Dacia Logan facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B997NDL
    replied
    teoretic, cica articulatiile si amortizorele, dar eu le am de 3 ani si am fost in vara sa le verific. s-au mirat aia de cat de legata e. n-am nicio problema cu ea.
    daca chiar vrei, poti pune amortizoare ceva mai tari si mai scurte, cum ar fi bielstein 8. cert e ca se misca masina incomparabil mai bine.

    Leave a comment:


  • black.andy.58
    replied
    Originally posted by B997NDL View Post
    apropo de difuzorul ala, cem mai bun "difuzor" sunt arcurile H&R. nu te mai salta niciun vant indiferent de ce viteza ai. ca sa nu mai zic ca scade si consumul.

    Am auzit ca cica nu este bine sa pui arcuri , strica ceva dar nu mai stiu ce...

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Fumul negru este ceva normal pentru un motor Diesel în sarcină indiferent de marca maşinii, tocmai de aceea începând cu Euro 5 a devenit condiţie obligatorie dotarea tuturor acestor motoare cu DPF (filtru de particule).

    Leave a comment:


  • mariannn
    replied
    io zic ca la FUMU.5 dCI, sau chiar cu i normal, este ceva normal...

    Leave a comment:


  • black.andy.58
    replied
    Negru, ma scuzati , am uitat sa specific , deci era nears, este ceva normal?

    Leave a comment:


  • mariannn
    replied
    daca era alb - lichid de racire in camera de ardere.
    daca era albastru - ulei in camera de ardere.
    daca era negru - combustibil nears
    daca era portocaliu - era fum electoral (PDL-ist)...

    Leave a comment:


  • danielriz
    replied
    E culoare avea fumul?negru,gri,albastru...portocaliu

    Leave a comment:


  • black.andy.58
    replied
    Originally posted by black.andy.58 View Post
    Azi pe drum am depsait pe cineva si si-am dat putin in gura si a iesit fum, dupa am oprit si cand am plecat iar de pe loc i-am dat mai tare sa vad daca mai iese. Pe la trecerea din treapta a2a in a 3a la turatie 3500-4000 a iesit un nor cam maricel de fum. Si in primul caz tot asa pe la turatie mare a iesit. Are motor 1.5 cu "i" rosu euro 4.

    Nu stie nimeni nimic?

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by Ampt View Post
    Curăţenia în interiorul maşinii nu are legătură cu clasa din care aceasta face parte.

    P.S Dacă vrei cu adevărat îţi găseşti şi timp, mai ales că este vorba de confortul tău până la urmă. Cu alte cuvinte nu este un timp pierdut, ci doar investit.
    nu petrec suficient timp in masina ca sa ma deranjeze. maxim o ora pe zi, iar efortul nesesar e mult mai mare si nu cred ca se justifica. pana la urma, orice masina ai avea, n-o poti mentine curata in bucuresti, interior sau exterior, fara un efort prea mare financiar sau fizic, mai de graba ambele, fiindca produsele alea de intretinere nu sunt ieftine. si chiar "am prins boala" pe toaca asta, ca mr. K. nu cred ca mai merita sa mai investesc ceva.
    cum zice americanul, "you can't polish a turd".
    de fapt, vad ca se poate.
    Last edited by B997NDL; 8 November 2014, 22:12.

    Leave a comment:


  • black.andy.58
    replied
    Azi pe drum am depsait pe cineva si si-am dat putin in gura si a iesit fum, dupa am oprit si cand am plecat iar de pe loc i-am dat mai tare sa vad daca mai iese. Pe la trecerea din treapta a2a in a 3a la turatie 3500-4000 a iesit un nor cam maricel de fum. Si in primul caz tot asa pe la turatie mare a iesit. Are motor 1.5 cu "i" rosu euro 4.

    Leave a comment:


  • danut1900
    replied
    Originally posted by Cristyano View Post
    Daca tot vorbim de curățenie, ieri am terminat si eu decontaminarea,ceruirea si protecția hidrofoba a cometei. Putin cam obositor pentru cineva care nu are garaj sau curte dar a meritat efortul, cel puțin pentru câteva cadre si o mica plimbare. Peste o săptămână o sa.i mai dau un strat de ceara si protecția de iarna este terminata.
    Ce marci de produse ai folosit pentru operatiunile descrise?

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Curăţenia în interiorul maşinii nu are legătură cu clasa din care aceasta face parte.

    P.S Dacă vrei cu adevărat îţi găseşti şi timp, mai ales că este vorba de confortul tău până la urmă. Cu alte cuvinte nu este un timp pierdut, ci doar investit.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    depinde daca ai timp si nervi sa faci asta. daca mai si am de lucru (lucrez de acasa) nu mai am timp de curatat masina, si in plus, prefer sa-mi petrec timpul liber intr-un mod mai placut, decat sa slujesc un fier, care nici nu e macar de clasa medie.

    Leave a comment:


  • Cristyano
    replied
    PS: Depinde de fiecare persoana cum ii place sa traiasca in propria masina si cum este invatat, nu cred ca depinde daca este Logan sau Audi. Inteleg ca pentru multi, exteriorul nu este important la o masina, dar interiorul este locul unde stai x timp din viata si ar trebuii sa fie cat de cat curat. Mai am in familei o Dacie 1310 si oricand am ocazia o spal si aspir chiar daca e tinuta doar pentru munca.
    Last edited by Cristyano; 8 November 2014, 16:16.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by Ampt View Post
    Nu mi-a plăcut niciodată să-mi facă altcineva curat în interior, întotdeauna am preferat să-mi aspir singur mocheta şi scaunele. Iar pentru suprafeţele de plastic şi respectiv chedere, folosesc aceleaşi şerveţele cu silicon, la care mai adaug câteodată suplimentar şi ulei de silicon în stare lichidă (am o sticluţă cumpărată de când am luat maşina şi de care sunt foarte mulţumit).
    ai si multa rabdare. la mine stratul protector pentru iarna va fi praful si mizeria vintage, de 2 luni. si la interior la fel.
    la inceput ma agitam s-o duc la spalat si de doua ori pe saptamana.
    dar tot o troaca ramane, si daca o spal se vad indoiturile si zgarieturile.

    apropo de difuzorul ala, cem mai bun "difuzor" sunt arcurile H&R. nu te mai salta niciun vant indiferent de ce viteza ai. ca sa nu mai zic ca scade si consumul.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google