Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut Winnie ,

    Pe scurt: poate este bine sa schimbi “mecanicul”

    Putin mai detaliat: pentru Logan I 1.4MPi cod motor K7J7xx (si nu numai) este un singur senzor temperatura lichid de racire (NU “… sunt doi senzori pe 1.4 MPi K7J, privind din fata unul in lateral dreapta al motorului, deasupra senzorului de turatie, altul in fata putin ma jos de ultima bujie dreapta, in dreptul GMV. El spune ca ECU primeste date de la unul si celalalt este pentru liniutele din bord”), iar acesta are trei pini: pinul 1-42A semnal “+” merge in tabloul de bord pe pinul 12, pinul 2-3JK “-“ si pinul 3-3C semnal “+” merg in injectie pe pinii 53 si 13 uzual.

    Atasez si cateva capturi cu diagnosticarea senzorului (se pot observa si valorile rezistentei la diferite temperaturi), schema electrica (conexiuni, culorile firelor pot sa difere dar uzual sunt alb, orange, maro), locatia si mufa cu descrierea pinilor, localizarea pe motor, procedura de demontare /montare (se strange la 22 Nm) si un cod OE probabil (acesta se obtine doar pe baza seriei VIN, functie si de nr. fabricatie motor), poate sunt de folos si altor colegi de forum:
    Attached Files
    Last edited by Gil26; 1 week ago.

    Comment


    • Multumesc Gil26.

      Comment


      • Ieri pornise GMV in treapta a II-a dupa ce am mers bara la bara si tot doua linii erau pe bord. Furtunul care ducea de la termostat la radiator era fierbinte tare cred ca avea undeva la 100 de grade. Am decis sa-l inlocuiesc singur, o sa comand unul de origine. Mai intai pun un prosop si apoi o tava colectoare sub senzor. Stie cineva cat lichid de racire ar putea curge prin scoaterea senzorului? De asemenea, lichidul scos din instalatie se mai poate repune la loc in vasul de expansiune, sau este compromis, fiind necesar sa pun unul proaspat? Multumesc.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google