Rulment Spate La 32000 Km Schimbat,huruia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cica SNR ar fi cele originale de pe masina.Dar as vrea sa incerc SKF deoarece am auzit numai de bine.Acum totul pana la proba contrarie
    Da este cu ABS masina.Sincer la rulmenti nici nu m-am gandit sa le vina randul asa de repede.Ma gandeam macar dupa 100000-150000 km sa se duca.

    Comment


    • #32
      Pentru ungere unde gasesc vaselina technica?? sau asa ceva? banuiesc ca nu e ok sa pun orice vaselina.

      Si cum pot efectua aceasta operatie de gresare a rulmentilor? trebuie sa ajung la ei sau se poate si mai usor?

      Nu sunt mecanic dar imi place si vreau sa invat multumesc pntru un eventual raspuns .

      Comment


      • #33
        Pai vaselina trebuie sa o iei speciala pentru rulmenti,daca vrei sa faci o treaba ca la carte,daca nu orice vaselina ii buna.Ca sa ti-o achizitionezi trebuie sa mergi la un magazin de piese auto din zona ta sau de pe net.(sunt foarte mullti producatori de vaselina si tot atat si vanzatori,trebuie doar sa cauti).
        Eu foloseam o vaselina pe baza de teflon de culoare rosie, speciala pentru rulmenti.(nu imi aduc aminte firma).La toate masinile pe care le-am avut am folosit acea vaselina si nu am inlocuit niciodata vreun rulment.Acum am optat pentru masina noua si am crezut ca obiceiurile acelea vechi de intretinere is demodate,dar se pare ca m-am inselat.
        Daca as fi facut acum un an o curatare si gresare rulmentilor,acum nu trebuia sa schimb nimic.Am desfacut sa vad ce ii pentru ca nu am mai avut rabdare si cauza se pare ca nu ii uzura de lucru a rulmentului!De la baltile pe care le-am luat cand am mers pe ploaie se pare ca a intrat apa la rulment si pentru ca nu era protejat cum trebuie a ruginit si a inceput sa intre in procesul de deteriorare.
        Nu ii complicat sa desfaci ,dar iti trebuie scule speciale, timp liber si un pic de pricepere la mecanica.Achizitioneaza intai un extractor de rulmenti mecanic si dupaia mai vorbim.
        Numai bine.

        Comment


        • #34
          Eu am schimbat ambii rulmenti pe spate, unul la 78.000 si unul acuma la 86.000. Ambi care au fost montati sunt cei fabricati la Alexandria.

          Comment


          • #35
            La tine ce semne au dat cand erau pe duca?
            Tu i-ai schimbat sau la servis?
            Nici macar la masini premium nu se mai fac piese de calitate.Dezastru!

            Comment


            • #36
              Originally posted by Bogdan20cj View Post
              Pentru ungere unde gasesc vaselina technica?? sau asa ceva? banuiesc ca nu e ok sa pun orice vaselina.

              ..............................
              Daca huruie degeaba mai bagi vaselina.
              Daca nu huruie si totul e ok las-o asa pt ca au vaselina, adica iti faci numai de lucru.

              Originally posted by silviu8601 View Post
              ....................
              Nici macar la masini premium nu se mai fac piese de calitate.Dezastru!
              La masini preimium totusi mai rar sa auzi de rulmenti picati la 50-60000 km.

              La Golfu de la lucru (VI benzinar 820000 km) la viteza de 50-60/h huruie un rulment si masina a vazut in general drumuri bune si condusa ok.
              Deci nu ar trebui sa fie asa de mirare ca mai pica si la coteturile noastre un rulment.
              Last edited by Octavian; 27 November 2012, 20:25. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                Este adevarat ca nu ai ce sa te astepti de la fiarele astea si de la nici o marca.
                Daca is rulmentii buni si nu huruie si ii desface sa ii curete si greseze le mai prelungeste viata ceva,ceva,dar munca pe care o depui ii cam nasoala.Ma repet prin a zice ca trebuie sa ai timp liber mult si sa iti placa la nebunie.Scule obligatoriu si un garaj ar prinde bine.
                Din ce am observat eu,daca ar fi facut un loc mai inchis pentru rulmenti ca sa nu ajunga apa asa de repede la ei ,ar fi tinut mult mai mult.

                Comment


                • #38
                  Nu prea are cum sa ajunga apa la rulmentii spate; ar insemna ca aceasta sa ajunga si pe ferodo-uri.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #39
                    Cum o ajuns apa la rulment nu stiu,dar cand am desfacut era apa cu rugina la greu.
                    Ori cum o stat parcata in drum si treceau masini si dadeau in balta si sarea apa la roata ori eu cand am prins inundatii pe unde am fost.
                    Ar trebui ceruit anti apa tot interiorul tamburului.Am folosit ceva nemtesc pentru praguri la dacie si nu am avut treaba niciodata cu rugina.Era la tub spray ceara.

                    Comment


                    • #40
                      Ma uitam pe un site de piese pentru logan si acolo se recomanda schimbarea ambilor rulmenti de pe axa.
                      Eu cand am fost la servis nu mi-o zis nimeni nimc despre asa ceva.
                      Si pana acum la toate masinile am schimbat doar cel cu pricina nu si pe fratesu'.
                      La bucsarai pe directie intradevar tot timpul ce am schimbat pe o parte ,am schimbat si pe cealalta.Si dupa asta unghiul de fuga obligatoriu.
                      Voi ce parere aveti?

                      Comment


                      • #41
                        Greu cu parerile pe aici.
                        Sa va mai dau o bomba! Am fost in germania si de curiozitate am intrat la niste magazine foarte mari de piese auto si am cerut pretul pentru anumite piese.Era sa raman socat cand am vazut ca tot ii la dublu chiar triplu ca pret.
                        Cred ca ce avem noi pe piata ii tot contrafacut.Nu are cum sa ajunga cu transport extra pana in romania si de 2-3 ori mai ieftin.
                        Este parerea mea va rog sa nu imi sariti in cap.
                        Toate cele bune.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google