Probleme Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu m ocup de garanti pe mrcile VW i Audi. Când e vorba de acumulator în garanie
    trebuiesc fcute mai multe testd printre care i verificarea curentului în standby. In doc0mentaie spune c maxim trebuie s fie 20mA.

    Comment


    • #17
      Becul de la plafoniera stiam ca-i de 5 W.
      adicata2003 merci ca ai lamurit, intr-o maniera profi, problema consumului maxim in stand-by a masinii. Asa stiam si eu ca consumul maxim este 20 de mA, dar la masini vechi. E foarte bine ca si la astea noi is tot aceleasi cerinte. Noi si vechi zic cand ma refer la generatii. Era nevoie de parerea unuia care chiar lucreaza in domeniu si are acces la documentatii.
      Toate cele bune...

      Originally posted by $$ilvviu View Post
      0.1A e un consum OK pentru o masina, depinde acum ce ai montat pe ea.
      asta am spus si eu cand am afirmat ca consumul maxim poate varia de la 20 mA pana la 100 mA in functie de masina si consumatorii acceptati.
      Last edited by beso; 14 July 2009, 10:33. Reason: Automerged Doublepost
      Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

      Comment


      • #18
        am desfacut bateria aia pana la urma si am scos capacelele sa pun ceva apa distilata pana la nivel si sa o bag la incarcat ......cand am ajuns la penultimu capacel ...surpriza.....era gol golutz si uscat uscat........ ma uit pe spatele bateriei si constat cu stupoare ca bateria a fost sparta si lipita cu ceva material plastic topit si pus acolo si deasupra lui un strat gros de oxid .....am turnat ceva apa in compartimentu ala si a inceput sa curga pe la spartura. (mentionez ca masina am cumparat acu 2 luni cu bateria asta cu tot)
        Asa ca maine ma duc sa imi iau baterie noua
        ...aaa si ia zicetzimi si mie ce baterie sa iau adica de catzi amperi ca asta de o am nu scrie nik pe ea nu are nici o eticheta nimik
        intreb pt ca nu as vrea sa o iau prea mica sa nu faca fatza si nici prea mare sa nu se arda ceva pe la instalatie sau stiu eu ....... mentionez ca nu am consunatori multzi in afara de un casetofon obisnuit (adica pe la 4x30 de W cred ) si ce mai are un laureate adica geamuri si oglinzi electrice ,alarma si inchidere centr si cam atat imi amintesc acum.....


        mai pe scurt De catzi Amperi sa iau bateria la un logan 1 4 GPL laureat ???

        Comment


        • #19
          Surprize Surprize ! La asemenea defect nu cred ca s-a gandit nimeni . Vezi sa cureti pe acolo ca acidul ala poate sa-ti faca alte probleme .

          Comment


          • #20
            bateria mea, pe masina noua este de 50Ah marca Rombat, daca vrei ceva bun, sa tina mai mult-Bosch, sunt bune si Varta. Mai mica cred ca nu gasesti (pt auto), iar mai mare...sa incapa in suport
            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by madi View Post
              . Vezi sa cureti pe acolo ca acidul ala poate sa-ti faca alte probleme .
              Chiar acum am fost si mam uitat in zona unde a curs si nu am vazut nimik suspect doar vopseaua sa mancat pe 1 din canturile alea care stabilizeaza bateria in rest suportu ala de plastic e intreg
              Ceva ciudat am vazut insa suportu ala de plastic pe care sta bateria are o gaura undeva in jumate si pe partea ailalta e ca o palnie care pleaca din el si intre intrun furtun care furtun ajunge pana jos si iese prin scut
              Acuma ma intreb asa e la toate sau nenea ala de mia vandut masina a pus furtunu ala acolo stiind ca bateria e sparta si sa se scurga lichidu din ea direct jos
              Intreb si mie se pare ciudat pt ca furtunu ala nu e prins in nimik si lam scos si pus inapoi cu mana sta doar asa in gaura din tabla sau a fost prins in ceva si lam smuls eu de unde era sau.....nush lamuritzima careva

              Comment


              • #22
                Belea mare...
                Am oprit masina in perfecta stare (Logan dci)...
                Dupa 10 minute dau sa plec si... mucles: clanck, bordul clipea ca pomul de craciun. Pun o alta baterie de la alta masina si minune a pornit fara probleme.
                Booon, dus, cumparat baterie noua, montat pe masina, porneste OK.
                Acu-i acu'... M-am gindit sa masor curentul de stand-by si ce sa vezi... 500mA!!!, nasol imi zic. Incep localizarea gurmandului prin scoaterea de sigurante si constat ca daca scot siguranta ce corespunde pictogramei UCH consumul scade sub 50mA.
                Deci beleaua e pe acolo. Singurul device aftermarket montat este o alarma ce trag concluzia ca e alimentata de pe aceasta siguranta pentru ca daca scot siguranta nici alarma numai piuie.
                Am scos mufa de la alarma si consumul nu scade.
                Va rog daca aveti idee ce ar putea fi, ajutati-ma cu un sfat pentru ca tre' sa ma duc sa imi faca garantie la noua baterie in termen de 10 zile si daca ma gasesc astia cu 500mA stand-by s-a dus garantia...
                Acu stau cu siguranta scoasa si o pun numai cind circul...
                Multumesc!

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google