Probleme Servo-frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Servo-frana

    Buna tuturor. Ati avut careva probleme cu sistemul de franare ?
    Mi-a aparut un simptom foarte interesant : din cand in cand pedala de frana este oarecum tare iar de oprit masina se opreste numai daca apas foarte tare pe pedala. chestia asta apare de cateva ori si dupa aia timp de 2-3 zile nu am treaba merge normal. Am mai observat ca motorul numerge chiar cum mergea. Am trecut pe la un service si mi-au spus ca legat de frana poate sa fie pompa de vacum. Miercuri m-au facut programare.
    V-ati mai confruntat careva cu astfel de probleme ?

  • #2
    eu unu nu stiu prea multa mecanica dar ...dupa ce o dci in service sa ne spui si noua care era problema ;)

    Comment


    • #3
      Este util topicul "baza"
      Si cred ca ar fi fost indicat a se citi si, eventual, posta acolo
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #4
        Am citit " topicul baza " dar acolo se discuta mai mult de blocarea franelor nu de ineficienta lor intamplatoare si aleatorie asociata de inarirea pedalei de frana.

        Comment


        • #5
          In primul rand, cred ca ar trebui sa faci urgent o vizita in service. Nu este deloc normal ce se intampla. Rezervorul cu lichid cum are nivelul?
          In al doilea rand: acel topic se numeste "probleme frana logan", deci este "general", chiar daca s-a scris doar de anumite cazuri, cel mai bine ar fi ca si aceste posturi sa fie mutate acolo, caci e mult mai usor la un "sierch" sa il gaseasca unul care o sa mai aiba problemele semnalate de tine.
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #6
            intarirea pedalei si functionarea aiurea a motorului de cand merge frana prost poate insemna fisurarea membranei amplificatorului de servofrana. pedala merge greu pt ca motorul nu mai face vacuum, membrana fiind fisurata iar motorul merge prost pe ca trage aer fals ce nu trece pe la senzorii de aer si in consecinta ecu i njectie comanda aiurea motorul. fuga in service, dar inainte ai putea verifica furtunaraia de la toba servo pana la galeria de admisie, sa asculti daca se aude un suierat/tiuit la frana chiar fara frana calcata.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              am fost la srvice .
              De la servicemi s-a spus ca este defecta pompa de vacum ?!
              au ferificat lichid, pompa frana, amplificatorul de forta, nu mai stiu ce supapa, si nimic.
              Au spus ca mai ramane pompa servo sa fie de bai.
              Vineri sau luni mi-au spus sa ma duc la ei sa mai verifice iar daca nu le da altceva, o sa o schimbe.
              loganul meu este cu motor de 85 cp, oare face asta ceva figuri ca nu functioneaza bin pompa aia?

              Comment


              • #8
                tu ai pompa de vacuum separat; dizalul fiind cu turbo nu are vacuum in galerie sa traga motorul din amplificatorul servofranei. clar ca atunci cand pompa de vacuum da rateuri, in momentele alea nu ai servofrana. restul masinii nu e afecatat in nici un fel, doar frana cand se buleste pompa de vacuum.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  salutare am si o problema cu frana care mi- a parut de ceva timp adica 3 saptamani, din senin ma trezesc in timpul condusului fara frane adica apas pedala la fun si nu-mi tin franele mai merg cam 100 de metri si-si revine fran si tot asa si acum observ ca a inceput sa-mi faca cat mai des imi puteti spune si mie cam ce e, am fost la servis si mi s-a spus ca ar fii pompa servo frana si din cate stiu eu e cam scumpa ati mai intalnit problema asta, nu mi se simte nici o diferenta la pedala e la fel si cand tine si cand nu tine placutele sunt doar de 3000 de km, astept si eu cateva pareri daca se poate

                  Comment


                  • #10
                    mergi la service si probabil or sa-ti aeriseasca franele. lichid mai ai in vas?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Nu a rezolvat nimeni aceasta problema ?
                      Eu unul ma chinui de 3 ani de zile zi nimic 4 seturi de placute de frana, teste peste teste respins la rar ca nu tin franale ( la 25 000km). Din pacate toata lumea din service-ul dacia se bazeaza pe testele facute pe stand care oricum indica numai ce vor ei si ies excelente.

                      Acum la 40 000km merg ca pe ace este al 5-cilea set de placute de frana schimbata pune frana cand vrea ea in rest pedala ca la dacia veche fara servo trebuie sa te sui pe ea sa se simta ceva .

                      Asa fac toate loganurile fara abs ( raspuns oficial service dacia ).

                      Comment


                      • #12
                        Am serioase "indoituri" ca asa fac toate Loganurile fara ABS...Spune-le celor de la Dacia ca sunt cretini daca afirma asa ceva
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          la asa explicatie de service nu poti decat sa tragi o concluzie ca a lui darkside.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Am observat si eu la al meu logan abs+ 2007 ca uneori ca sa se opreasca masina trebuie sa calc frana exagerat de tare ca la daciile vechi.ce e de facut? masina e in garantie

                            Comment


                            • #15
                              Nu ar trebui sa fie probleme la franare, chiar daca nu are ABS, e aceeasi chestie. Daca cei de la service asa au spus, cere-le sa iti dea scris declaratia asta si mergi frumos cu ea la judecatorie fiindca ti se pune viata in pericol.
                              Oricum, iti recomand sa schimbi service-ul si sa faci o verificare amanuntita a sistemului de franare, daca nu vrei sa ai surprize neplacute in viitor.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google