Lumini Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu sunt carcotas ,ci chiar foarte multumit da eram asa nostalgic un pic cu bunicile loganului ,le mai polish-am rugina

    Comment


    • #17
      @max2009: cum ai legat potentiometrul ala? pe plusul de la pozitii, ala care aprinde cumva iluminarea? pai nu e bine. intensitatea ledurilor e reglata de microcontrelerul din bord, care comanda led-urile in impulsuri. potentiometrul tau tocmai i-a "explicat" respectivului microcontroller ca becurile masinii sunt stinse sau ca sunt aprinse blana, caz in care el a stins bordul complet.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Stiu metoda de alimentare a ledurilor din bord. Intrebarea este: chiar nu se poate face un reglaj de intensitate?
        Pentru restul iluminatului se face (butoane, climatizare, etc) ca nu e mare scofala un regulator de tensiune. Dar unde se leaga?
        La siguranta F18 (pozitie stanga) este legat si iluminatul interior, dar nu gasesc unde se imparte firul ala albastru spre consumatori. Stie cineva?
        GL-22-TOF

        Comment


        • #19
          cred ca am mai discutat subiectul cu oacilatorul comandat in tensiune. iei un 555, faci un oscilator cu frecventa variabila si treci comanda grilei tranzistorului de comanda al led-urilor prin oscilatorul tau. faci un "si" logic intre cele doua trenuri de impulsuri. marind frecventa sau factorul de umplere la semnalul tau, modulezi semnalul microcontrollerului si ai iluminare variabila, varianta ieftinache.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            gata vb sefeuri pe mine recunosc ma-ti pierdut de tot,revin cu buba mea,deci e noapte afara pun contactul se aprinde bordul pe portocaliu ,pornesc la relanti tot ok ,dau pozitii,vad palpielile scanteilor de la bujii in bord,dau faza scurta totul e ok revine la normal dau iar pozitii ,iar vad palpielile; vreu sa va rog pe cei cu 1.4 sa verifice daca si ei au treaba asta ,repet doar pe pozitii se vede o usoara oscilatie a dreptunghiului cu km ,apa si indicatorul la rezervor in relanti,am vazut ca face si cind e cald motorul cred ca nu e o anomalie doar la mine,mentionez ca in afara de fabrica am montat o alarma si niste proiectoare de ceata ,ca "saracie" la mine n-avea...

            Comment


            • #21
              Multumesc de idee, Seba. O sa ma documentez mai mult despre aceasta idee. Poate o sa iasa ceva, dar nu promit . E un nou subiect de studiu macar.
              GL-22-TOF

              Comment


              • #22
                Citat:
                Original a fost postat de naftan cons Vezi Post
                Salut. Am si io o rugaminte daca ma poate ajuta cineva.In timp ce actionez frana (si daca tiu apasata pedaua) ami sta aprins si martoru de la dezaburire. \am fost la 2 serv;si tot nu am rezolvat nimic/


                Originally posted by skorpionking View Post
                iti sta aprins martorul de dezaburire sau d ceata?daca e ala de ceata scoate mufa din spate(stopul din stanga)si pune-o la loc,iar daca tot nu dispare da cu un spray de contacte pe mufa

                De 2 zile a inceput si loganul meu sa sufere de acelasi simptom. Palpaie la pornire martorul de bord de la farurile de ceata, dupa cativa kilometri dispare . Sper ca nu pun o intrebare idioata dar vreau sa fiu sigur ca am inteles bine ce am de facut. Solutia este, sa scot mufa de la farul de ceata stanga sa o curat si sa o pun la loc?

                merci de ajutor
                Last edited by sica2; 27 May 2010, 20:19.

                Comment


                • #23
                  vezi ca aveti contact imperfect la tripla .. un spary wd40 din metro peste acele lamele care intra in mufa triplei si problema s a rezolvat..

                  la fel am avut si eu si am mers in service si in 5 min a fost rezolvata.. daca aveti garantie -- la service si se rezolva

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by danielliviu View Post
                    Stiu metoda de alimentare a ledurilor din bord. Intrebarea este: chiar nu se poate face un reglaj de intensitate?
                    Pentru restul iluminatului se face (butoane, climatizare, etc) ca nu e mare scofala un regulator de tensiune. Dar unde se leaga?
                    La siguranta F18 (pozitie stanga) este legat si iluminatul interior, dar nu gasesc unde se imparte firul ala albastru spre consumatori. Stie cineva?
                    sal
                    eu acum incerc sa mi fac treaba cu reglatorul in functie de rezultate te anunt. o zi frm

                    Comment


                    • #25
                      cu reglaj de intensitate am eu la ceasurile de bord, e super si ajuta fff mult pe timp de noapte la drum intins ;)

                      Comment


                      • #26
                        salutare,la un laureat pot sa-i reglez intensitatea lumini la ceasurile de bord?
                        ps.se poate din butonul de rset de la cesuri ?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google