Intrebare De Baraj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai vorbeam de Logan gogule, nu de Megane. Toate Logan-urile cu ABS citesc viteza de la roata ? Asta este o intrebare pe bune, nu una la misto.
    Si injectia are vreo treaba cu aceste informatii de viteza sau acestea sunt trimise pe reteaua CAN si receptionate de catre tabloul de bord ?

    Comment


    • #17
      Nu toate loganurile cu abs au info viteza din abs, al meu de exemplu are si ABS si captor de viteza pe cutie, insa e mai vechi. Alea de dupa 2008 (cum am scris mai sus), au un dop pe cutie, nu captor de viteza.
      Si bai gogule, daca vorbim de Logan, ce treaba are reteaua CAN? Care e sublima si lipseste cu desavarsire la masina asta.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #18
        Ai schimbat cumva cd-playeru ? daca da cel mai sigur cd-playeru` ii ia din masa kilometrajului.Asa am patit si eu si am scos cd-playeru` si am mers totul bine.

        Comment


        • #19
          CAN ne-CAN, comunica pe o magistrala. Nu mi-ai raspuns si mie la intrebare.

          Comment


          • #20
            e si plin loganu de calculatoare sa aibe retea CAN ,care calculatoare pe logan lucreaza ampreuna,eu parca stiu ca fiecare lucreaza separat,in caz ca masina este full si are mai multe adica 3
            Last edited by nikuniku; 14 March 2011, 20:52.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Raziel View Post
              CAN ne-CAN, comunica pe o magistrala. Nu mi-ai raspuns si mie la intrebare.
              1) Nu sunt obligat sa raspund intrebarilor tale.
              2) Daca tot nu te pricepi, poate inveti ceva. Info viteza ajunge si la calculatorul de injectie si face asta pe un fir dedicat, nu pe magistrala sau autostrada.

              Originally posted by nikuniku View Post
              e si plin loganu de calculatoare sa aibe retea CAN ,care calculatoare pe logan lucreaza ampreuna,eu parca stiu ca fiecare lucreaza separat,in caz ca masina este full si are mai multe adica 3
              Injectie, uch, abs si airbag au toate in ziua de azi. Daca e diesel si calculatorul care controleaza pompa de servo.
              Last edited by einstein1984; 14 March 2011, 20:56. Reason: Automerged Doublepost
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #22
                Pai cum vrei sa invat daca nu raspunzi ?
                Am zis ca tot avem un Einstein aici sa ne invete el. Frumos nu poti sa vorbesti ? Suferi de Tourette ?
                Ce face ECU injectie cu informatia de la ABS in scopul afisarii vitezei in bord ? Eu ma gandeam ca s-o fi implementat vreun sistem de comunicatii intre ECU-uri pe baza de pachete, headere, decodificatoare si alte alea. Chiar nu cunosc prea multe despre modul de comunicare dintre modulele electronice la Logan. Explica-ne mai pe larg.
                Cand conectezi laptop-ul pentru diagnoza cum de ai acces la toate modulele masinii ? Din mufa OBD pleaca fire dedicate la fiecare modul sau exista o "autostrada" totusi ?
                Last edited by Raziel; 14 March 2011, 21:41.

                Comment


                • #23
                  magistrala e K-line, un fel de CAN...si toate comunica pe minunea aia. tot protocol serial combinat cu token-bus. revenind la citirea vitezei. ABS-ul o stie ca doar citeste turatia la toate cele 4 roti, de aia se si aprinde becul cand te dai pe gheata cu frana de mana, ca sesizeaza diferente mari de viteze intre roti. ECU injectie, intr-adevar, citeste si el viteza masinii. probabail ca stiind viteza, turatia, apasarea pedalei, calculeaza un indice de sarcina si astfel stie unde anume in harta de injectie sa "citeasca" si sa faca interpolarile de rigoare pentru stabilirea avansului aprinderii si debitului injectoarelor. ei, ECU injectie si tabloul de bord, citesc viteza printr-un senzor de pe cutie (al meu e laureate 16v din oct 2009 si tot are senzorul acolo). in caz de accident, acclereatia, viteza, alte date de "black box" se transmit din ABS si EMU in AIRBAG, care memoreaza starea masinii in momentul telegramei "airbags_deployed". asa, tot de la senzorul ala, UCH citeste si el viteza masinii. CB ca sa stie s-o afiseze, UCH pentru functii gen incuiere automata dupa o anumita viteza...modelele cu cd fara mp3, model blaupunkt standard de clio/megane1, aveau functia "speed volume" la cd-player, adica cd-ul isi regla nivelul sonsor dupa viteza masinii. de aceea in mufa ISO de alimentare a cd-ului, exista un fir verde, care venea de la senzorul de viteza de pe cutie.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Din cate stiu , calculatoarele ar comunica intre ele prin CAN , si doar cu exteriorul pe K-line ,dar asta e o afirmatie de la o persoana in care nu am prea multa incredere )
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      Poate nu e clar: LOGANUL nu are retea CAN (controler area network), informatia pleaca de la calculatorul emitor doar la cele care au nevoie, nu ajunge si la cele neinteresate de ea. Si masinile cu CAN au K-line, folosita la reprogramari de exemplu.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #26
                        Si eu am patit la fel dar numai la relanti.Am schimbat benzina si nu s-a mai intamplat

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google