Originally posted by loribob
View Post
Bujii Incandescente - Logan Diesel
Collapse
X
-
ba baiatule vad ca tu ai probleme,trebuie variator de curent pe firul electric?,poate sunt mai subtiri ca celelalte si se inegresc si atunci curentul numai e dus la fel ca in celelalte ce e greu,sau tu o cauti cu mine,ai nelamuriri da-mi PM si iti explic acolo numai tot ma intepasigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
-
Azi am schimbat toate bujiile, desi doar 3 erau arse. Originalele erau Beru made in Irlanda, cele noi sunt Beru made in Germania (de origine, in cutie Renault). 90 lei bucata, 60 lei manopera, 20 lei testul Clip, la Cobalcescu.
A durat 30 min. si m-a surprins ca nu se strang decat foarte putin, si de asemenea se desfac fara efort dupa ce in prealabil se sufla cu aer pe motor sa nu fie praf care sa intre in motor prin gaura bujiei.
Au mai verificat si releul bujiilor cu un bec legat la minusul bateriei si celalalt capat pe fiecare fisa a bujiilor (fisa in aer, fara sa fie conectata fisa la bujie). Trebuie sa se aprinda becul cam 6-10 secunde dupa ce pui contactul dupa care trebuie sa se stinga, verificat la fiecare fisa bineinteles.
Comment
-
ce imi recomandati pentru un 1.5 dCi 68cp?
am 2 alternative : falke sau delphi ?!?!sigpicFGA-ul meu
... http://www.loganclub.ro/forum/tr_93_...9.html?t=25709
Comment
-
Salut la mine am avut Bujii originale Beru made in Irlanda, am cumparat din Iasi din MicroTop,tot Beru, dar made in Germany, la 32 Ron bucata, am schimbat toate 4 (la verificarea cu cablul electric 3 erau duse nu mai dadeau scanteie).
Mare atentie la montaj, cand se infileteaza daca nu prinde bine pasul pe filet, se pierde compresie (se verifica cu putina apa turnata usor pe langa bujie, daca face bulbuci e problema).Blue Diesel Tech
Comment
















Comment