Trepidatii ale motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreun suport motor sau suport antibasculare - cutia de viteze. Ăsta din urmă, se strică mai des şi mai repede.
    sigpic

    Comment


    • Salutare,

      Vreau sa spun ca dupa ce am schimbat pana acum bobina de inductie,fisele,bujiile,injectoarele,am reglat culbutorii si i-am verificat si sunt OK, am schimbat acum si ECU+UCH+Contact+imobilizator cu unul Euro 3 si nu am obtinut nici un rezultat satisfacator.
      Masina merge la fel, tot cu trepidatii in jurul turatiei de 2000 rpm care se simt in treptele 2,3,4,5, dar cel mai ciudat este ca nu tot timpul merge la fel,mai sunt etape in cadrul aceluiasi drum in care merge bine si de asemenea cu motorul rece nu se simte asa de tare.

      Mai am inca doua componente pe care le pot schimba: evacuarea cu tot cu senzori si pompa de benzina care nu cred ca este defecta atata timp cat masina porneste la fix si trage si ajunge si la 150 km/h fara probleme.

      Alte pareri?

      Multumesc.

      Comment


      • Vezi postul 166!

        Comment


        • Cu alea de la postul 166 a inceput colegu'.
          Trepideaza asa rau incat sa nu poti ignora asta? Mi-i ca daca mai schimbi diverse, dublezi valoarea masinii.

          Comment


          • mario84, regleaza culbutorii!

            Comment


            • mario...las-o asa...problema e sigur de la vreo supapa....problema comuna la logan.
              la fel am si eu trepidatii.....chiar si in frana de motor...deci toate "drumurile" duc spre compresie...deci supape. e vreo una care nu inchide sau deschide perfect.

              Comment


              • Salutare,

                Asa ca un rezumat as vrea sa spun ca pana acum am schimbat:
                -bobina inductie-master sport germany-100 lei
                -bujii originale renault-60 lei
                -fise Tesla Cehia-40 lei
                -tampon antibasculare ETS Turcia-70 lei(s-a rupt dupa 500 km si motorul tremura ca naiba,chiar si la relanti,am pus iarasi cel original care era ok, am revenit la starea dinanite )
                -reglaj culbutori cu inlocuire garnitura etansare Victor Reinz -16lei(aceasta s-a rupt si au inceput scurgeri de ulei pe la capac
                -testare cu interfata KKL si DDT2000 cumparata-70 Lei(nici o eroare,parametri live ai motorului cu masina in stationare sunt in intervalul acceptat)
                -curatare corp clapeta si MPP
                -curatare injectoare cu ultrasunete la boshcar service-25 lei(inginerul de acolo a zis ca unul din ele s-ar putea sa fie defect)
                -schimbare injectoare altele zic eu originale luate de pe net-400 lei
                -schimbat garnitura capac culbutori cu Payer Belgia-20lei(din cauza scurgerilor mentionate mai sus,cu aceasta ocazie am verificat jocul culbutorilor si au ramas exact ca la ultimul reglaj efectuat dupa instructiunile din manual)
                -schimbat ECU+UCH+Contact+Imobilizator-luate de un logan 1,4 laureate 2006 Euro 3 soft original,care inainte de accident la 59000 km a mers perfect,al meu este Euro4 soft original.

                Asa cum am mai spus mai am disponibile spre schimbare de la acel logan coloana de evacuare cu tot cu senzori si pompa de benzina,sonda de temperatura apa,senzor detonatie cilindru si chiar motorul din care chiuloasa ar trebui sa fie buna fiindca este intacta.

                Daca am timp, o sa schimb coloana de evacuare si pompa de benzina.
                Daca nu, cred ca am sa apelez la DACIA SERVICE.

                Si da, de trepidat trepideaza cateodata enervant de rau si sunt etape ale unui traseu,putine cei drept in care masina merge stas.Daca as merge in continuu cu 110 Km/h cu treapta 5 masina merge de nici nu simti,binenteles toate aceste aspecte au fost considerate pe acelasi traseu de drum bun.

