If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
[...]Cca 8000 lei am bagat in Logan in ultimele 4-5 luni punand la socoteala si distributia plus schimbul de ulei.
Eu inteleg ca esti suparat pe masina, dar din problemele expuse de dumneata, mie nu prea imi da la socoteala suma aia (nici nu sunt contabil, e adevarat).
Poti, te rog, sa detaliezi cheltuielile care insumeaza cei 8000 lei?
1. Blocul lumini a picat. Nu mai am claxon. Restul de comenzi merg.
2. Ambele becuri din zona climatizarii au picat. Le-am schimbat singur. Din nou. Acum 2 ani le-am mai schimbat odata. Mi-am rupt degetele, dar ce nu faci pt o masina la care saptamanal pica cate ceva.
3. Aeratorului stanga de la portbagaj i-a cazut membrana de cauciuc. Din nou. Intra apa. La spalatorie am observat si astazi pe ploaie am verificat. Au fost schimbate pe garantie acum 2-3 ani. Acum trebuie sa le schimb din nou.
Oare ce mai pica?
Last edited by Archangel80; 29 December 2017, 14:05.
Are cineva vreo idee ce urmeaza sa pice la Logan dupa 5-6 ani de utilizare si cca 90k km?
In fiecare saptamana pica cate ceva. Nu mai suport. Saptamanal merg in service de vreo 3 luni incoace. Rulment dreapta fata, bielete si capete de bara, bascule ambele schimbate, culise piston etrier, scartait rulmenti si amortizoare spate. Mai nou claxonul nu functioneaza cand sunt aprinse pozitiile...deja nu mai am rabdare cu ea.
Din ce e facuta masina asta? Mamaliga cu scuipat? Maine poimanie ma trezesc ca ies cu scaunul pe sosea.
Ce probleme ati mai intampinat? Cred ca am sa o vand. Desi imi e mila de cel care o va cumpara. Cca 8000 lei am bagat in Logan in ultimele 4-5 luni punand la socoteala si distributia plus schimbul de ulei.
Last edited by Archangel80; 17 December 2017, 21:25.
Merge, chiar si pe Sandero benzina, ai toti pinii de prindere in caroserie, nu stiu daca din fabrica vine peste sau sub blocul ABS, dar la montarea ulterioara evident ca l-am trecut peste, de aceea trebuie sa fii atent la intinderea materialului in apropierea fuliei pompei de servodirectie pentru ca e spatiul ingust si nu ar trebui sa frece fulia in absorbant.
E putina rupere de degete pentru ca absorbantul se intinde destul de mult in jos pe pedalier si unele margini i se suprapun cu scutul termic de la evacuare + cablul de la prima sonda lambda (cea de catre motor) e putin in cale si e destul de fragil.
De gasit, ar trebui sa gasesti pe la dezmembrari, chiar si pe forum pe la cei ce se ocupa cu vanzarea pieselor.
Aveti cumva idee daca absorbantul acustic de pe peretele antifoc, existent pe Logan 1 PH2 DIESEL, poate fi pus pe Logan 1 PH2 benzina 1.2 ?
Eventual unde poate fi gasit ?!
Multumesc !
Vezi ca sunt pentru stranga si pentru drepata. Poti compara preturile cu cele de la reprezentanta sau daca le gasesti la alte magazine prin orasul tau.
de la reprezentanta.....cred ca acolo ai sanse mai mici sa iei teapa....doar ca sunt foarte scumpe
Poti incerca sa iei unele facute de um producator de top si teoretic sunt cel putin la fel de bune
Pentru cei din Cluj as avea o intrebare (stiu ca nu e neaparat locul potrivit): de unde pot sa cumpar 2 capete de bara originale fara sa iau teapa ca sunt fake? Anul trecut le-am schimbat pt prima data (masina e din 2009) cu 2 "originale" pe care am dat ~ 400 lei prin vara si acum cand am schimbat rotile am constatat ca ambele arata jalnic (cauciucul rupt) si la o roata am joc. Daca cele originale au tinut 6 ani astea fiind tot originale speram sa tina mai mult in conditiile in care de atunci am facut 5-6.000 km
Nu iei mare lucru....mai bine o păstrezi...
Filtru de benzina? A mea este din 2009 si nu are....sau te referi la "filtrul" din rezervor? Care am inteles ca este pe pompa (sau poate ma insel)
Ai si motorizare super ok.....daca aveai un 1.4 mai ziceam dc vrei sa o schimbi...)))))
Last edited by enc_edy; 15 March 2016, 13:56.
Reason: Automerged Doublepost
Fabricatie martie 2011. Achizitionat in septembrie acelasi an.
Trebuie sa recunosc, desi am avut multe indoieli de-a lungul anilor, ca e o masina buna. Nicio problema la partea de piese, bucsaraie, pivotaraie, amortizoare etc. Nici macar placutele frana nu am schimbat. Am programata revizia spre sfarsitul lui martie, unde schimb placutele, uleiul, filtre, bujii, filtru de benzina vreau si uleiul de frana. Vreo 900 lei probabil bag. Iar in toamna distributia si antigelul.
Per total sunt multumit de agregat. Aveam intentia sa-l vand dar nu cred ca se merita.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: