Originally posted by cos_min_i
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Probleme De Suspensie?????
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 daaa, pentru ca socul a fost amortizat de cauciuc si nu s-a strambat janta , s-a strambat doar amortizorul . Cauciucul il toceste din cauza ca masina trage intr-o parte,adica nu ai unghiurile bune . Trebuie sa schimbi de preferat ambele amortizoare .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 si ce ar trebui sa inteleg din asta ..? ca daca imi mai toceste cauciugul dupa ce se face reglajul geometric al rotilor nu se mai poate face nimic ..???Originally posted by yrman View Post@antonica_78 singurul lucru care se poate regla este paralelismul rotilor si asta se face din bielete, restul paremetrilor geometriei rotilor nu sunt reglabili.  
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 in mod normal cand unghiul de cadere nu e in parametri inseamna ca ceva e stramb , de regula tija amortizorului , brat , fuzeta , oala amortizor deplasata in cazul unui accident mai serios. Eu personal am oala amortizorului deplasata si decat sa decupez jumate de masina am ovalizat gaurile la amortizor ca sa compensez deplasarea . Dupa 50.000 km uzura cauciucului e cat se poate de uniforma.Pain brings out the truth in us all...
 ...how much truth can you stand?
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 dar cum sa intamplat sa se ovalizeze oala amortizorului..?Originally posted by EUGEN2008 View Postin mod normal cand unghiul de cadere nu e in parametri inseamna ca ceva e stramb , de regula tija amortizorului , brat , fuzeta , oala amortizor deplasata in cazul unui accident mai serios. Eu personal am oala amortizorului deplasata si decat sa decupez jumate de masina am ovalizat gaurile la amortizor ca sa compensez deplasarea . Dupa 50.000 km uzura cauciucului e cat se poate de uniforma.
 eu nu am avut nici un accident si nici nu am dat vreo data un vreo gaura puternic ;masina nu are decat 35 miikm facut personal
 
 bun dar ce-mi recomandati.
 masina nu are decat 35mii km nu are nici un accident si nu imi amintesc sa fi dat in nici o groapa foarte tare
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Salutare
 Cum pot face si eu un test sa aflu daca am amortizoarele bune?Cava acasa ca nu am timp si bani de service acum. Ideea e ca nu imi place sau mai bine zis nu se comporta ca alt logan care l-am avut.sigpicPasionat de MCV si natura
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 daca zici ca nu ai luat nici o groapa si ca amortizorul este ok verifica pozitionarea arcurilor mai ales pe fata fug pe taler (se rotesc) pozitioneaza-le amortizoare numai cu ulei H 36
 
 
 nu mai scrie mirc sau prescurtat
 cu sh , tz, k si alte aberatiiLast edited by Cristi_Xp; 24 December 2010, 10:59. 
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 @padurarud
 -o metoda, mai rudimentara ce e drept e sa te apesi pe aripa in dreptul arcului dupa care ii dai drumul sa isi revina, daca culiseaza e dus amortizorul (nu recomand decat daca ai simt la ochi/mana).
 -a doua metoda e sa le demontezi si sa le verifici la mana, aici iar se pune problema experientei si a simtului la mana
 -a 3 a . te duci la specialist.
 
 mai poti verifica vizual daca are uleiul scurs.
 
 dar ce comportament are masina ta?sigpic
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Salut si CRACIUN FERICIT!
 Masina balanseaza dupa ce iau vreo groapa plus ca nu sta bine pe curbe cind le iau mai in viteza.Eu fac comparatie cu vechiul logan care nu balansa si pe curbe era perfect. Merci mult si dupa sarbatori o sa fac o vizita la medic.sigpicPasionat de MCV si natura
 Comment



















Comment