Originally posted by blaze2k
View Post
Dacia Logan facelift
Collapse
X
-
Nu, nu o sa fie asa.
-
Pe GPL nu inca, poate mai tarziu, la anul.
Comment
-
Salu baietzi i`m back si sunt fericit sa va anunt ca deja sunt a IV -a persoana pe Constanta care s-a inscris pentru Logan II . Masina arata exact ca cea din poze garantez eu si are multe imbunatatiri aduse . Pe 1 - 20 septembrie voi fi fericitul posesor al Loganului FaceLift .
A si apropo in septembrie se lanseaza pe Constanta o stiu din surse sigure
.
Last edited by andrei; 5 June 2008, 11:50.Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname "
)
Comment
-
Poate Sandero nu facelift.Facelift e ala de seamana cu Laguna,si nu stiu cand iese pe piata.Ce a iesit deja?Sunt in urma cu ceva?Hmm.
Si Sandero prea scumpa la prima vedere,acum sunt curios de interior,si de stabilitate,dar pare exact la fel ca Logan ph1.sigpic
Comment
-
Da, in septembrie se lanseaza Logan Ph2, Sandero deja s-a lansat.
Comment
-
Pai, presupun ca nu o galvanizeaza.
Are urmatoarele imbunatatiri: bara fata, grila, faruri, bara spate, capota, portbagaj, toate au oglinzi cu vizibilitate marita ( gen mcv)
iar interiorul e ca de Sandero.
Cumva si ABS in standard? Poate ne lamureste Andrei (Ms)
Si toate am inteles ca la un pret cu 400 de euro mai mult decat lgn ph1. Ceea ce e un mare plus.
PS: Cat de bine arata acum ( adica Lgn Ph 2) 16 v....Mai ales pe visiniu...FFFFFF misto.
Comment
-
mai da niste detalii: ce culoare, ce motorizar, ce varianta de echipare si un pret estimativ. (daca sti)Originally posted by Beleaua View PostSalu baietzi i`m back si sunt fericit sa va anunt ca deja sunt a IV -a persoana pe Constanta care s-a inscris pentru Logan II . Masina arata exact ca cea din poze garantez eu si are multe imbunatatiri aduse . Pe 1 - 20 septembrie voi fi fericitul posesor al Loganului FaceLift .
A si apropo in septembrie se lanseaza pe Constanta o stiu din surse sigure
.sigpic
Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA
Comment
-
Da, la fel o sa fie, deci ne-galvanizata.Originally posted by Rick View PostTabla o să fie la fel?
Comment
-
Scuze ca revin cu asa ceva, dar in acest timp m-am documentat: Tetierele, la orice masina, sunt folosite atat pentru protectie in caz de impact, dar si in mod uszual, pentru ca, cel putin teoretic, ar trebui sa limiteze miscarile capului in orice situatie. Gatul poate suferi traume atat in caz de soc, dar si din miscari repetate in trafic, indeosebi pe drumuri cu denivelari (cum sunt la noi din abundanta). Insa, chiar daca ne referim numai la socul din spate, se recomanda ca distanta dintre capul pasagerului si tetiera sa fie cat mai mica, pentru a limita efectul de "bici" (sper sa fi tradus bine). De aceea, aceasta distanta se recomanda a fi maxim 6cm, dar cu cat mai mica, cu atat mai bine.Originally posted by felixovidiu11 View PostFaza cu tetierele despre care a scris Kali_san2003 este cea mai penibile......Cum sa ti se para confortabile? Nu le folosesti , dupa cum a spus Andrei , numai in caz de accident, si eu am avut un incident, am fost lovit din spate de catre alta masina si atunci si-au aratat adevarata valoare in materie de confort....Sau siguranta...
Pentru mai multe informatii, urmati acest link (sau cautati cu google, sunt articole din abundanta pe net pe acest subiect)
The Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) is an independent, nonprofit scientific and educational organization dedicated to reducing deaths, injuries and property damage from motor vehicle crashes through research and evaluation and through education of consumers, policymakers and safety professionals.Attached Files
Comment
-
Nu conteste ma ... Eu mi`o cumpar pentru ca ... Am avut loganu tot asa printre primii 20 acum sunt al IV -lea pe Constanta
si tot asa vreau sa`mi fac dujmanii sa moara cand vede primu LoganII in Basarabi ... Asa a fost si la Logan I la mine .. Zici ca era muzeu de istorie la mine`n poarta am stat vreo 5 ore in masina de am pazit`o se uita lumea in prostie cand l`au vazut
.
Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname "
)
Comment







Comment