi CP maresti presiunea in turbina...adica faci remaparea si castigi 20CP

            Comment


            • #36
              @gutza: Dci cu evacuare sport suna ca un trombon...n-ai acel pocnet de la benzinare, doar un galgait in niste tobe goale. e ceva mai frumos decat stock, dar nu castigi nimic din schimbarea evacuarii la diesel. tot chiptuningul e cea mai ieftina metoda si chiar se merita la motoare turbo.
              filtru de aer sport sa nu te gandesti, ca n-o sa simti nici o diferenta; dora creste riscul de a strica turbina, in rest nu obtii nimic. poti in schimb sa dai jos catalizatorul...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Filtru de aer nici macar nu se schimba .La diesele ramane ala stock...!!!
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #38
                  Phai am auzit pe la voi ca... daca mai pui cei 20CP se strica cutia ! Sau nu am intels eu ? Daca vreu sa ajung de la 85CP la 100CP este vreo diferenta ? Sau tot riscurile alea le am ! Daca conduc sa zicem 80% Normal si 20% Sport mai am riscul de a strica cutia cu remapare de 20CP ?

                  Comment


                  • #39
                    Eu la dci 85 cp nu as mai face remapare.

                    Comment


                    • #40
                      Poti remapa linistit dci85 la 100-105CP, are alta cutie, jr5, care tine mai bine decat jh3. cei 20 de cai in plus ii vei simti bine, numai sa nu exagerezi cu ei.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Da, toata treaba e sa nu exagerezi. Dar poti oare?
                        Cutia e tot aia de pe varianta de 70 cp.

                        E doar o chestie psihologica la mine, 85 cp la dci (1.5) mi se par super ok.

                        Comment


                        • #42
                          Dci65 are jh3, la fel cu 1.4mpi si 1.6mpi. de dci70 stiu ca are doar intercooler in plus fata de dci65, cutia daca nu e cu actionare pe cabluri, e tot jh3. dci85 are jr5 (actionare pe cablu), care e mai rezistenta decat jh3.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            Vorbeam de rapoarte (care NU sunt identice )

                            Comment


                            • #44
                              Am evacuare sport pe masina,nu am castigat nimic in putere,filtru sport indiferent de marca nu ajuta cu nimic la putere(am facut test pe dyno cu admisia directa si nu am avut niciun calut in plus)..deci concluzia, evacuarea si flitru schimbate nu ajuta la Dci..privitor la remapare 1.5 dci 85cp...eu cred se merita fara riscul de a sparge cutia..acum am 103cp pe a mea si cuplu mult 260 (de la 65cp si 160 nm ),si sunt un lucru pt a mari puterea la 110 cai
                              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                              Comment


                              • #45
                                Filtru de aer sport nu se pune pe DCIuri
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google