                Toate cele mentionate mai sus sau consumat in ultimul an si ultimii aproximativ 5000 km de rulaj,in care la masina unica diferenta ii ca trage mai bine dupa reglajul culbutorilor,in rest celelalte impresii dupa fiecare operatie au fost doar o chestie de subconstient si mai vreau sa zic ca nu am avut probleme niciodata de gen pornire grea sau ca motorul nu ar trage,iar consumabilele au fost schimbate la intervale regulate.

                Multumesc pentru pareri/comentarii,mai astept si altele in scop constructiv
                Last edited by 77sky; 9 June 2014, 16:49. Reason: Virgula ...

                Comment


                • Bobina de inductie

                  Am schimbat si eu zilele trecute bobina de inductie (echiparea originala - Sagem) cu una noua Valeo.
                  Nu aveam interuperi in mers (poate doar la pornirile reci pe umezeala), si doar f. putin la relanti.
                  Oricum, constat o imbunatatire a relantiului in privinta trepidatilor.

                  Foto relevante cu ambalajul bobinei noi, Valeo si cu bobina veche Sagem, fisurata in toate cele 4 colturi:
                  Attached Files

                  Comment


                  • Mmmm...eu am ralanti-ul usor instabil de noua, si la tester particular si la itp mi-a spus ca am ralantiul instabil, dar atata timp cat merge bine nu e o problema majora.
                    Am observat si eu treaba asta, daca sunt capotele ridicate la a mea si alt 1.4 e clar ca la mine trepideaza mai tare in ralanti, dar nu imi bat capu cu asta pt ca trage mai bine decat majoritatea 1.4 stock )

                    Comment


                    • De tras si a mea tragea de n-avea aer, liniar, frumos pana sus...da' mi se pusese pata pe bobina aia de cand am vazut-o fisurata.

                      Cu motoru' rece, mai ales in sezonu' rece si ploios, aveam mici intreruperi la un mers constant cu un 60, sa zicem.
                      Oricum, trepidatiile astea de care zic s-au diminuat si chiar au disparut de cand am pus boujiile cu iridium, deci nu era musai din bobina.
                      Last edited by Kojak; 14 July 2014, 20:40.

                      Comment


                      • Salutare,

                        @Kojak te rog sa imi spui si mie ce tip de bujii cu iridium ai pus si la ce pret?
                        Cat despre bobina cred ca ai drepatate aceasta ar trebui sa functioneze ok .

                        Comment


                        • Nu cred ca exista vreo rezolvare. Am trecut si eu prin aproape toate etapele lui mario84 si...tot degeaba. Niciun mecanic nu i-a dat de cap. Unul singur mi-a spus ca este de la vreo supapa. Ramane sa ma duc cu ea intrun service al fabricii la Pitesti. Mentionez ca am un logan 1.6 benzina din 2005. Este incredibil ce trepidat are la ralanti, atat motorul cat si caroseria toata.

                          Comment


                          • Originally posted by mario84 View Post
                            Salutare,

                            @Kojak te rog sa imi spui si mie ce tip de bujii cu iridium ai pus si la ce pret?
                            Cat despre bobina cred ca ai drepatate aceasta ar trebui sa functioneze ok .
                            Scuze ptr. raspunsul intarziat, acu' am vazut postul tau

                            Bujiile pe care le am acum pe masina sunt cele din link:

                            Cumpara acum Bujie DENSO IK20. Produs compatibil cu BENTLEY CONTINENTAL, BMW Seria 3, FORD Fiesta, FORD Galaxy, FORD Scorpio, HONDA Civic, JAGUAR XJ, MAZDA 323, MAZDA MX-5, PEUGEOT 205.


                            Eu le-am luat cu 35 lei per bucata, acum vad ca le-au saltat pretu' la 39 lei.

                            Comment


                            • Multumesc pentru raspuns,nu este tarziu pentru ca si asa nu am avut nici timp,nici bani pentru masina pana luna urmatoare.

                              Comment


                              • Salut colegi. Zilele trecute la plecarea de pe loc am simtit o vibratie puternica a masinii. Topaia efectiv fata. M-am dus cu gandul la bascula antirasturnare si nu am gresit. Era rupta si am inlocuito rapid. Problema este cavun tremurat mic tot mai am. Suportii motorului sunt ok. Motorul functioneaza bine. Am primit pareri diferite de genul:amortizoare,flanse amortizoare,benzina naspa,etc. Voi ce puteti spune? Cu multumiri!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google