Caldura In Interior

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    JREwing, eu stiu ca merg si iarna cu ac-ul pornit si caldura la blana atunci cand se aburesc geamurile... Sau il pornesc iarna de vreo 2 ori pe saptamana ca asa e recomandat, tot cu caldura la blana. Nu are nici o legatura clapeta care dirijeaza aerul (cald/rece) cu compresorul de aer conditionat.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #17
      se_ko60...cum au zis si baietii,izolarea tubulaturii ventilatiei e cauza,se incinde foarte tare vara daca masina sta in soare,si normal ca prima data cand dai drumul la ventilator pe rece(fara AC)va navali aer fierbinte(mai incins ca cel de afara) in habitaclu...cred ca toti am observat asta.Pentru linistea ta poti face o vizita la service,ca tot ai garantie...dar vei primi "asa face toate"...cel mai probabil

      Comment


      • #18
        @vitriol: nu vreau sa te contrazic, dar stiu ca clima nu merge daca afara e frig sau butonul e dat pe caldura. Poate compresorul porneste (recunosc ca nu am verificat), dar frig nu baga. Cred ca scrie ceva si in cartea masinii (ma uit maine si revin cu post). Da, e corecta pornirea AC-ului cel putin o data la saptamana, dar eu o fac cu caldura oprita.
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • #19
          Se_ko de unde vrei tu aer rece daca afara sunt 35-40 de grade?
          Poti sa dai tu si pe aer din afara sau pe recirculare ca tot te coci ca intr-un cuptor cu microunde.Asa ca dai si tu drumul la aer conditionat si nu te mai zgarci la benzina consumata in plus ca nu rezolvi nimic daca te duci la dealer.
          Eu am un termometru in cabina si acesta imi arata temperatura in masina de vreo 42 de grade sau mai mult daca sta in soare si de vreo alte 38 de grade afara.
          Asa ca daca dai pe recirculare se recircula alea 42 de grade pana se mai ridica temperatura,iar daca dai pe aer din afara iti baga alea 38 de grade plus caldura de la motor.
          Daca tot nu vrei sa dai drumul la AC ,mai bine nu mai da drumul la rece fara el ca sigur iti este mult mai bine decat daca dai drumul la ventilatie pe aer normal.

          Comment


          • #20
            Ca idee: masina stata in soare vreo 6-7 ore, apoi am masurat temperatura plasticului de pe bord - depasea 60 grd. C Cu cat depasea, nu stiu. Cert este ca dupa 20 min de mers cu AC pornit si ventilatia pe tr3 pe la parbriz a scazut temperatura plasticului pe la 50 grd.C. Asta cand afara erau cam 36-38 grd.

            Atat timp cat tuburalura de ventilatie nu are nici o izolatie, iar gura de admisie aer este sub o capota incinsa de soare, atunci de unde aer mai rece decat cel de afara? Fara AC?
            GL-22-TOF

            Comment


            • #21
              Pai eu am lasat masina in soare vreo 3 ore si acel termometru mi-a aratat temperatura din cabina de 58 de grade,pe bord clar ca era mai mult.
              Termometrul ca idee este montat pe stalpul dreapta al masinii in interior,deasupra centurii de siguranta,si arata foarte bine temperatura ext. si int.
              Asa ca daca vrei aer rece ia cu tine un calup de gheata,punel pe bancheta din spate a masinii si poate rezolvi ceva,ceva.Cred ca nici o masina din lume ,indiferent de marca ei,daca sta in soare sau daca este canicula afara si masina sta la umbra si te sui in masina apoi baga aer rece fara a porni AC-UL.
              AAAA baga aer rece fara AC iarna sau daca te afli in Siberia.

              Comment


              • #22
                deci fiti atenti aici. intr un weekend ma decid sa plec la munte. era racoare si in bucuresti cam acum o luna erau 15 grade. am pornit masina fara AC inchid geamurile si dau pe treapta 3 la ventilatie fara AC pe treapta 3 si ii dau sa traga aer de afara. dupa 30 min deja curgeau apele pe mine la propriu. eram lac si eu si prietena mea. nu va inchipuiti ca baga fierbinte dar baga un aer irespirabil si mai cald ca cel de afara. si am senzatia de caldura la picioare. mai e si noua masina are 8000 km.

