Schimb Motor, Din 1.4 In 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    trebuie ecu si cablajul cu totul, cum a zis tutupicu. 16v are bobine de inductie pt fiecare cilindru separat, 8v are 2 bobine pt 4 cilindri cuplati 2 cate 2. plus senzorii in alte pozitii, alta evacuare, alti suporti, alta cutie, alta timonerie, alte frane...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      ......alta masina in concluzie.e frumos daca stai sa te gandesti dar la cata munca si la cati bani ai sa bagi mai bine cumpara un laureat 16 v si gata.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #18
        Si faci o remapare si e si mai gata...dar daca asta e placerea ta sa modifici in mare tot...spor la treaba
        sigpic

        Comment


        • #19
          Originally posted by CataFOF View Post
          ce inseamna ka tine o remapare super agresiva ?
          PS vrei sa te pun in tema cu cineva care a schimbat motor de 1.4 cu 1.616v de pe renault megane? , in mare sa potrivit..doar mici ajustari.
          ar fi o idee foarte buna, deci te rog, daca ai ceva date de contact al respectivului, ma bucur! Mersi

          Comment


          • #20
            ti`am lasat pe PM detalii .

            Comment


            • #21
              Originally posted by Seba View Post
              trebuie ecu si cablajul cu totul, cum a zis tutupicu. 16v are bobine de inductie pt fiecare cilindru separat, 8v are 2 bobine pt 4 cilindri cuplati 2 cate 2. plus senzorii in alte pozitii, alta evacuare, alti suporti, alta cutie, alta timonerie, alte frane...
              aprinderea de la 1.4 / 8V difera de aprinderea de la 1.6 /8V ?
              sigpic

              Comment


              • #22
                Originally posted by 1.6_mpi View Post
                aprinderea de la 1.4 / 8V difera de aprinderea de la 1.6 /8V ?
                ordinea de aprindere trebuie sa fie aceeasi. Dupa mine 1.4 cu 1.6 8V tre sa fie identica.

                Comment


                • #23
                  ce-are calul cu prefectura? la 1.4/1.6mpi, blocul de aprindere are 2 bobine cu ambii capeti liberi, deci 4 fire, care merg la cate 2 cilindrii "imperecheati". da, e aceeasi bloc la ambele motoare. doar ca acest sistem WSIS (sistem de aprindere cu scanteie pierduta/risipita waste sark ignition system) da 2 scantei deodata. una "buna" la cilindrul aflat in timpul compresiei si una "pierduta" in cilindrul pereche, aflat pe timpul de evacuare. comanda acelui bloc de aprindere se face prin 2 fire de catre ecu injectie, 1-4 si 2-3 ordinea respectandu-se 1-3-42, ambele bobine functionand mereu in alternanta.
                  la 16v, fiecare bujie are propria bobina de inductie, e cel mai bun sistem de aprindere folosit pe masini de serie dupa cel "multi-scanteie", deci ecu are 4 iesiri care comanda precis acele bobine. la mpi 8v nu conteaza care piston il prinzi pe compresie, atata timp cat prin alternare bobinelor se respecta ordinea de aprindere. deci sistemul e diferit, la 16v sunt alte cabluri, care la mpi8v lipsesc. inca un motiv pt care ar fi bine sa luati si cablajul motorului cand faceti transplantul, altfel aveti surpriza sa "non funzione". evident sistemul "waste spark" merge si la 16v, daca adaptezi bobinele si fisele. motorul va functiona fara probleme si asa. dar mai sunt ceva senzori care la 16v sunt in alta pozitie fata de 8v, galeriile de admisie, respectiv evacuare sunt total diferite. la 16v de exemplu, evacuarea e in spatele motorului, admisia e in fata catre radiator. ambreiajul de 1.4 nu va face fata in timp cuplului de 16v. 112Nm vs 148Nm. 160Nm cu remapare la 16v basca alte prinderi intre motor si cutie.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Seba - sa nu mai vorbim de cutie de viteze care e total diferita.....
                    Domnu' Titus - miroase rau a bricolaj care nu da bine in peisaj - te rog eu nu strica masina ta 1.4 ca dupa aceea cine stie pe cine mai injuri daca face ceva bum
                    Si eu as fi vrut sa mearga masina mea ca un 1.6 FSI cu cutie DSG numai ca trebuie sa-mi iau un VWGolf GTI su un Scirocco care m-a imbolnavit pur si simplu...

                    Comment


                    • #25
                      Din punctul meu de vedere, nu e asa de complicat si de tragica,trebuie motoru cu instalatia electrica(dar nu toata,se poate modifica cu cea existenta),se monteaza cv de 1,4 cu ambreaj de 1,6,timoneria ramane aceasi,suporti motor se potrivesc(adica iei motoru cu tot cu suporti) trebuie alt alternator de 16v are alta prindere parca,cateva conducte de AC si cateva de servo si cam astai balciu,nu cum aud aicea suspensie frane etc...da frane cine nare ventilate....Daca gresesc si sunteti siguri astept argumente.
                      Uitasem,si galeria de evacuare care e in spatele motorului.si admisia,
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        numa sa se potriveasca ambreiaju de 1.6 pe cutia de 1.4 .Cutia de 16v are gauri separate pentru ambreiajul de 16v si pentru ambreiajul de 1.6 8v ...
                        16vu e JH3-060 ... iar 1.4 e JH1... deci nu prea cred ca pusca pe acolo ceva.
                        are careva vreo idee de unde se cumpara o timonerie de 16v?
                        Last edited by Cristi_Xp; 11 June 2009, 00:51.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Se potriveste ambreiaju de 1.6 pe 1.4,am eu.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • #28
                            Pai da cv JH1 si ambreaj de 1,6.....
                            Din dezmembrari o timoneri,de curiozitate dc o schimbi??
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Daca gasesc un motor cu cutie, impreuna, toata povestea asta cu potrivitul cutiei dispare. Ce nu stiu e daca cutia de 16V merge pe planetarele de la 1.4. Am auzit ca ar fi diferente. Frine nu ma intereseaza... ca tot asa se opreste masina, adica de loc
                              Intr-adevar, pe parte electrica ar putea fi ceva distractie din ce am citit in postarile de mai sus. Astept momentul sa am in fata un 1.6 16V sa o studiez in amanunt. Din pacate inca nu am avut ocazia.
                              Mai astept pareri.

                              Comment


                              • #30
                                ideal e sa gasesti motorul cu tot cu accesorii si cu toate matele de la electrica.asa nu trebe sa mai inprovizezi foarte mult.
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google