Trepidatii ale motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare,

    Pentru ca problema persista in continuare,ba chiar a inceput sa aiba trepidatii si la relanti si sa iasa ulei pe la capacul culbutorilor,am cumparat o alta ganitura la acel capac si cu aceasta ocazie am verificat din nou jocul culbutorilor si era ok,am curatat si corpul clapeta si MPP care erau foarte murdare,am schimbat si fisele de la bujii cu unele Tesla(CZ),desigur am facut aceste operatiuni pe rand,verificand comportamentul masinii si tot nu am nici un feedback pozitiv.Masina trepideaza la fel.

    Am facut diagnoza cu DDT2000 si in masura in care ma pricep se pare ca totul este ok,nu are nici o eroare,parametri ok la sonda lambda aval si amonte,pompa benzina functioneaza etc.

    La relanti sau cand il turez in gol se simte o trepidatie de genul unui rateu din partea motorului si daca te uiti la motor se vede cum face un balans mai mare in acel moment.
    In sarcina se simt un pic mai tare aceste trepidatii rateuri.
    Am verificat si prin scoaterea fiselor pe rand si se simte imediat in mersul motorului cand una din ele este scoasa,cred ca aprinderea este ok in acest moment.

    De mentionat este ca masina porneste foarte bine,motorul nu moare la relanti niciodata,acul nu fluctueaza la relanti,targe bine,dar trepideaza si in sarcina(mai tare) si in frana de motor(mai putin)

    Am verificat pana acum tot,doar la injectoare nu am umblat.Se poate sa fie careva infundat?!

    Comment


    • verifica tampoanele motorului mai temeinic.
      Tu spui ca motorul sta perfect la relanti si merge bine ceea ce insemana ca nu este o problema de la motor, este o ptoblema intre prinderea lui si caroserie.
      Last edited by o8MeLC; 26 October 2013, 12:35.

      Comment


      • Salutare,

        Vreau sa spun ca am mai verificat o data toate cele trei tampoane,dupa care am schimbat inca o data tamponul antibasculare cu cel original(acesta fiind OK) si este o schimbare considerabila in mersul masinii, in sensul ca nu mai are acele trepidatii care au aparut la relanti la un moment dat din cauza tamponului de la ETS care dupa aprox 700 km a inceput sa se rupa intr-o parte.

        Cu alte cuvinte acum sunt la acelasi nivel ca atunci cand am inceput sa caut cauza acelor trepidatii,adica masina trepideaza mai insistent in intervalul 1800-2500 rpm,dar mai soft fata de cum facea cu tamponul de la ETS.

        Din cauza ca nu am lucrat nimic la injectoare, cred ca urmatorul pas ar fi curatarea acestora la un service.

        Comment


        • Bani aruncati, pierdere de timp, intr-un cuvant lucru inutil curatarea injectoarelor la un benzinar; dar, sigur poti experimenta.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • din cauza tamponului de la ETS care dupa aprox 700 km a inceput sa se rupa intr-o parte.
            Ai experimentat marfa turceasca. Aviz amatorilor.

            Ma gandeam sa nu fie de vina ambreiajul, daca iti trepideaza in sarcina

            Comment


            • incearca intai o bobina de la un prieten. si daca nu-i asta mai fa un reglaj la culbutori cu motorul rece.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • Culbutorii spune ca i-a verificat cum lucreaza, bobina e noua...

                Comment


                • bobina noua nu inseamna ca e buna. sa incerce una buna de la un prieten. dureaza 2 minute schimbul.
                  si nu am zis ca sa verifice , am zis sa-i regleze unul care se pricepe.
                  apoi sa reinitializeze parametrii din soft. (pe tester)

                  daca face astea 3 operatiuni simple si ieftine bine nu cred ca mai are probleme.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • Le.am facut eu, fara succes insa, masina trepideaza in continuare.

