Tuning 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ok, acum nu ma mai mir...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #77
      of

      Iata ce cred eu despre tuning in cazul nostru:

      Suntem niste baieti saraci, ca daca nu am fi am avea BMW-uri sau Passat-uri de 170 de cai si mai mult, drept care tot incercam sa facem bici din ce nu trebuie.
      Loganul, sa fim seriosi, e o biata masinuta de familie, gandita sa te duci la piata, la munca, sa iti duci mama la doctor, nu e ca sa-i dai forje.
      Sigur, poti sa stai in fundul tuturor fraierilor si adormitilor, matizistelor si ticoistelor sau sa schimbi banda des (cu semnal, alo, se aude acolo cocalarilor cu suv-uri and stuff care mergeti precum cu tractorul pe tarla?) si sa ii dai repede un 80 pe scurtele portiuni mai libere din Bucuresti, dar nu e cazul sa incercam sa parem ce nu suntem, adica niste soferi de masini tari, ca riscam sa devenim penibili.

      Si decat sa castigi 20 de cai dar sa stai tot timpul cu frica "aoleu, azi am fortat-o cam mult, poate raman cu cutia la semafor" si sa iti distrugi linistea, mai bine stai pe fundu' tau cu 85 de cai si freaca-ti mintea cum sa faci bani sa iti iei o masina mai tare daca te dai sportiv.

      Comment


      • #78
        Ai condus vreun logan de 85cp chipuit la 105? Nu se strica chiar asa usor si tdi-urile de la vw, de pana la 110CP, cam au de furca cu loganul respectiv. Crede-ma, am mers cu logan de de 85CP si cu vw de 110CP. Oricum tuningul nu ti-l faci pt mers in oras, ci pe vreun circuit, sau daca ai drum in afara orasului, pt un condus mai lejer, depasiri mai usoare...Nu neaparat pt viteza de top mai mare. Pana la 130-140 e ok loganul, dupa acare devine instabil. Dar ar fi ok ca pana la 130 sa n-ai probleme cu tico, cielo, escort-uri si alti frustrati care cand vad logan de-al dracu accelereaza.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #79
          O intrebare: daca se mareste cuplul creste acceleratia, nu?Bun! Dar daca se mareste puterea, creste si viteza? Sau cutia, bat-o vina limiteaza viteza indiferent de putere...intreb pentru ca nu stiu, nu imi sariti in cap!

          Comment


          • #80
            As avea o intrebare: -exista pe acest forum cineva care si-a rampat motorul 1.5dci 85cai pe un logan berlina?
            Daca da,va rog pareri, sugestii, reclamatii...
            As fii si eu interesat de rampare si de cum se comporta masina.

            Comment


            • #81
              Si eu as vrea sa vad niste impresii a unei persoane care a facut rampare la motorul de 85cp dar se pare ca nu este nimeni.

              Comment


              • #82
                Originally posted by csebalyn View Post
                Pana la 130-140 e ok loganul, dupa acare devine instabil. Dar ar fi ok ca pana la 130 sa n-ai probleme cu tico, cielo, escort-uri si alti frustrati care cand vad logan de-al dracu accelereaza.
                pe drumurile din romania. Cu 85 de ponei se simt foarte bine in logan si te tin sa dai niste flashuri asa doar ca sa ii agiti pe unii cu caluti straini. Sunt destule straineze cu 1.4 benzina sa motoare mai mari la care soferii cred ca au ferrarii si se agita foarte mult la volan cand vad ca le sufla in spate un logan sau in general o dacie (am si 1300 injectie break 2001).

                pe de alta parte sunt si foare mult isoferi de logan- care cred ca sunt soferi de bmw-uri si se comporta ca atare desii poneii cam fac spume ca sa traga caruta. Aici depinde si sofer si de numarul poneilor
                1.5 dc

                Comment


                • #83
                  Eu mentionasem doar un avantaj al resoftarii, nu discutam filozofia unor retarzi care vad in logan cel putin o impreza. Fara sa vreau sa generalizez, majoritatea celor cu meceveu dci (fostii "papucari") si 1.4mpi sunt cei mai periculosi, cei mai ai nabii de depasit. Tin neaparat sa-ti arate ce bolid au sub talpa am vazut destui cu 1.4mpi care dupa ce-i depaseam, veneau tare si ma depaseau ei sa-mi arate ca ei cu cai mai putini merg mai tare si in concluzie ce rahat de motor am... ma rog, fiecare cat il duce...Mintea...
                  hai sa revenim totusi la topic.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #84
                    Mi s-a inchis postul, ma asteptam.
                    Pt cseba, chiar nu ma intereseaza reputatia, dupa cum vezi, abia daca am cateva posturi, imi pare rau doar ca se cam raspunde cu c**u'!

                    Va las pe voi sa faceti reputatie...
                    Last edited by Seba; 3 July 2008, 16:38.

                    Comment


                    • #85
                      N-ai inteles ...
                      intr-adevar nu conteaza reputatia, dar faptul ca nu te intereseaza (si ma bucur ca suntem mai multi pe care nu-i intereseaza), nu-i o scuza.
                      si ti s-a dat si raspuns clar la intrebare, dupa care topicul, asa cum zici ca te-ai asteptat, a fost inchis. Da-mi un motiv clar pt care topicul ar trebui redeschis si-l redeschid. Astept pm...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #86
                        Uff...Imi cer scuze pentru limbajul "explicit"... ma luase valul...!
                        Voiam doar o lamurire si m-am aprins cam repede, scuze din nou!

                        Reluand, in afara demarajului care creste simtitor, cam cat ar putea creste viteza maxima la o resoftare normala?

                        Si a doua chestie: se poate schimba pinionul de a V-a la diesel cu unul mai mic pentru un raport turatie/viteza mai bun?

                        Comment


                        • #87
                          Raspuns "oficial", ca vad ca alea "ascunse" le treci cu vederea
                          viteza maxima creste cu cativa km/h buni, adica un dci70 care merge maxim 165, poate atinge 175-180.
                          setul de pinioane de tr5 de pe cutiile de dci e deja cel mai rapid din gama cutiilor de viteze respective. Merg puse pe benzinar pinioanele voastre de pe dci, la voi nu se mai poate "lungi" tr5.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #88
                            Se gaseste pe net la un simplu serch - nu dau adrese pentru a nu face reclame. Si majoritatea firmelor care fac astfel de modificari de soft dau date referitoare la performantele viitoare. Cauta pe google chiptuning. se zice ca viteaza creste cam cu 10 km/h cuplul cu 40-50 Nm 104-105 cp.
                            La viteaza maxima nu este limitata prin turatie (turatia motorului este limitata dar la viteaza maxima nici macar nu te apropii de aceasta valoare) adica turatia motorului nu limiteaza viteza. Aceasta este limitata de puterea motorului si de aerodinamicitatea masinii. Adica daca ai observat de la 165-170 (pe kilometraj) urca foarte greu iar consumul se duce catre 10%. Asta e ca nu duce motorul mai sus- nu are putere. O data cu crestearea puterii si a cuplului va creste si viteza maxima automat.
                            Last edited by mae; 7 July 2008, 13:41.
                            1.5 dc

                            Comment


                            • #89
                              Sambata ami fac chip tuning la 105cai sper.... astept sa vad diferente

                              Comment


                              • #90
                                Ai sa vezi...Una mare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google