Dacia Logan facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • omide
    replied
    Originally posted by ezekiel View Post
    Tanara! A mea are 145000.....merge bine motorul trage chir super o singura problema are....un zgomot in zona admisiei ca de toba sparta dar asta numai in vit.1 si 2 dupa ce trece de 30 km/h nu se mai aude.....am verificat tobe....nimic, sunt ca noi...am schimbat tampoanele/bucsile(chinuiala mare, m'au rupt la maini la montaj) nicio diferenta.....
    Pierde si din putere in acele momente?S-ar putea sa auzi rateuri. Daca e asa, e bobina e inductie arsa. Asa am patit eu.

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Da...m-ai ghicit.
    E alegerea mea. Simplu. Iar fraza cu cel mai intretinut, a fost zisa pt fun. Nu cred ca e cel mai intretinut din oras....

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by Archangel80 View Post
    Dupa vreo 2 saptamani cu Golful, mi s-a facut dor de Loganel. I-am facut o baie. Ultimele 5 zile a stat pe bara fara pornire si miscare. Probably cel mai intretinut Logan din Galati.....
    De ce blurezi numarul; ti-e rusine cu cel mai intretinut logan din oras?

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Originally posted by Archangel80 View Post
    Are cineva vreo idee ce urmeaza sa pice la Logan dupa 5-6 ani de utilizare si cca 90k km?
    In fiecare saptamana pica cate ceva. Nu mai suport. Saptamanal merg in service de vreo 3 luni incoace. Rulment dreapta fata, bielete si capete de bara, bascule ambele schimbate, culise piston etrier, scartait rulmenti si amortizoare spate. Mai nou claxonul nu functioneaza cand sunt aprinse pozitiile...deja nu mai am rabdare cu ea.
    Din ce e facuta masina asta? Mamaliga cu scuipat? Maine poimanie ma trezesc ca ies cu scaunul pe sosea.
    Ce probleme ati mai intampinat? Cred ca am sa o vand. Desi imi e mila de cel care o va cumpara. Cca 8000 lei am bagat in Logan in ultimele 4-5 luni punand la socoteala si distributia plus schimbul de ulei.
    Ce ai enumerat acolo sunt consumabile, normal de schimbat la un moment dat in functie de cate gropi ai luat. Iti recomand piese de origine sau aftermarket mai rasarite, gen trw la bascule. Nu te uita la bani cand le schimbi pentru ca merita banul in plus. In rest distributia e ieftina, schimba si cureaua de accesorii cu rolele sa fii sigur. Dupa 5 ani neaparat si lichidul de servo si cutie. Pompa de apa merge schimbata cu distributia daca nu a fost folosit lichid de racire corespunzator. In principiu dupa ce le schimbi pe toate te mai tine lejer inca 5 ani, daca o menajezi la gropi.

    Eu am 10 ani cu un ph2 pe taxi, 670k km gpl pe ea si am schimbat in halul urmator, in afara de articulatii: cutie de viteze la 550k (luata de la dezmembrari 80k km rulaj, 10mil cu tot cu montaj si 3 luni garantie), 2 kituri de ambreiaj (d0ar sachs am bagat), 2-3 pompe de apa pe original, un singur set de amortizoare monroe, arcurile sunt cele din fabrica , tamburii pe spate o singura data, discurile de frana pe fata o singura data, un radiator nou din cauza unui accident frontal, borcanul de apa a crapat la 650k. Probabil am mai uitat ceva dar cam astea sunt chestiile mai importante. Distributiile le fac la 50k sa fie treaba buna, la cat de ieftin e nu are rost sa ma risc, iar uleiul la 10k lm toptec4100.

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Dupa vreo 2 saptamani cu Golful, mi s-a facut dor de Loganel. I-am facut o baie. Ultimele 5 zile a stat pe bara fara pornire si miscare. Probably cel mai intretinut Logan din Galati.....
    Attached Files

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Pentru urme de calciu da, dar trebuie tratat punctual și clătit bine la sfârșit - evident dacă nu s-a dus naibii stratul de vopsea

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    merge si impotriva sarii din iarna ?

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Depuneri minerale, Oțet apoi clătit bine cu apă

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Pt ca nu am gasit nimic legat de vopsea, pun aici.
    Feriti-va de Jet Expert ultimele pungi. Eu am folosit ani de zile Jet Expert, dar asa ceva nu am patit pana acum. Vedeti pozele.
    Nu au reusit fetele de la spalatorie sa ia. Nici nu stiu cu ce sa incers sa sterg. Clar lacul e patat.

    PS: Le-as face o plangere, dar nu mai am punga si nici bonul fiscal. Cine se gandea ca un lichid de parbriz scump, poate pata vopseaua/lacul.
    PPS: Bine si sistemul asta de aruncarea lichidului e unul mizerabil la Dacia. Dupa ca ca jumate ajunge pe parbriz, iar restul ajunge pe capota/coreserie, mai are si scapari la gurile de spritzuire, facand siroaie de lichid pe capota. De cand am luat masina s-au scurs zoaie pe capota, dar tot timpul s-au sters fara probleme.
    Attached Files
    Last edited by Archangel80; 3 July 2018, 14:53.

    Leave a comment:


  • ezekiel
    replied
    Nu am reusit sa identific asa ceva...tre sa o ridic pe elevator ca asa bagat pe dedesubt nu vad nimic.
    Ala unde ar trb sa fie? Intre catalizator si motor?

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Vezi racordul flexibil. Poate are scapari pe undeva.

    Leave a comment:


  • ezekiel
    replied
    Tanara! A mea are 145000.....merge bine motorul trage chir super o singura problema are....un zgomot in zona admisiei ca de toba sparta dar asta numai in vit.1 si 2 dupa ce trece de 30 km/h nu se mai aude.....am verificat tobe....nimic, sunt ca noi...am schimbat tampoanele/bucsile(chinuiala mare, m'au rupt la maini la montaj) nicio diferenta.....

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Ceva rotund, acum ceva timp.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Bv. Plus 1200 lei anvelope michelin cc....

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Po' sa raspund io?

    O distributie completa ca la carte, facuta in reprezentantz, duce lejer la un 2000lei...sa zicem ca aici intra si schimbul de ulei (daca nu bagi Redline ).
    Daca a schimbat tot pe articulatii si toate amortizoarele, tot in reprezentanta, plus alte kkaturi gen becurim aeratoare, bloc de lumini si ce-a mai enumerat el acolo, sa zici ca mai plusezi lejer un 4000lei asa la prima strigare.
    De restu' de 2000 pana la aia 8000 reclamati, a socotit benzina/gazu' consumat, taxe Fetesti - Cernavoda,un senvis si-o cafea la peco.
    Last edited by Kojak; 29 December 2017, 17:05.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google