sal, am un loganel ph2 si nu pot sa-i schimb becul de pozitie de pe dreapta...pe stanga nici nu am mai incercat la cat chin e acolo...pur si simplu e intepenit...nu vrea sa se roteasca...e alt mecanism la farurile astea? (stiu ca e alt far, stiu ca e mai jos beculetul, nu sariti)...help plz
NU Pot Sa Schimb Becul De Pozitie
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eu la a mea schimb destul de dificil dar le schimb, norocul meu intr-un fel ca sunt slab si am bratele subtiri, le-am mai schimbat si la altii din zona becurile ca nu puteau indesa mainile pe acolo
. La Ph2 cred ca in spatele farurilor spatiul ar fi la fel ca la Ph1. Incearca sa te concentrezi mai mult, pe dreapta e mult mai simplu de desfacut decat pe stanga (cei cu bratele groase trebuie sa o dea jos bateria pentru a avea un spatiu mai mare). Eu nu am desfacut nimic pana sa ajung la intrerupatoarele alea, am bratele subtiri si asta ar fi intr-un fel norocul meu cateodata. Bafta si sa ne tii la curent;).
-
salutare eu am desfacut capacu de jos din coltul bari are trei suruburi si am avut acces pe dedesupt si le-am schimbat fara probleme pe sus este imposibil pentru mina mea eu am un dci ph1 spor la treaba
Comment
-
de ajuns pot sa ajung ca nu am nici eu mainile groase, dar parca e blocat becul acolo...invart, trag, fac orice si nu vrea sa iasa...la ph2 becul de pozitie e integrat in far sub cel H4 si se scoate separat, nu prin gaura celui de sus...totusi nu vreau sa ma duc in service sa-mi schimbe un bec...Last edited by massimiliano; 18 March 2009, 17:37.
Comment
-
Si cum iese? am vazut ca are un cauciuc pe margine, iese cu totul sau doar becul?Originally posted by adyshor View PostSi eu am patit la fel la inceput cand mi-am pus leduri pe pozitie, trebuie sa invarti in stanga s-au in dreapta nu mai stiu exact pana isi da drumul putin dupa aceea nu mai ai treaba o sa fie mai usor.Spor
M-am chinuit si cu patentul, degeaba...e intepenit...cand misc de el se misca tot farul...
Comment
-
ma refeream la cauciulcul de la becul de pozitie de sub H4 (are si el cauciuc de protectie)...ma enerveaza...am incercat si cu patentul, doar ca ma incurca foarte rau conductele de la aerul conditionat sau pt ce sunt ele...Originally posted by adyshor View PostIese doar becul, cauciucul ala este capacul becului H4, uite aici un tutorial facut de crististreulea, la minutul 4:00, este asemanator, doar ca la ph2 becul de pozitie este sub H4.
P.S. : Farul jos nu-l dau
Last edited by massimiliano; 18 March 2009, 22:42.
Comment
-
rog un moderator sa inchida acest topic...am reusit sa le schimb intr-un final cu multe chinuri si julituri pe la degete si incheieturi...la farul din dreapta se invarte in partea stanga si la becul din stanga se invarte in partea dreapta...trebuie sa ai o rabdare de fier sa nu te lasi...multumesc de sfaturi si pareri...Last edited by massimiliano; 20 March 2009, 14:57.
Comment













, sunt cu ochii pe voi !
Comment