Mai deci eu chiar incercam sa ma agat de vreun motiv de ce masina mea nu mai ''urca'' la vitezele care le-am vazut afisate in trecut 
Cred, sper mult, ca se stie ca o masina (benzinar mai ales) la o temperatura da ~20 grC NU va scoate aceleasi performante la o temp de 35grC.
Nu intram in detalii ca oricum suntem off. (desi dupa ce spui tu...)
Daca tu Darkside faci legatura cu portanta si densitatea aerului, la o masina si NU AVION apai sorry, esti pe langa, sorry ca-ti spun, mai studiaza ce face un aer cald la un motor benzinar aspirat si un aer rece.
Scuza-ma, lasa avioanele, vorbim de masini.
PS: studiaza performantele unui benzinar aspirat la o temp de ~20 grC si acelasi motor la 35-40 grC. Ca reper.
NU e vorba de nici o portanta. Si mi-e rusine mie ca spui asta.
La LOGAN tu faci referire la portanta....inuman

Cred, sper mult, ca se stie ca o masina (benzinar mai ales) la o temperatura da ~20 grC NU va scoate aceleasi performante la o temp de 35grC.
Nu intram in detalii ca oricum suntem off. (desi dupa ce spui tu...)
Daca tu Darkside faci legatura cu portanta si densitatea aerului, la o masina si NU AVION apai sorry, esti pe langa, sorry ca-ti spun, mai studiaza ce face un aer cald la un motor benzinar aspirat si un aer rece.
Scuza-ma, lasa avioanele, vorbim de masini.

PS: studiaza performantele unui benzinar aspirat la o temp de ~20 grC si acelasi motor la 35-40 grC. Ca reper.
NU e vorba de nici o portanta. Si mi-e rusine mie ca spui asta.
La LOGAN tu faci referire la portanta....inuman











)!Deci nu e vorba zburat ci de felul ca presiuna atmosferica are o oarecare influenta asupra motoarelor!Este o lege termodinamica valabila la toate cele 3 stari de agregare, mai ales la cele gazoase!Nu te grabi sa faci unele afirmatii ca esti pe un "drum" eronat!Vezi?Te-ai grabit!Numai bine!





Comment