In curand logan 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mariusnicolae
    replied
    Te-am intrebat pentru ca si eu cunosc un caz cu un focus din 2008, tot 1,6 TDci, care a luat masina din Germania in jurul a 90k de km(ma rog, asa arata pe bord), a circulat cam 6 luni fara probleme si apoi din senin a crapat "doar" filtrul de particule. Hmm.....
    Destul de ciudat cum o masina care a costat de noua cel putin 15-16.000 de euro se vinde dupa un an si jumatate la un pret derizoriu. Ar insemna ca este o depreciere de mai bine de 50%.
    Mie imi suna a disperare din partea proprietarului sa scape mai repede de ea

    In ce priveste galmele de pe capota, poti sa ai si Rolls si tot nu scapi de grindina. Oricum, nu inteleg cu ce te deranjeaza. Ti-a sarit vopseaua?
    Mie mi-a prins grindina masina cand era noua, avea cateva luni. E infundata tabla in mai multe locuri, dar n-a sarit vopseaua. Cu ce ma deranjeaza asta? Nu-mi mai porneste masina?

    Leave a comment:


  • galeo
    replied
    Originally posted by mariusnicolae View Post
    @galeo: uite aici oferta la logan: http://www.dacia.ro/oferte-speciale/...cia-logan.html
    Cam cum suna 3900 de euro pentru o masina NOUA cu 3 ani GARANTIE??? Sau chiar 3400 de euro, daca ar fi sa iei in calcul si cei 500 de euro discount suplimentar.....
    Chiar si fara tichete rabla si cu reducerea de 500 de euro tot iese la vreo 6000.

    Tu chiar ai avea curaj sa iei ford-ul ala diesel si cu filtru de particule pe deasupra?????
    Nu te intrebi deloc de ce vand proprietarii acele masini care sunt asa niste super-oferte????
    Da bineipnteles ca as avea curaj, am atatia prietenic cu mototrul ala 1.6 tdci 110 cp si nu au nici un fel de problema.

    Nu e nici un fel de super oferta pur si simplu ala e pretul cu care se vinde masina aia pe piata masinilor SH.
    Masina aia are 1 an jumate vechime, deci cel mai probabil e ca si noua si inca e in garantie.

    Iar la aia 3900 euro mai pui si banii platiti pe tichete, iar calculul e facut pentru varianta logan mai ieftina decat varianta ambiance, care nici macar nu se mai gaseste in oferta dacia.

    Mi se pare inadmisibil ca pentru o masina de cateva mii bune de euro sa gasesc capota bombardata de galme de la o ploaie cu piatra mai serioasa.
    E ca si cum dacia si-a batut joc de banii mei...
    Last edited by galeo; 14 September 2012, 23:29. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • f10rin
    replied
    ok, citi dintre cei care au postat acolo probleme cu rugina le-au avut dupa 3 luni? 0.1%? sint perfect constient ca dacia face rabat la calitatea unor materiale, dar nici chiar asa. cred in continuare ca ai tras batul scurt.

    Leave a comment:


  • karlos12
    replied
    Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord


    Uita-te si tu la acest poll.Majoritatea celor de pe forum au probleme cu rugina.Nu sunt unicat.
    Ontopic: Se preconizeaza jante pe 16 pe noul Logan ? Daca stie careva la Lodgy care este marimea maxima.

    Leave a comment:


  • f10rin
    replied
    @karlos12
    Dar ce-ai facut frate cu masina aia? Ori esti cel mai ghinionist posesor de Logan ori nu stiu ce sa zic. Daca asa stau lucrurile iti inteleg aversiunea fata de Dacia, dar intelege si tu ca esti o exceptie, lucrurile nu stau asa pentru cei mai multi. Eu n-am nici un fel de rugina, dupa 2 ani jumate, si in general nu am avut absolut nici o problema cu masina. Reviziile si benzina, asta e tot ce am bagat in ea.

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    Intr-adevar este regretabil ca ai atatea probleme cu o masina noua, insa pentru asta exista garantie. La masina mea de aproape 8 ani nu am nici una din problemele astea. Dar trebuie sa intelegi ca alte marci nu sunt Dumnezeu pe pamant: e destul sa intri un pic pe forumurile lor si iti pui mainile in cap.
    La fiesta spre exemplu se plang posesorii ca zona de la manerul de deschidere a usilor le este zgariata pana la stratul de vopsea intermediara, atat de "buna" e vopseaua. Si asta la o masina care, daca te joci putin cu configuratorul, sari lejer de 16.000 de euro. Loganul cat e?
    Daca ar scoate Dacia un model cu vopsea perfecta la 16.000 de euro l-ai cumpara? Nu l-ai cumpara, ai spune: cum, 16 k pentru o dacie?
    Oricum este cunoscuta problema tuturor marcilor cu noua vopsea pe baza de apa "ecologica"
    Voi comparati o masina conceputa acum 8 ani la nivel low-cost si care se vinde acum cu 3900 de euro cu un model compact global in dezvoltarea caruia s-au investit sute de milioane sau poate miliarde de euro.....
    Cam da cu zecimala.....
    Nu ridic in slavi loganul, dar nici nu e de lepadat.
    Sigur ca daca este comparat cu masini de 2 sau 3 ori mai scumpe iese rau, dar realitatea crunta este ca pur si simplu nu are un rival real cu care sa poata fi comparat.
    Last edited by mariusnicolae; 14 September 2012, 22:35.

