de scartait nu stiu ce sa zic dar cu troncanitul pe partea dreapta era sa inebunesc, vreo 2 zile am injurat masina de numa-numa! Pana la urma s-a rezolvat, am scos tot ce era in torpedou si minune... nu mai troncanea nimic, am pus un covoras de cauciuc antiderapant si este la fel de silentioasa ca inainte.
Probleme Ph2
Collapse
X
-
Am inteles bine: nu ti-a dat jos bara? Poti sa imi spui cat te-a costat chestia asta? Si , daca ai niste poze cu rezultatul interventiei, desi inteleg ca a iesit bine, nu mai are luftul ala.Originally posted by catalinux View PostIti dai seama ca asta am intrebat si eu prima data. De fapt m-am speriat putin pt ca intai l-am intrebat pe tip daca se poate face ceva, apoi el desface coltul barei si "pac" taie tamburucul... iti dai seama ca m-am ingalbenit. Rolul lui este de ghidaj, adica in momentul cand montezi bara el trebuie sa vina in orificiul lui pt ca sa fi sigur ca aceasta se aseaza bine. Nu are rol de prindere. Totusi pt orice eventualitate eu le-am pastrat si in caz de ceva le lipesc cu superlipici :d
P.S.: Baiatul mi-a spus ca este o practica frecventa in service pt a rezolva lufturile de genul asta.
Merci!
Comment
-
Nu mi-a dat jos bara, doar colturile barii, practic a desfacut surubul de prindere din coltul barii. Operatiunea m-a costat aprox 10 lei, la ciubuc. Poze imi este lene sa pun (defapt sa le fac), dar ma poti crede pe cuvant (nu am de ce sa manac rahat). Eu aveam lufturi maricele pe ambele parti si toata lumea ma intreba daca am lovit bara. Pe partea dreapta nu mai am deloc, iar pe stanga ar mai fi cam 2mm dar eu am vrut sa ramana asa pt ca daca trageam mai mult, sa nu se mai vada deloc, buza barii venea spre interior cam cu 2-3 mm fata de buza aripii; astfel am preferat luftul de 2-3 mm.sigpic
Comment
-
Daca se aude un zgomot puternic,ca de compresor,este normal.Intra compresorul de la AC in functiune,pentru ca este turatia prea mica la motor...adica nu s a mers constant,un timp indelungat,cu turatie relativ mare (2500-2300 rpm).Mie mai imi face cand o las la relanti mai mult timp,si mai ales daca aleg viteze mai mari la ventilator (tr.3 sau 4).Originally posted by PeRuZzI View PostAm si eu o intrebare , astazi mergeam bine mersi cu masina ( aveam AC-u pornit) dintr-o data opresc la semafor si imi trepida masina rau de tot si se auzea un zgomot ciudat , am oprit ac-ul si tot-ul a revenit la normal si cand am pornit iar ac-ul nu mai facea asa , e normal sa faca asa?
Comment
-
salutere. Am fost ieri la service cu a mea daciuta luata in martie, m-am dus cu ia pentru ca troncane pe fata dreapta mai ales dimineata cind masina este mai rigida, pe drum pietruit si pe drum intins dar mai denivelat, au ridicat-o sau uitat au tras de roti, au batut cu ciocanul, nimic oare ce sa fie, ultima varianta ar fi telescopul, voi ce credeti
Comment
-
Esi sigur ca de acolo vine zgomotul? aceste zgomote sunt foarte inselatoare, am suspectat si eu usa pasagerului fata odata si eram hotarit sa dau fata de usa jos si surpriza...zgomotul era de la parasolarul pasagerului care acum nu trebuie tinut impins la maxim pt a disparea zgomotul.Nici mie nu mi-a venit sa cred...Originally posted by BOSS03 View PostProbleme am cu un zgomot in usa dreapta fata, dar ma voi programa.Multa lume, putini oameni...
Comment
-
GL-07-NBE este vorba de sindromul incepatorului....a proaspatului posesor de masina....stai linistit ca la inceput si eu eram ca tine...vai de unde se aude ca nu stiu ce si nu stiu cum...dar o sa iti dai seama ca defapt multe dintre probleme sunt doar "in capul tau" si orice zgomot pare ciudat. Si inca o chestie daca e 1.6 e softul ,daca e 1.4 e benzina....Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!
Comment







Comment