Bujii Incandescente - Logan Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by loribob View Post
    cum adica sa nu ajunga suficient curent la ele?nu stiam ca instalatia electrica ce duce la bujii are variator de tensiune
    ba baiatule vad ca tu ai probleme,trebuie variator de curent pe firul electric?,poate sunt mai subtiri ca celelalte si se inegresc si atunci curentul numai e dus la fel ca in celelalte ce e greu,sau tu o cauti cu mine,ai nelamuriri da-mi PM si iti explic acolo numai tot ma intepa
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #17
      refeream la simplul fapt ca ai spus ca nu ajunge suficient curent la ele,tensiune oricum ajunge la bujii si este distribuita in mod egal

      Comment


      • #18
        90 de lei o singura bujie????

        Comment


        • #19
          te sperii numai de la pretul asta?stai linistit sunt alte componente mult mai scumpe

          Comment


          • #20
            @i_m_lucius: preturile astea reprezinta unul din "avantajele" diesel-ului, mai sunt si alte avantaje mai mari
            dar sa nu deturnam topicul, poti incerca pe la magazinele de piese, sunt bujii Bosch parca pe la 50 de lei, astea de prima echipare tin minte ca erau Beru

            Comment


            • #21
              nu ti-as sugera bujii bosch,am avut destule chiulase date jos ca sa scot resturile de bujii

              Comment


              • #22
                wow......asa naspa sunt astia?
                stiam ca pe franare sunt varza, pe becuri mediocrii acum aud si de bujii......
                oare se poata trage o paralela cu Conex?

                Comment


                • #23
                  bosch..bune

                  Comment


                  • #24
                    pana se rup in chiulasa

                    Comment


                    • #25
                      In urma pornirilor mai greoaie, am depistat 2 bujii arse si le-am inlocuit pe toate 4 cu beru, tot beru erau si cele originale.

                      Comment


                      • #26
                        Azi am schimbat toate bujiile, desi doar 3 erau arse. Originalele erau Beru made in Irlanda, cele noi sunt Beru made in Germania (de origine, in cutie Renault). 90 lei bucata, 60 lei manopera, 20 lei testul Clip, la Cobalcescu.
                        A durat 30 min. si m-a surprins ca nu se strang decat foarte putin, si de asemenea se desfac fara efort dupa ce in prealabil se sufla cu aer pe motor sa nu fie praf care sa intre in motor prin gaura bujiei.
                        Au mai verificat si releul bujiilor cu un bec legat la minusul bateriei si celalalt capat pe fiecare fisa a bujiilor (fisa in aer, fara sa fie conectata fisa la bujie). Trebuie sa se aprinda becul cam 6-10 secunde dupa ce pui contactul dupa care trebuie sa se stinga, verificat la fiecare fisa bineinteles.

                        Comment


                        • #27
                          ce imi recomandati pentru un 1.5 dCi 68cp?
                          am 2 alternative : falke sau delphi ?!?!
                          sigpicFGA-ul meu ... http://www.loganclub.ro/forum/tr_93_...9.html?t=25709

                          Comment


                          • #28
                            Cine ma ajuta si pe mine,
                            Am un prieten care are test bosch si din curiozitate lam pus pe masina mea si imi zice de o eruare cod 0380 ceva legat de bujii cine stie sa interpreteze asa ceva si ce ar trebui sa fac
                            Multam

                            Comment


                            • #29
                              daca zici ca e ceva legat de bujii atunci verifica bujiile separat

                              Comment


                              • #30
                                Salut la mine am avut Bujii originale Beru made in Irlanda, am cumparat din Iasi din MicroTop,tot Beru, dar made in Germany, la 32 Ron bucata, am schimbat toate 4 (la verificarea cu cablul electric 3 erau duse nu mai dadeau scanteie).
                                Mare atentie la montaj, cand se infileteaza daca nu prinde bine pasul pe filet, se pierde compresie (se verifica cu putina apa turnata usor pe langa bujie, daca face bulbuci e problema).
                                Blue Diesel Tech

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google