    Leave a comment:


  • karlos12
    replied
    Cand vad ca loganul meu dupa 3 luni de zile a inceput sa rugineasca, cand dupa 1 luna de zile de stat sub un cires(deh, lipsa parcarilor) vopseaua de pe plafon(incredibil de subtire) a inceput sa sara (de la cirese, excremente etc) iar focusul vecinului meu care sta sub aceeasi pomi n-are nimic,vopseaua este ca si noua dupa 4 ani de stat sub pomi iar la mine dupa o luna de la cumparare era bombardat ca in Irak, atunci imi pun serioase intrebari asupra calitatii loganului.Cand ma duc cu rugina sub luneta la service iar iei imi baga pastila ca am lovit-o eu acolo si am reparat-o iar acum a ruginit, cand vad atatea loganuri cu rugina la aripi iar singura solutie este sa iti pui protectii de plastic, cand vad cum volanul meu dupa 3 luni de zile s-a uzat ca dupa 20 de ani de folosinta iar solutia lor a fost ca sa-i pun husa (ce chicios) iarasi imi pun semne de intrebare.Vrei sa faci o masina accesibila? Scoate gadgeturile inutile dar lasa in pana mea macar o calitate cat de cat a chestiilor ramase.
    Last edited by karlos12; 14 September 2012, 22:24.

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    @galeo: uite aici oferta la logan: http://www.dacia.ro/oferte-speciale/...cia-logan.html
    Cam cum suna 3900 de euro pentru o masina NOUA cu 3 ani GARANTIE??? Sau chiar 3400 de euro, daca ar fi sa iei in calcul si cei 500 de euro discount suplimentar.....
    Chiar si fara tichete rabla si cu reducerea de 500 de euro tot iese la vreo 6000.

    Tu chiar ai avea curaj sa iei ford-ul ala diesel si cu filtru de particule pe deasupra?????
    Nu te intrebi deloc de ce vand proprietarii acele masini care sunt asa niste super-oferte????

    Leave a comment:


  • MPIdriver
    replied
    Originally posted by ani[I]aL_2008 View Post
    Sa dai minim 20000 de coco pe mercedes Citan, o masina pe care o pot achizitiona sub brand-ul Dacia ( ele fiind identice pana la un punct) la vreo 10000 de coco doar pentru ca are sigla Mercedes pe capota mi se pare snobism.
    Pai iti spun eu ce faci: cumperi Dokker, dai jos siglele cu Dacia si pui una de "Mertzan"!

    Leave a comment:


  • ion_R5
    replied
    Originally posted by karlos12 View Post
    Eu mi-am luat logan dintr-un singur motiv.Salariu mediu + o economie facuta cu chiu cu vai de 2000E pt vouchere si avans.Loganul a costat 6400E luat prin BRD.Daca aveam in mana 6400E sigur ii dadeam avans pentru alt marca in nici un caz Dacia.Inca stau si ma intreb care or fi resorturile psihice ale celor care dau 10000E cash pt. o Dacie.
    Din cate inteleg, esti nemultumit de Loganul pe care l-ai luat (la 6400 euro presupun ca este 1.4 MPI si cu dotarea cea mai slaba)

    Daca iti luai cel mai bine dotat Logan (Laureat, Black Line sau Prestige) cu motorizarea 1.6 16V sau 1.5 DCI 85/90 PS ai fi fost multumit de masina, chiar daca pretul ei ar fi fost in jur de 9000 - 11000 euro

    Resorturile psihice pentru achizitionarea unui Logan nou si corect dotat sunt simple: Loganul generatiei 1 a fost un fel de Golf1 al anilor 2000 pentru piata Romaneasca - o masina simpla, la pret accesibil, cu care iti faci treaba. (nu fite, nu figuri, nu smecherie) --- si mai ales o masina adaptata pentru drumurile din Romania. (mai ales in privinta drumurilor de la noi, atat ca gropi cat si ca aglomeratie - ma intreb care sunt "resorturile" celor care isi iau masini de 80 - 250 mii euro <gen Audi R8, Porsche, Ferrari, Lamborghini, etc>)

