Problema Prestige 1.6 16 V !se Tureaza Singura! :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Prestige 1.6 16 V !se Tureaza Singura! :(

    As dori sa va intreb daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
    Mi-am achizitionat un Prestige 1.6 16 V in aprilie, la inceput totul a fost ok...nici o problema...dar de ceva timp incoa...am aceasta problema cu el...dimineata cand o pornesc...sta turata in 1500 de ture....am inteles ca e normal sa faca asta pana sa incalzeste ...are un regulator de turatie sau ma rog..nu ma prea pricep...sincer....in fine....problema e ca cand plec cu ea de pe loc...si accelerez pana in 3000 de ture.....cand debreiez....se ridica turometrul singur fara sa tin acceleratia si ramane ft turata....cand o las pe liber la semafor la fel...
    m-a exasperat....am fost la meridian vest....si mi-au pus-o pe test...si a rezultat ca nu are nimic....chestia e ca nu face tot timpul asa...are toane...
    va rog frumos daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat sau ceva...
    masina are doar 3000 de km

  • #2
    si eu mi-am cumparat masina de la meridian vest tot un prestige 16v d. La mine dimineata daca a fost mai racoare afara sta motorul turat si daca plec cu ea se tureaza mai mult in jur de 2000-2500 dar isi revine si parca da si putin in nas dar dupa ce apar cele doua liniute la apa totul revine la normal ...
    incearca sa stai cu motorul pornit pana apar primele doua liniute si vezi comportamentul ;)

    Comment


    • #3
      si dupa ce se incalzeste mai face?

      Comment


      • #4
        Si eu am aceeasi problema numai ca a mea e din 2007...Trebuie sa-i dau a doua subturat ca sa-si revina....Si numai la debraiere face...Si numai cand are ea chef...Chiar nu stiu de la ce poate fi. Cine ne poate ajuta?
        To be or not to be....???

        Comment


        • #5
          Am mai spus si ma repet... in service pe tester spune tot... dupa descrieri ar putea fi orice (ex. clapeta acceleratie... soc... pedala acceleratie... etc)

          Comment


          • #6
            Eu am masina din iulie 2007 si patesc chestia asta (dupa ce o turez la 2500 cand apas ambreiaju sa schimb viteza nu coboara foarte mult in ture,adica ramane undeva mai sus-dar asta pentru vreo 3-4 secunde maxim) dar numai dimineata daca e racoare. Nu cred ca este vreo problema tinand cont ca dupa cum s-a spus mai sus, dupa ce ajunge apa la 2 liniute nu se mai intampla nimic de genul asta.
            If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

            Comment


            • #7
              Originally posted by bgd_prestige View Post
              1. ...dimineata cand o pornesc...sta turata in 1500 de ture....am inteles ca e normal sa faca asta pana sa incalzeste

              2. ...cand debreiez....se ridica turometrul singur fara sa tin acceleratia si ramane ft turata....cand o las pe liber la semafor la fel
              Pct.1 - N-are nimic. E normal sa stea putin turata (2-3 minute) cand motorul este rece.
              Pct.2 - E posibil sa nu fie ceva important - un blocaj pe pedala/cablu. Asta poti verifica usor, ochiometric. Daca nu, fuga la service.

              Comment


              • #8
                problema e ca imi face asa si cand are 4 liniute la apa...adica cand e cald motorul....daca o opresc si o las 20 de min....dupa ce o repornesc se intampla din nou...in mers...la turatie...cand schimb din a 2 a in a 3 a si debreiez...in loc sa scada turometrul in momentul cand am debreiat....el SE RIDICA ...nu e normala chestia asta!!!

                mi-ai pus-o si pe laptop la meridian...si mi-au zis ca nu are nimic... mi-au dat o explicatie hilara: cica e posibil sa imi alunece presul pe pedala de acceleratie...
                e clar are ceva....dar nici ei nu stiu ce!
                ma "bucur" totusi sa constat ca nu sunt singurul cu aceasta problema...cineva mi-a spus sa ma duc cu ea la SERUS ca cica sunt cei mai ok...poate ei reusesc sa-i dea de cap

                si am mai observat ceva la ea....la aerul conditionat...scoate un zgomot ft ciudat...un huruit.....din cand in cand....vi se intampla si voua asta?
                imi place masina....e prima mea masina...dar sincer chiar nu ma asteptam sa am astfel de probleme cu ea...avand in vedere faptul ca e o masina noua si ca am dat ceva bani pe ea
                Last edited by bgd_prestige; 7 July 2009, 20:13. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Hopa. Daca iti face si la 4 liniute e clar ceva. Gaseste si un alt service si vezi ce-i cu ea, poate e o chestie minora stil un cablu neuns bine sau ceva de genu asta dar trebuie rezolvat
                  If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                  Comment


                  • #10
                    da-i si tu niste turatii sa vada si motoru ala niste turatii inalte si dupaia nu mai ai probleme
                    laureate 1.5l, albastru marin

                    Comment


                    • #11
                      Chestia asta cu turatiile e o prostie...daca vrei sa vezi daca e intepenit cablul de acceleratie, poti sa il calci pana la fund si cand e motorul orpit de n ori. E o chestie pur "Dacia 1300" asta cu "hai sa o forjez oleaca, ca-si revine, se unge ea"....Motorul nu este o femeie, s-o "gadili" ceva mai bine si apoi sa zambeasca! Hai sa traiti!

                      Apropo, vezi senzorul de turatie si clapeta daca sunt in regula, de obicei astea guverneaza destul de mult mersul motorului...daca nu, consider probleme la sistemul de injectie, de genul parametri eronati de injectie sau chiar si trasnaia aia de sonda Lambda. Succes in rezolvarea problemei!
                      Last edited by teodormircea; 8 July 2009, 23:20. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        abia azi am reusit sa rezolv problema
                        dupa 4 vizite la service meridian vest....au reusit sa constate care era problema si sper spre norocul meu sa o fi si rezolvat...
                        dupa spusele lor...ramanea accelerata din cauza vanei de relanti, care nu mai inchidea cum trebuie in momentul in care se incalzea...in fine....mi-au schimbat-o (asta dupa ce a trebuit sa astept vreo 2 ore niste hartii...aprobari de la pitesti...ca cica asa e procedura la dacia daca iti schimba ceva pe garantie...a durat 2 ore aprobarea si 5 min sa-mi schimbe piesa...TARE NU? )
                        sper sa fie ok si sa nu mai am nici o problema cu ea

                        Comment


                        • #13
                          Bine daca ai rezolvat. Dar dupa ce esti sigur sa ne spui si noua ca in caz ca ni se intampla sa stim de unde ar putea fi problema
                          If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                          Comment


                          • #14
                            Stii cumva cam cat costa vana asta de relanti?
                            To be or not to be....???

                            Comment


                            • #15
                              pana acum a fost ok...adica nu a mai facut deloc cum facea inainte...deci in mod clar era de la vana...plus ca mi-au spus si ei ca au mai avut cazuri....dar la motoare 1.4 nu la 1.6 16 V
                              vana costa in jur de 550 de lei :P
                              cu tot cu montaj duce pana la vreo 650 de lei asa...cel putin asa scria pe fisele alea...

                              aa si am uitat sa mai mentionez ca am mai avut o problema cu ea...pe care am rezolvat-o tot ieri...cand calcam pedela de ambreiaj se auzea un pacanit...era de la cablul de ambreiaj...atingea pe undeva....mi-au umblat la el...si au rezolvat si problema asta.

                              pentru cei care ati intampinat sau veti intampina astfel de probleme sper sa va fie de folos aceste informatii...bafta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google