Cum Pot Sa Modific Un 1.6 16v La Motor???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    sa nu uiti de axele cu came...vreo 125 de cai pornind de la 105. eu am gasit cu 700 de oiro came street stage3. alea mi le-au recomandat cei de la firma producatoare, dau cam 20 de cai si nu trebuie modificat nimic altceva la motor; altfel poti merge pe came rally stage2 sau 3, dar trebuie modificata chiulasa, scaunele supapelor, supapele si arcurile. la rally stage3 schimbi pistoane, biele, cuzineti, volanta usurata...incepi sa te apropii de clio rs 1600: 170cp. viitorul suna bine, nu? in orice caz, schimbarea de came implica resoftare...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #62
      Cu motorul din fabrica si cu resoftarea facuta este super OK, vrei o putere mult mai mare atunci frate vinzi Loganul si-ti cumperi ceva mai tare fara modificari care sa te scuture de mii de euro, fara nici un rost, realitatea bate ambitiile.....parerea mea
      cu stima
      Last edited by kenjiro_sanga; 27 March 2009, 22:01. Reason: Automerged Doublepost
      sigpic
      Maică, ce mafioți de treabă !!!

      Comment


      • #63
        la cati bani bagi mai bine iti iei ceva cu 200 de cai direct de la fabrica
        nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

        Comment


        • #64
          LOGIC zic bine !
          sigpic
          Maică, ce mafioți de treabă !!!

          Comment


          • #65
            Cu banii de un rezervor de benzina il duci la 115 cai. Mai mult de atat ce sa-i mai faci?
            Daca vreti mai multa putere schimbati masina
            ECUFix
            Please don't visit my homepage!

            Comment


            • #66
              daca cu 800 de oiro il duci la 125-130, eu zic ca se merita decat sa dai poate cu 1500 mai mult pe ala de 133 de cai. asta daca nu cumva ala va veni si cu esp, desi al dracu' ma indoiesc de esp la dacia
              in alta ordine de idei, un focus de 120 de cai costa 14000 fara tva. focus in 3 usi. fiesta 120cp spre 13000 fara tva. eu zic ca loganul dus la 130 e ok. mai mult nu, ca nu e masina de curse, dar 130 ar fi suficient pt masina asta. si 800-900 de oiro chiar merita, parerea mea.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #67
                pentru muritorii de rand eu zic ca o resoftare e suficient.cine are bani si vrea mai mult poate sa se apuce de umblat la motor.115 cai daca se scoate din resoftare eu zic ca e super.pai meganul cu 110 cp sare de 12000 euro.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #68
                  Eu zic ca nu merita sa bagi bani prea multi in motor, mai bine aia cu motorul din fabrica de 130, resoftarea la 1,6 16 valve e destu, plus toba sport etc, atinge 120 cai....
                  Fiecare face dupa cum doreste, doar e autoturismul lui...parerea mea

                  seba , prietene...ma bucur ca te tii pe pozitii, iti place !, dar ''viata bate filmul''...)
                  cu respect

                  Seba ! Prietene, de la 105 la 118 cai am dat 150 ron , acu 2 ani si sa fac 120 - 125 cai, dau 800 euro, care-i pacaleala !?...imi place ca te tii pe pozitii, dar, nu uita '' viate, bate filmul ''... Nu sunt copil !
                  Cu respect, kenjiro_sanga
                  Last edited by kenjiro_sanga; 2 April 2009, 00:16. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic
                  Maică, ce mafioți de treabă !!!