                    Comment


                    • Salutare,

                      Sumar al operatiunilor efectuate pana acum:
                      -am schimbat bujiile cu unele noi originale renault cu doi electrozi,masina trepideaza la fel.
                      -am schimbat bobina cu una noua Master Sport Germany,masina trepideaza la fel,dupa care am revenit la cea originala,masina merge la fel.(sunt convins ca acestea sunt ok).
                      -am facut reglajul culbutorilor dupa cum scrie in manual,de doua ori,a doua ora pentru ca trebuia schimbata garnitura la capac,masina trepideaza la fel,insa motorul are un suflet mai bun.
                      -am curatat MPP si corp clapeta,am gresat partile mobile la acceleratie,acceleratie merge usor ca atunci cand a fost noua,masina trepideaza la fel(a fost schimbat o data cablul de acceleratie la ~65000 km).
                      -am schimbat tamponul antibasculare cu unul ETS cu care masina trepideaza mai tare de la inceput si pe care l-am schimbat dupa ~500km cu cel original care este ok,si am constatat ca masina are trepidatii mai putine si ca tamponul ETS incepe sa se rupa.
                      -am facut diagnoza cu DDT2000 de doua ori rezultatul a fost acelasi = nici o eroare,iar parametri live ai motorului sunt in intervalele date de manual.

                      Din calculele mele masina nu consuma mai mult de 0.5 l/100km in plus,dar fiindca pana acum nu am curatat injectoarele,am sa le i-au jos si sa le duc la curatat la service tocmai ca sa elimin si acest dubiu.
                      Masina in cotinuare are trepidatii considerabile in sarcina in special in treapta 3 si 4 in intervalul 1800-2500 rpm.

                      @mr.k supectez si eu ambreiajul,dar prinde la fel ca acum 50000 KM cand a fost reglat sa prinda mai jos la cerere,intra in viteza la fel de bine ca si cand a fost noua si nu face galagie si in 85000 Km nu cred ca l-am uzat deoarece nu imi place sa merg sport cu masina care nu este de gen.

                      Cat despre marfa turceasca cred ca este si buna si rea,ca si cea chinezeasca sau nemteasca etc. doar proportiile difera.

                      Comment


                      • are trepidatii sau merge in suturi? Pentru ca la masinile remapate se simte in acel interval o intrerupere in treapta a 3-a.

                        Comment


                        • Eu am 1.4 remapat de vreo 5 ani de zile si in treapta a 3-a nu am nicio intrerupere.
                          Cand calci ambreiajul mai trepideaza?
                          Eu suspectez un injector.
                          Si trepideaza pe toata plaja? Ca in postul tau ai scris ca e mai intens intre 1800-2500 rpm, dar nu am inteles daca trepideaza continuu.
                          Last edited by Pacco; 31 October 2013, 10:17.
                          sigpic

                          Comment


                          • Salutare,

                            A mea nu este remapata,are softul original.Acum eu le-am numit trepidatii,s-ar putea numi si suturi,dar asa am gasit topicul.

                            Acele trepidatii se simt si la relanti dar aproape insesizabil,se vede pe motor ca parca ar intrerupe ,dar de cand am pus iarasi tamponul original nu se mai simt asa tare.
                            De exemplu daca merg la 1500 intr-a 4-a nu se simt acele trepidatii dar cum urc in turatie si ajung aprope de 2000 incepe sa trepideze mai tare daca accelerez usor si mai soft daca o calc mai tare si dupa 2500 inspre 3000 nu incep sa nuse mai simta,dar totusi cred ca persista doar ca din cauza turatiei nu se percep.
                            Acelasi lucru se intampla daca merg ca mai sus si in treptele 2,3,5,dar in 4 se manifesta cel mai tare.

                            De mentionat ca in 85000 KM masina nu a dat nici un rateu la pornire,toate fiind la prima cheie si nu a calat niciodata motorul fara motiv(sofer).

                            Acum am dat jos injectoarele si vreau sa le duc la curatat la service.
                            Dar inainte am pus benzina in rampa le-am pus la presiune de aer de doar 2 bari si am dat impulsuri la fiecare pe rand,se pare ca toate se comporta la fel.
                            Nu stiu daca este concludent de aceea apelez la service.

                            Comment


                            • Originally posted by mario84 View Post
                              De exemplu daca merg la 1500 intr-a 4-a...
                              E o practica curenta asta la tine sa schimbi a 3-a la aprox. 2000rpm a.i. sa pici la 1500rpm intr-a 4-a?
                              Sau mai rau s-o tii la turatia asta intr-a 4?
                              Vreau sa cred ca erau doar teste / verificari.

                              Comment


                              • O fi volanta?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google