1)Problema cu pornirea la primul lot rezolvata prin schimbare soft
2)1-2 greieri
3) o lovitura de cauciu tampon care se aude undeva pe dreapta atunci cand schimb viteza (cel mai bine se aude cand sunt in a 2-a si accelerez usor iau picioru de pe acceleratie si iar accelerez ).Am fost la service si mi-au zis ca este tamponul care are rolu de a atenua socurile respectiv balansul motorului(cum deschizi capota este pe stanga).Cica se stie de acel zgomot specifica 1.4 si 1.6 8 V si trebuie sa-mi dea cu niste vasilina siliconica,dar nu era deschis la garantii in acel moment.
PS: Va rog sa-mi confirmati daca aveti si voi acel zgomot sau nu.
Momentan doar vreo 3000 km ,nu am avut timp de ea.
2)1-2 greieri
3) o lovitura de cauciu tampon care se aude undeva pe dreapta atunci cand schimb viteza (cel mai bine se aude cand sunt in a 2-a si accelerez usor iau picioru de pe acceleratie si iar accelerez ).Am fost la service si mi-au zis ca este tamponul care are rolu de a atenua socurile respectiv balansul motorului(cum deschizi capota este pe stanga).Cica se stie de acel zgomot specifica 1.4 si 1.6 8 V si trebuie sa-mi dea cu niste vasilina siliconica,dar nu era deschis la garantii in acel moment.
PS: Va rog sa-mi confirmati daca aveti si voi acel zgomot sau nu.
Momentan doar vreo 3000 km ,nu am avut timp de ea.






Am aproape 9000 , merge brici chiar nu sunt probleme . Am avut treaba cu softu` s-a rezolvat fara bani , fara stat la cozi la service . M-am dus la service in 3 min era gata . Altceva nimic

si nici nu cred ca o sa fac pana in septembrie cand se implineste 1 an de cand am masina. Exista un topic separat despre revizii benzina/diesel o sa gasesti acolo preturi si tot ce te intereseaza. Oricum in jur de 300 de lei costa depinde ce ulei si filtre vrei sa pui etc..
Comment