                  Comment


                  • #69
                    daca ar fi acolo aia 120 numa din resoftare si tobe...pana la urma tobele si galeria de evacuare sunt cea mai scumpa investitie. camele nu iti dau multi cai, dar ti-i dau de la o turatie mai mica si pe o plaja mai mare de ture decat o simpla resoftare. oricum, dupa resoftare ajungi la 113-115, ceea ce nu-i rau cu un minim de efort financiar. pana la urma, daca ala de 133 de cai din fabrica e mai greu cu 100 de kile si mai scump cu 1500 de euro, se mai merita?
                    da, ma tin pe pozitie, ca stiu pe cneva care si-a facut si au iesit caii pe dyno. pana acum, e singurul care stiu sa fi facut dyno dupa ce-a modificat ceva la masina.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by kenjiro_sanga View Post
                      Eu zic ca nu merita sa bagi bani prea multi in motor, mai bine aia cu motorul din fabrica de 130, resoftarea la 1,6 16 valve e destu, plus toba sport etc, atinge 120 cai....
                      Fiecare face dupa cum doreste, doar e autoturismul lui...parerea mea

                      seba , prietene...ma bucur ca te tii pe pozitii, iti place !, dar ''viata bate filmul''...)
                      cu respect

                      Seba ! Prietene, de la 105 la 118 cai am dat 150 ron , acu 2 ani si sa fac 120 - 125 cai, dau 800 euro, care-i pacaleala !?...imi place ca te tii pe pozitii, dar, nu uita '' viate, bate filmul ''... Nu sunt copil !
                      Cu respect, kenjiro_sanga
                      da cine te-o mintit ca ai 118 cp ?buna,buna asta!!!ai o fisa de dyno sau fabulatii de`a lu unu si altu ca sa iti ia banii ?
                      pai de unde dyno,ca la chiptuning in spatele blocului mai costa 40-50 euro testul dyno,mai bine crezi ce zice "tiunerul" .
                      Last edited by Cristi_Xp; 2 April 2009, 00:26.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #71
                        Fie cum vrei tu, ok dar la urma , urmei nu e facuta ptr curse...ca o fac putin mai nervoasa, e suficient....in fine...d-voastra sunteti mai tanar, ambitii, putere, eu sunt la 41, mai asa.....
                        Respecte

                        Am impresia ca incepi sa te enervezi, las-o balta !
                        Esti nr 1, esti multumit !?
                        Succes in continuare.....

                        Am uitat, cedez in favoarea celor mai tineri !
                        Ne mai auzim....
                        Last edited by kenjiro_sanga; 2 April 2009, 00:40. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpic
                        Maică, ce mafioți de treabă !!!

                        Comment


                        • #72
                          acu' nu tre' sa te superi am mai discutat noi si pana la urma daca te multumesti ca trage mai bine, nu conteza ca-s 113 sau 115 sau 117 cai acolo. or fi 118, dar numai din soft la benzinar aspirat de 105, e aproape imposibil. aia 125 de care vorbesc eu chiar au fost toti prezenti la apel, pe dyno. pana la urma conteaza sa mearga masina mai bine. eu atat vad ca avantaj la came, nu faptul ca-ti da cu sa zicem 10 cai mai mult decat o simpla resoftare, dar ti-i da mai devreme si ii ai mai mult timp la dispozitie, cum am mai spus. chiar conteaza al dracu' de mult sa se deschida supapa mai devreme, sa fie si mai mult deschisa si pt un timp mai indelungat. doar pt asta zic eu ca merita axele cu came sa fie schimbate. de la 190 la 240 de grade, e ceva diferenta, nu? si de la deschidere de 7.5 la 9mm e diferenta. o diferenta de vreo 17 cai frumosi
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #73
                            io nu mai schimb camele ,si asa din chiptuning am 110 cp ,la ce imi trebe 140 cp cu tot cu came? is destui atati
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #74
                              mai xp, mai taci, mai si tu, ce dracu va place sa va agitati spiritele?
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #75
                                ce ma distreaza) ce va agitati atat?nu vedeti ca nu ajungeti la nici o concluzie
                                luati-va frate lamobo sau ferrari daca vreti nu stiu cati cai..lasati loganul..nu e nimeni absurd sa nu umble putin la ea..dar unii chiar abereaza frate bat campi rau de tot
                                "kenjo"parerea mea ca nu mai vb daca nu ai o fisa dino cum spun multi....te0ai dat cu masina se simte dif ca de la 105-la 120 cp se cunoaste dif?dar sa fim realisti
                                asa spun si eu ca am 150 cp...vorbe in vant fara dovezi....apropo stii cum arata o fisa dino?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google