                nu aveti si voi vre un baiat care face dastea fara sa se vada ca sa nu pierd garantia. ca efectiv imi este scarba de astia de la garantie de la dacia. imi vine sa vomit cand aud de garantie. prefer sa platesc. si vreau sa stiu cum pot sa ii pun si filtru de polen (am phase 2). va multumesc mult

                Comment


                • #23
                  Aerul ala cald vine de la motor.
                  Gura de aer la logan este pozitionata intre stergatoare si tot aerul cald de la motor o ia pe sub capota si implicit ajunge si la acea gura de aerisire.
                  Repet ,,,mai bine nu mai da drumul la ventilator deloc si o sa fie mult mai bine fara el.
                  Dar daca ti se pare ceva suspect fa scandal cu cei de la service de unde ai luat masina.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Ivan Marian View Post
                    Aerul ala cald vine de la motor.
                    Gura de aer la logan este pozitionata intre stergatoare si tot aerul cald de la motor o ia pe sub capota si implicit ajunge si la acea gura de aerisire.
                    Repet ,,,mai bine nu mai da drumul la ventilator deloc si o sa fie mult mai bine fara el.
                    Dar daca ti se pare ceva suspect fa scandal cu cei de la service de unde ai luat masina.
                    cand inchizi capota ai un cheder care etanseaza compartimentul motor de acea gura de aerisire,incearca sa torni apa pe acolo si vezi daca se umezeste si la motor...la mine nu se intampla sa se umezeasca sa vad daca pot pune si o poza
                    eu am pus cheder de usa de jur imprejur la motor pt al mai feri de apa cand ploua...nu al pot feri in totalitate dar numai se murdareste cum o facea pina sa al pun
                    cel de la grila de care spui e original celalalt de jur imprejur e cumparat de mine
                    P.S. asa arata motorul meu dupa 3 ani si 7 luni bolnav cu capul
                    Attached Files
                    Last edited by AGENTUL NYT; 20 August 2009, 10:17.
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #25
                      Pai treaba asta sa o verifice el cu chederul ca lui ii baga caldura.
                      Eu spal masina de multe ori la jet la omv si bineinteles daca dau si in acea zona a stergatoarelor cu jetul nu imi apare nici un fel de apa pe acolo la motor sau ceva umezeala pe mocheta de izolare fonica si termica.
                      Asa ca sa verifice Se_ko acel cheder ca poate nu ii mai etanseaza bine si tot aerul cald de la motor ajunge la acea gura de aerisire si implicit in cabina cand da drumul la ventilatie.
                      Alta explicatie nu vad,,,din moment ce aeratoarele alea ii functioneaza corect,sau sistemul de dirijare a aerului din tubulaturi merge si ala.

                      PS...Sau nu are acel cheder deloc si el nu a observat acest lucru...
                      Last edited by Ivan Marian; 20 August 2009, 11:38.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by se_ko60 View Post
                        .......................... era racoare si in bucuresti cam acum o luna erau 15 grade. am pornit masina fara AC .......................... dupa 30 min deja curgeau apele pe mine la propriu. eram lac si eu si prietena mea...........................
                        La 15 grC afara nu ar trebui sa faca ''sauna'' in masina.
                        Posibil totusi sa fie o problema la tine, poate clapeta nu trece total pe aer rece si mai baga si cald si/sau clapeta de recirculare nu functioneaza iara cum trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          @ivan marian....nu la tine ma refeream ci si tie iti explicam
                          @se_ko60....daca iti baga caldura inseamna ca ai probleme cu cablul care inchide si deschide radiatorul pt caldura,sau suportul unde vine prins cablul in tabloul de comanda(pe consola bord)este rupt si butonul cu puncte rosii si albastre merge in gol,lucru greu de sezizat pt ca merge cu o diferenta foarte mica intre rupt si la locul lui(cel putin la mine cand s-a rupt nu am sezizat nici o diferenta,in afara de cadlura care o baga in habitaclu),sau poate sa fie si de la robinetul radiatorului de caldura,a ramas blocat pe deschis,daca nu te pricepi mergi la cineva priceputeanu si rezolva problema
                          si ne spui si noua ce a avut

                          stima!!!
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #28
                            Si eu am problema asta. Din pacate am impresia ca anul trecut nu facea si a aparut doar anul acesta, de cateva luni.
                            Aerul care vine de la aeroterma este cald, tevile de sub bord frig tare iar caroseria se incinge.
                            Singura varianta este sa mergi cu geamurile deschise.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google