Injectoare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Sant duze in magazin cu pret de 230 ron buc,de euro 3 si euro 4.Scoate furtunul de la retur si daca baga mai mult pe retur ,inseamna ca duza este defecta ,la fiecare in parte.Ca sa nu mai ai probleme nu mai bagati de la lukoil,are mult sulf.Trebuie sa schimbati la 2500 turati/min ca sa nu aveti probleme cu injectoarele.

    Comment


    • #77
      schimba la 2500 si din cand in cand dai pana la 3500 4000 odata pe luna...;) un aditivmetabond merita in motorina si in ulei;)
      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

      Comment


      • #78
        Am un prieten de familie care lucreaza pe un logan MCV (masina de firma) , si are dupa 2 ani 210.000 km. Are injectoarele originale , masina merge fara probleme , a bagat motorina doar de la pompa , Nua a avut probleme nici cu pompa , nici cu injectoarele deci concluzia e ca daca ii bagi motorina buna (nu din diferite locuri gen tiruri sau altele) merge mult si bine.Bafta tuturor!

        Comment


        • #79
          Mi-am cumparat si eu un Logan DCi de 85CP, si am cateva intrebari, dupa ce am citi forumul, si am invatat multe, multumesc (sunt complet afon la masini si mecanica :P )
          1. Ce injectoare au motoarele aceste (al meu e de productie 2010 Laureat (+) ). Am auzit ca o parte din DCi-uri sunt echipate cu injectoare de la Boch. Ar fi acestea mai bune decat cele de la Delphi.
          2. Cum e motorina de la Petrom, pana acuma numai eu mi-au picat in drum, si nu i-am facut decat 2 alimentari pana acuma, mereu de la acelasi Petrom din Bacau de pe N. Balcescu.
          si o intrebare off topic: mi se pare putin cam "saltareata" masina cand merg cu ea, sa fie prea moi sau tari cauciucurile.
          Multumesc.

          Comment


          • #80
            oare nu se ieftinesc vreodata piesele astea ca am impresia ca intretin o masina de lux
            [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

            Comment


            • #81
              Originally posted by Flipper View Post
              E cineva care are logan DCI 85 cai si care a vut probleme cu injectoarele sau cu pompa(pilitura)?
              A trecut 1 an si jumatate de cand s-a pus intrebarea asta , si nici un raspuns ?

              Comment


              • #82
                Originally posted by msteff View Post
                Mi-am cumparat si eu un Logan DCi de 85CP, si am cateva intrebari, dupa ce am citi forumul, si am invatat multe, multumesc (sunt complet afon la masini si mecanica :P )
                1. Ce injectoare au motoarele aceste (al meu e de productie 2010 Laureat (+) ). Am auzit ca o parte din DCi-uri sunt echipate cu injectoare de la Boch. Ar fi acestea mai bune decat cele de la Delphi.
                2. Cum e motorina de la Petrom, pana acuma numai eu mi-au picat in drum, si nu i-am facut decat 2 alimentari pana acuma, mereu de la acelasi Petrom din Bacau de pe N. Balcescu.
                si o intrebare off topic: mi se pare putin cam "saltareata" masina cand merg cu ea, sa fie prea moi sau tari cauciucurile.
                Multumesc.
                1.Scoate capacul de plastic si poti sa vezi injectoarele.
                2.Dai doar motorina de la pompa (Petrom, PetromV, Omv, Mol) si sa nu mergi pe rezerva (face condens in rezervor).Vezi ca ai presiune prea mare in cauciucuri. Din fabrica vin la peste 3 bari fata de 2,2 bari.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by mycy25 View Post
                  Am inteles de la cineva ca injectoarele de la motoarele diesel cad pe la 100 mii Km si ca ar costa foarte mult inlocuirea lor.Este adevarat???Stie cineva care sunt preturile la aceste injectoare???
                  Salut, daca cumparati un injector nou de la reprezentanta va costa undeva in jur de 1200 ron(in cele mai fericite cazuri)bucata. Va spun ca nu se merita, se poate duce foarte bine la un service autorizat, unde pretul este cu mult mai mic fata de reprezentanta. La injectoare se strica o supapa de retur, aceasta o gasesti cu 250 ron/bucata , duza deobicei nu strica, ea se poate curata si merge ca noua. Pretul la manopera este undeva in jur de 80 ron/bucata. Deci pretul total al unui injector v'ar duce la 330 ron, eu zic ca este foarte convenabil,decat sa dai 1200 ron la reprezentanta, cu banii repectivi iti umperi piese originale si iesi mult mai ieftin. Daca doriti mai multe detalii privat.

                  Comment


                  • #84
                    Am si eu o intrebare: injectoarele de Dci 65 se potrivesc cu alea de 70, dar piesele componente: duza, supara retur. Multumesc.
                    Am de gand sa cumpar un injector sau chiar 2 de la dezmembrari.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by CRISX View Post
                      A trecut 1 an si jumatate de cand s-a pus intrebarea asta , si nici un raspuns ?

                      Au mai trecut 3 luni ...

                      Comment


                      • #86
                        @Crisx daca nu a postat nimeni asta nu inseamna ca nu a mai cazut nici un injector la nici un DCI de 85 CP, sunt asa multi posesori de DCI pe forumul asta incat sa poti face o statistica cat de cat relevanta? Intreb si eu atunci daca a picat cuiva macar un injector de benzina din 2005 pana acum... Logan DCI exemplu de fiabilitate ...

                        Comment


                        • #87
                          hai sa ne zica cel mai recent coleg caruia i au cazut injectoarele recent?de unde a alimentat si in ce conditii a mers?
                          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                          Comment


                          • #88
                            porneste greu

                            salutare, domnilor am un dci 85 cp ,am 38.000 km,si dimineata a inceput sa porneasca f. greu ( cinci sase chei) peste zi imi porneste mai bine decat dimineata , a doua dimineata am ridicat capota si am amorsat de la (gogoasa ) si a pornit din prima cheie dar greu ( nu din cinci sase) am schimbat filtru de motorina . amorsez cu motorul oprit ,se intareste gogoasa si in 15 secunde iarasi e moale gogoasa. Aveti idee de la ce ar fi problema ? injector , gogoasa ? nu stiu intreb?

                            Comment


                            • #89
                              verifica acel mic furtun de deasupra busonului de la rezervor sa nu fie infundat am patit-o se dezamorsa basica am verificat-o de la cap la coada si cand am amorsat-o cu busonul scos nu se mai dezamorsa ca avea pe unde sa traga aer
                              Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                              Comment


                              • #90
                                daca nu e cum spunea colegul de mai sus, ca se face vid in rezervor atunci inseaman ca-ti trebuie conducta respectiva de tur , cea cu para de amorsare , e dintr-o bucata din fata pana-n spate.
                                Pain brings out the truth in us all...
                                ...how much truth can you stand?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google