Loganul a fost dintodeauna pentru roman o varianta penntru o masina la mana a doua. Prin 2007-2008 aveai varianta unui opel asta sau ford focus cu peste 150000 km si minim 5 ani vechime sau a unul logan nou.
In momentul asta actual s-a mai schimbat situatia pentru ca in banii de un logan gasesti un opel astra sau focus cu doar 1-2 ani vechime si 50000-70000 km.
In curand logan 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedkarlos12...multi prefera sa fie primii proprietari...eu ii respect pe cei care stiu ce vor si nu sunt snobi ;)
mr.k a pus accentul pe aspectul cel mai important...Loganul e SUFICIENT pentru multi...dar romanul de multe ori prefera sa isi ia masina si sa locuiasca cu parintii pana la 50 de ani ;)
Leave a comment:
-
Iar o parte importanta o reprezinta cei care au avut o masina noua la un moment dat si acum nu si-o mai pot permite si sunt nevoiti sa o vanda.
Leave a comment:
-
Drama cea mai mare se inregistreaza pe piata autoturismelor noi. Daca, per ansamblu, inmatricularile de vehicule noi au scazut cu 31,68%, aici intrand autoturismele, mopedele, motocicletele, autobuzele, camionetele, etc., inregistrarile de masini noi s-au prabusit cu 42,33%, pana la 5.044 unitati, fata de 8.747 in 2011, potrivit DRPCIV. Ceea ce se traduce printr-o intoarcere in timp cu peste 10 ani, pe la nivelul anilor '97-'98.
Top-ul inmatricularilor este condus in continuare de Dacia, cu 1.017 unitati, in ciuda scaderii de 52,72% fata de august 2011. Pe treapta a doua a podiumului se claseaza Volkswagen, cu 753 unitati (-26,75%), iar pe trei se afla Skoda, cu 574 de unitati (-32,71%).N-are rost sa ma comentez.Explozie pe piata second-hand
Numarul de masini second-hand inmatriculate pentru prima data in Romania a crescut cu 147% in cele trei luni de vara ale acestui an, ajungand la 46.217 de unitati, de la 18.687 de unitati inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut, conform unei analize realizate de Auto.ro. Iar conform DRPCIV, in aceeasi perioada, numarul reinmatricularilor a scazut cu 10%, la 89.547 de unitati, de la 99.819 in 2011.
Lumea nu-si mai permite masini noi.
Leave a comment:
-
Eu mi-am luat logan dintr-un singur motiv.Salariu mediu + o economie facuta cu chiu cu vai de 2000E pt vouchere si avans.Loganul a costat 6400E luat prin BRD.Daca aveam in mana 6400E sigur ii dadeam avans pentru alt marca in nici un caz Dacia.Inca stau si ma intreb care or fi resorturile psihice ale celor care dau 10000E cash pt. o Dacie.
Leave a comment:
-
Bun, nu m-am exprimat eu bine, nu aici am vrut sa ajung. Voiam sa zic ca atunci cand ai 10.000cash, cu banii astia in buzunar mai poti imprumuta ceva, mai poti astepta putin pana faci 13.000. Cand ai deja 10 mai e putin pana la 13 si atunci te orientezi spre altceva... Cand ai doar un salariu stabil si fix plus o eventuala economie (sau nu) de 3-4.000E clar alegerea fireasca e logan.Originally posted by mariusnicolae View PostPai problema e de fapt alta: nu ai ce sa cumperi altceva de 10.000 de euro decat logan.
Daca te uiti putin pe net pe la toti importatorii chiar nu ai, asta-i situatia.
Leave a comment:
-
Total de acord cu tine.@mr.K: nu spune nimeni ca dacia e centrul universului, dar pentru 90% dintre noi e masina SUFICIENTA.
Loganul de acum e SUFICIENT.
Un model mai scump, fara vreun mare progres tehnologic e problema, deoarece Dacia nu e un brand de renume, pentru a face fata concurentei pe alt segment de preturi.
La asta ma refeream.
Leave a comment:
-
Eu ma gandeam la "snobismus maximus", dar sunt bune si variantele voastre
@mr.K: nu spune nimeni ca dacia e centrul universului, dar pentru 90% dintre noi e masina SUFICIENTA.
De sa dai in plus 3-4-5-10 mii de euro pentru o alta marca daca folosesti masina doar ca sa te tarai de acasa pana la serviciu cate un kilometru pe zi si un concediu sau doua pe an, cand un simplu logan face acelasi lucru la un pret mult mai mic?
Alt motiv decat "gadilirea" orgoliului propriu nu vad.
A, ca am bani sa dau pe alta masina si imi permit sa o intretin fara sa fac foamea, e deja alta chestie.....
Dar sa iau alta masina ca am eu o problema cu sigla dacia, in timp ce mananc ciulini de Baragan, inseamna ca se ajunge la afectiunea de mai sus
Leave a comment:
-
Exista si Dacionostalgie cronica, unii nu pot depasi momentul cand Dacia nu mai centrul universului auto propriu.
Leave a comment:
-
Nu zice niciunde ca-si pastreaza pretul, ci doar se intelege ca va avea un atu in fata concurentei, deci un pret mai mic decat concurenta."Dacia îşi păstrează atuurile legate de spaţiu şi preţ
Adica fleosc progres, doar pasi mici.Este un progres cu paşi mici,
Leave a comment:
-
"Dacia îşi păstrează atuurile legate de spaţiu şi preţ, dar îndrăzneşte să se doteze cu elemente mai moderne, care lipseau până acum. Este un progres cu paşi mici, dar importanţi pentru marca românească tradiţională de maşini."Originally posted by nightboy View PostStati linistiti ca nu toti vor limitator de viteza, scaune incalzite si ce mai aduce in plus Dacia pe noua generatie. Multi se vor multumi cu 1.6(sau 1.2 tce) cu AC, geamuri electrice fata si cam atat. si la pretul respectiv (maxim 8500 euro) nu ai ce altceva mai bun.
Asta spune directorul programului Entry de la Renault, A. Deboeuf.
Leave a comment:


Leave a comment: