Ce Motorina Folositi La 1.5dci 90CP DPF?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Parerea mea e ca se produce un singur tip de motorina; diferenta dintre cea standard si cea extra se face prin aditivare post-productie.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      Asta e clar.
      Iarna oricum se baga aditivi antiinghet, preferabil daca tineti la pastrare pe timp de vara motorina, sa o folositi pana in sezonul rece. Vara nu baga aditivi antiinghet.

      Dar! E total inuman sa vinzi acelasi sortiment la doua statii diferite (dar avand la baza acelasi patronat, aceleasi proceduri si standarde) la una sa fie categorisita motorina superioara si la alta motorina standard, aia superioara la cea din urma sa fie defapt alt sortiment.

      Pt mine treaba asta inseamna ca voi baga motorina standard de la OMV de azi inainte.

      Comment


      • #18
        Treaba asta cu motorina este cam de 1 an de zile. Aveam impresia ca nu citesc bine in statiile petrom si omv. In fine, la Rompetrol e motorina cu cifra cetanica 51 si 55. In cazul asta si Mol cred ca au acelasi sortiment ca la Petrom ca doar de la ei cumpara.

        Comment


        • #19
          Bine că a dat guvernul astăzi Ordonanţă de Urgenţă prin care îngheaţă pentru 1 an de zile redevenţele "negociate"(cred că sunt printre cele mai mici din lume) acum 10 ani cu OMV-ul, contract care expiră la 31 decembrie 2014.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Octavian View Post
            Pt mine treaba asta inseamna ca voi baga motorina standard de la OMV de azi inainte.
            Cred că pe viitor voi aplica aceeaşi strategie.

            Comment


            • #21
              Pe frigul ala inainte de Anul Nou, am facut un plin cu MaxxMotion de la OMV; daca nu se mai anunta vreme cu temperaturi de -15*C, probabil va urma motorina standard de la aceiasi benzinarie.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                Originally posted by IancuMIC View Post
                Petrom, OMV sau Rompetrol, motorina standard.
                Odata cu vremea rece, am pus Extra, aia de calitate superioara.
                sesizezi vreo diferenta cand treci de la petrom la rompetrol?
                personal, cu cea de la petrom mi s-a parut foarte galagioasa si cum ii bag mol/rompetrol nici nu zici ca e diesel.
                legat de omv, taicamiu avea probleme cu pornirea pe timp de iarna, alimenta chiar maxxmotion.a schimbat si bujiile pentru treaba asta, si tot asa, pornea greu la temperaturi relativ normale, iar cand era foarte frig, se uita la ea.la un control al filtrului de motorina a vazut ceva bule de apa.
                intre timp, am discutat cu un angajat al acelui omv de unde alimenta, si l-am intrebat ce e de capul lor.el a zis ca, acele rezervoare de motorina sunt amorsate, iar in cazul in care detecteaza apa nu trimite carburant catre pompa.plus, o amorsare a unui rezervor este mult mai scumpa decat umplerera sa cu carburant.asa mi-a motivat el faptul ca sunt doar zvonuri ca prin peco-uri s-ar umbla cu apa prin rezervoare, afirmand acest lucru despre toate statiile peco si ca acele bule de apa ar fi condensul din rezervor din cauza frigului.

                Comment


                • #23
                  Până la brand (Petrom, OMV, Rompetrol, ş.a.m.d), cel mai mult poate conta staţia propriu-zisă de unde alimentezi.

                  Comment


                  • #24
                    Daca ai bujii de calitate si functionare, n-ar trebui sa fie o problema pornirea motorului la -20 grade.
                    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                    Comment


                    • #25
                      Am alimentat saptamana trecuta la OMV si dupa ce am mers 100 km, mi s-a aprins martorul pentru filtrul de motorina, asa ca l-am schimbat. Inainte, am alimentat de multe ori la LUKOIL si nu am avut probleme. Ii suspectez pe cei de la OMV ca au pus apa in motorina.

                      Daca cineva are nevoie de filtrul vechi, il fac cadou.

                      Comment


                      • #26
                        E vorba de un Logan 1.5 DCI 90 CP (E5-DPF). De nou a mers doar cu motorina de la OMV (cea ieftina) si nu am nici un fel de problema. Dupa ce am citit despre faptul ca ar fi bine sa folosesc o motorina cu cifra cetanica mai mare (55 in loc de 50) am facut un plin cu motorina de la singurul distribuitor care are asa ceva (nu vreau sa-i dau numele, dar are sigla o floricica portocalie). A fost cea mai mare tampenie facuta, consumul la drum lung a crescut cu 1 l / 100 km, motorul nu mai are putere, a inceput sa tremure ambreiajul la plecarea de pe loc. Abia astept sa golesc rezervorul si sa revin la motorina ieftina de la OMV.
                        Au mai patit si altii prin ce am trecut eu, sau doar am avut eu ghinion cu pompa de la care am alimentat?

                        Comment


                        • #27
                          Revin cu informatii: am consumat 30 l din motorina "aia buna" si am alimentat cu motorina obisnuita de la OMV iar dupa 100 km deja si-a revenit, motorul trage vioi, ambreiajul nu mai tremura, masina nu sta gata, gata sa se rupa la fiecare pornire de pe loc.
                          Pe scurt, never - ever Rompetrol.

                          Comment


                          • #28
                            Am pus mereu cea mai ieftină motorină pe care am găsit-o. De la benzinării obscure și evazioniste, non-road, combustibil tip M, petrol lampant, dracu știe ce mi-au vândut ăștia pe post de motorină, a mers tractor până la 160K. Nu am avut niciodată probleme și nu am sesizat diferențe notabile. Acum vreo câțiva ani erau unii care băgau ulei de floarea soarelui în proporție măricică în DCi-urile euro 3, nu zic să mergeți așa departe cu un motor DPF dar hai să fim serioși, nu-mi vine mie să cred că începe să bârâie capota de la o diferența abia măsurabilă a cifrei cetanice, poate erau probleme cu hidroizolația rezervorului la acea stație.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google