    Originally posted by andreimanea View Post
    karlos12...multi prefera sa fie primii proprietari...eu ii respect pe cei care stiu ce vor si nu sunt snobi ;)

    mr.k a pus accentul pe aspectul cel mai important...Loganul e SUFICIENT pentru multi...dar romanul de multe ori prefera sa isi ia masina si sa locuiasca cu parintii pana la 50 de ani ;)
    Aici trebuie clarificat daca "pana la 50 de ani" se refera la anii copiilor sau la anii parintilor.... Cum multi fac copii pe la 30 - 35 de ani... ar inseamna ca parintii sa le spuna pe la 20 sau 15 ani... "Copilu', ia-ti boceluta si mergi unde vezi cu ochii..."

    Ne place sa fugim de acasa cand ne convine noua... Insa daca parintii ar arata usa copiilor pe la 15-20 de ani, nu cred ca ar place cuiva...
    Last edited by ion_R5; 14 September 2012, 21:02. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • galeo
    replied
    Originally posted by mariusnicolae View Post
    Unde gasesti tu astra J sau focus de 2 ani vechime cu 5-6 mii de euro, cat e un logan nou?
    Cel mai ieftin logan in oferta dacia este ambiance la 6500 euro care nu are nici macar geamuri electrice sau servodirectie, ca sa nu mai vb de "lux" ca aer conditionat, si motor doar de 1.2.

    Uitati ce puteti lua sh cu aceasi bani:



    Nu ma iau de detalii ca una e ford si cealalta e dacie, ci uitati-va la dotari, si diferenta de motor, logan 1.2 lesinat de 75 cai benzina, celalalt 1.6 tdci motorina 110 cai.

    Sa nu se inteleaga ca am ceva cu loganul pentru ca am logan si sunt foarte multumit de el dar e timpul ca dacia sa faca o schimbare.
    Nu mai poti vinde o masina depasita tehnic si ca design mai scumpa ca acum 4-5 ani.

    Sa nu se inteleaga cineva ca am ceva cu loganul pentru ca am logan si sunt foarte multumit de el dar e timpul ca dacia sa faca o schimbare.
    Nu mai poti vinde o masina depasita tehnic si ca design mai scumpa ca acum 4-5 ani.
    Mai scumpa ca si lei, pentru ca modelul de logan care l-am luat eu in 2008 era 300 milioane atunci cand euro era 3.6, acum acelasi model de logan in lei e peste 400 milioane. Luand in calcul ca o mare parte din costurile de productie ale loganului sunt in lei diferenta din cursul valutar a intrat in buzunarele dacia si nu intr-o micsorare a preturilor.
    Last edited by galeo; 14 September 2012, 20:52. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    @f10rin: stai linistit, un om normal face asa cum ai facut tu, asa cum am facut si eu cand am luat masina si asa cum voi face cand voi lua si urmatoarea masina.
    Pentru NIMIC in lume nu voi imprumuta bani din banca, rationamentul corect, l-ai explicat foarte bine mai sus.
    Probabil colegul @karlos12 sufera si el de aceeasi afectiune pe care am mentionat-o mai sus

    Leave a comment:


  • f10rin
    replied
    Originally posted by karlos12 View Post
    Inca stau si ma intreb care or fi resorturile psihice ale celor care dau 10000E cash pt. o Dacie.
    Si eu ma intreb care or fi resorturile psihice ale celor care au impresia ca banii imprumutati de la banca pica din cer.
    Dar sa-ti si raspund, fiind in situatia descrisa de tine (am dat cam 8000 E cash in 2010): am avut banii disponibili, i-am dat, si in secunda doi am fost proprietarul unei masini noi (cu toate avantajele care decurg), fara sa am nici un fel de datorii pe nicaieri. Adica putind sa dispun in continuare de toti banii pe care ii cistig asa cum vreau eu, in loc sa contribui cu ei la umflarea profiturilor vreunei banci. Nu sint convins ca ai sa intelegi, dar asta e, eu am incercat.

    Leave a comment:


  • alexgame
    replied
    Originally posted by B997NDL View Post
    dupa capul tau singura diferenta intre dacia si mertzan e abtibildul ?! ce ai fumat ?

    Nu , iti zic eu care e diferenta daca ti-o poti permite.Reprezentanta Dacia unde fac reviziile la Logan :50 de lei /ora manopera.
    Reprezentanta Ford-Mercedes unde fac reviziile la Ford : Ford-90 de lei / ora manopera ..... Mercedes 170 de lei /ora manopera.La cel putin 3 ore de service intre dacia si "mertzan" sunt 360 de lei.

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    Unde gasesti tu astra J sau focus de 2 ani vechime cu 5-6 mii de euro, cat e un logan nou?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google