If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
da, chiar, nu consuma mai mult la frig, decat cu aproape juma' de litru la suta de km insesizabil, as zice, daca e sa fiu rautacios ideea e ca bea ceva mai mult, dar nu mult mai mult. in rest, no problem...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
eu sincer nu cred ca consuma mai mult cand e frig. poate consuma mai mult deoarece in cazul in care suprafata de rulare are ederenta scazuta se merge cu viteza redusa deci in trepte inferioare cum ar fi 2 3. frane mai dese, chinuiala sa iesi din zapada etc. si toate astea duc la cresterea consumului. azi de exemplu am fost pana la Sinaia si am avut consum mediu de 6,4 de laiesirea din bucuresti - sinaia - intrare in bucuresti, deci extraurban. in conditii de vara pe aceiasi ruta aceleasi viteze si stil de mers tot atat ar fi luat. daca ar fi -10 -15 grade afara dar asfaltul sa fie uscat nu cred ca s ar simti diferenta de consum.
ieri golanul meu deasel a pornit la a 2-a cheie :| azi de la a 4 cheie deja tragea greu bateria :| am mai incercat pana la a 7-8-a cheie dar degeaba am luat bateria in casa la caldura poate reusesc maine ceva dar nu prea imi fac mari sperante, sigur are pe undeva motorina cristalizata, caci la pompita aia din stanga de guma are motorina lichid cand apas, deci nu e inghetata zdravan. au fost in constantza aseara 20 si ceva de grade cu minus si.... nici nu am cautat motorina de iarna sau altele... daca cineva doreste sa imi dea un sfat pentru a-l aplica maine cand imi incerc norocul la pornire, sunt bine venite. Astept sfaturile voastre, sunt incepator si.. am nevoie
Ar fi bine daca ai pune bateria la un incarcator (redresor sau cum i-o zice) minim 8 ore (daca e baterie cu intretinere, ii desfaci capacele de la celule inainte de a o pune la incarcat, si incarcarea sa se faca intr-o incapere nelocuita), apoi o montezi pe masina, pui contactul, ASTEPTI PANA SE STINGE MARTORUL BUJIILOR, apoi dai la automat. Daca n-ai apa sau aer pe instalatia de alimentare, ar trebui sa porneasca.
azi m-am dus la masina si am zis.. ba nu porneste, dar a pornit din prima + ca baterie este cea din fabrica . adica o am de 5 ani, insa ma astept sa ma lase chiar in mijlocul drumului , in rest nici o problema, am cauciucuri de vara , dar nu am ramas nici in zapada cat de cat mare, trebuie mers cat mai finut cu ea. dezaburirea si incalzirea ok. singura problema ar fi stergatoarele care atunci cand ninge ingheata si fac putin zgomot dar se rezolva cand se dezgheata
problema e acum zgarieturile mici ( gen panza de paianjen ) pt care la primavara cand o sa se incalzeasca o sa trebuiasca sa frec la masina cu polish.
azi a vrut sa faca figuri putin de la baterie dar a luat-o la prima cheie, stand aseara prin comuna berceni la curte si masina nefiind in garaj este putin mai frig decand atunci cand o parchez in fata blocului
Tot ce ma oftic este ca abia am spalat-o acum 2 zile si a ramas un vecin inzapezit langa mine si ma facut de comanda
Logan by Renault Pure Blood
Nothing beats Low Cost
nu avem pe nimeni pe forum din miercurea ciuc sau intorsura buzaului sa ne spuna ei cum este loganul iarna? ca ce-i in restul tarii e caca-maca fata de cum este acolo
apropo, a invartit foarte greu azi dimineata la ora 7
eu nu am reusit sa merg la -28 de grade dimineata, -24 la amiaza. desi motorul porneste, in sarcina intrerupe, fie din cauza curentului de aer, fie motorina proasta (Top Nordic Diesel - Petrom, cica ar trebuie sa mearga si la -34 grade C). se aprinde martor APA si chiar se oprea motorul. Nu am pus cartoane in fata si nici vreun aditiv ceva in motorina.
dezamagitor nu?eu sunt foarte multumit cu cauciucuri de iarna doar pe fata merg pe drumuri destul de dificile....caldura este extrem de buna am simtit si caldura mai buna la alte masini dar per total caldura este ok.........cu toate ca am diesel incalzeste destul de repede nu am avut probleme cu pornitul sa alte probleme de iarna
@iisayah - Excelent postul tau!
In alta ordine de idei, mi-e cam teama si mie de baterie, ca are 4 anisori...Dimineata a pornit din prima, dar cand eram la serviciu a trebuit sa plec putin undeva si am dat de 2 ori...Sa treaca gerul asta mai repede...
pana astazi nu am avut nici eu probleme cu pornirea la rece decat astazi(-15grade) s-a invartit de 4 ori electromotorul pana a luat-o dar tot din prima cheie.masina are 2 ani si 2 luni
azi de dimnineatza a fost prima data cand a pornit greu masina de la munca.
un mcv dizel.
am dat vreo 3 chei sa porneasca.
a mea stangneaza , am pornit`o in week , sa comportat bine , deci nu e dezamagitor , caldura baga , ce sa mai ... totu` e frumos
Loganul iarna....nu este dezamagitor dar nici o masina pe care sa o ridici tare mult in rang.Oricum nu a fost proiectata pentru -30 Grade,dar nu ma mira sa vad ca un logan nu porneste,caci am avut ocazia sa vad "MeLeu" tractat ,ca nu pornea si dacii 1310 dand curent la seat,VW si skoda.
Asa ca,daca masina nu porneste,autobuz.
Loganul intr-adevar este o masina buna,da caldura repede in comparatie cu altele , dar se raceste la fel de repede !
Eu unul nu am de ce sa ma plang de al meu BCV....o fi dand saracu caldura....da nu pt mine)....sta bine la caldurica in service !!
Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment