Toate sistemele de siguranta sunt bune, de aia se cheama sisteme de siguranta, dar bine a zis @Detail : "Cel mai sfant sistem din masina este cel din spatele volanului, adica soferul." Daca voi credeti ca masina nu intra in copac pentru ca ai ABS va inselati (vedeti pe la StirileProTV). Si inca ceva, va rog incepeti cu "nu ai tu ani de viata cat am de condus" ca lumea se plictiseste repede.
							
						
					Manifestarile ABS-ului
				
					Collapse
				
			
		
	This is a sticky topic.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 @detail nu am nimic de zis in privinta kilomterilor condusi de tine si nam zis ca nu ai mai multa experienta decat mine dar am si eu 17000 km condusi si am condus masini si cu abs si fara si stiu si eu diferenta deci nu poti sa zici ca nu stiu deloc si de cauciucuri ti-am zis clar ca numa la masina mea am vazut cum merge abs ul cu michelin si eu zic ca are frana buna. Scuze daca te-am suparat cu ceva. Numai bine
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 bine, mai, dacia aia chiar nu are frane, nu are a face abs-ul in comparatia ta. mie mi se pare ca loganul franeaza bine indiferent ca are abs sau nu. asta chiar vrea sa se opreasca, spre deosebire de vechea dacie, fie ea si cu servo.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 @Seba frana si vechea dacie, chit ca tineau numai 2 sau 3 roti, se rasucea un pic. Dar sa fim totusi realisti, vechea dacie nu era conceputa sa ruleze cu "sute" de kilometri la ora in comparatie cu scumpul si mult iubitul nostru Logan cu, care trebuie sa ai frane bune la viteza pe care o prinde...
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Foarte corect si logic totodata, atata timp cat aderenta la franare e foarte scazuta (anvelopa proasta, mai exact materialul din care e facuta si duritatea lui), distanta de franare se mareste considrabil, la fel ca pe gheata sau zapada.Originally posted by detail View PostSe trage concluzia: ABS + gume proaste = distanta mai mare de franare decat fara ABS.
 Aviz posesorilor de gume stock Debica sau Kormoran pe variante ABS....
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Numai prosti spuneti. Eu am anvelope de vara Debica, si anvelope de iarna Micheline Alpin. Am franat sa intre ABS-ul si vara si iarna. Franeaza la fel de bine cu ambele tipuri de pneuri. Daca este diferenta(sigur este), este foarte mica si nu este sesizabila. La mine cu debica franeaza perfect. Daca franez sa intre ABS-ul, masina se opreste imediat. Diferenta dintre mivheline si debica este ca micheline are calitatea de cauciuc mai bun si tine mai mult in timp. Dar la franare NU ESTE diferenta mare.
 
 
 
 Si... intelegeti odata pentru totdeauna. Singura diferenta intre loganul cu ABS si cel fara este acela ca la cel cu ABS, nu se blocheaza rotile la franari bruste. In rest ambele franeaza la fel pentru ca au aceleasi frane si aceleasi pompe de frana. Ambele franeaza la felpana la momentul de blocare a rotilor. Asta este diferenta si marele avantaj. Nu are cum sa-ti fie greu sa conduci logan fara ABS, poate doar teama ca nu ai acel sistem!!Last edited by adicata2003; 13 March 2009, 01:38.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Stai linistit ca nici eu nu am bani sa ma dea afara din casa. Le-am facut rost la bani mai putini. Chiar merita sa-ti pui ABSOriginally posted by vasile78 View Post@adicata de aia franeaza bine la tine, pt, ca ai gume pt. fiecare sezon, da eu is mai sarac un pic si merg cu Barum indiferent de sezon, nu am ABS (imi pare rau ca nu mi-am luat) dar am mers pe toate conditiile cu prudenta si inca traiesc . .
 
 "cu sau fara abs nu e mare diferenta" - Nu e nicio diferenta atata timp cit se franeaza pina a nu se bloca rotile. Cand se franeaza brusc atuci se vede diferenta.Originally posted by andreea13 View Postcu sau fara abs nu e mare diferenta.
 mai degraba merg fara abs iarna..
 cand e uscat pe jos...rar imi intra abs-ul.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 iti propun sa incerci niste anvelope de vara, ca din postul tau se intelege ca guma de vara franeaza la fel ca aia de iarna, ceea ce e clar o problema pt guma respectiva. ma refer la aia de vara, care nu poate sa franeze bine. ia incearca sa vezi cum franezi cu toyo, bfgoodrich, uniroyal, kumho...o sa le dai foc la debice...Originally posted by adicata2003 View PostNumai prosti spuneti. Eu am anvelope de vara Debica, si anvelope de iarna Micheline Alpin. Am franat sa intre ABS-ul si vara si iarna. Franeaza la fel de bine cu ambele tipuri de pneuri. Daca este diferenta(sigur este), este foarte mica si nu este sesizabila. La mine cu debica franeaza perfect. Daca franez sa intre ABS-ul, masina se opreste imediat. Diferenta dintre mivheline si debica este ca micheline are calitatea de cauciuc mai bun si tine mai mult in timp. Dar la franare NU ESTE diferenta mare.
 ...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pentru cine crede ca am spus numai "prosti" imi cer scuze.Originally posted by adicata2003 View PostNumai prosti spuneti. ... La mine cu debica franeaza perfect. Daca franez sa intre ABS-ul, masina se opreste imediat. Diferenta dintre mivheline si debica este ca micheline are calitatea de cauciuc mai bun si tine mai mult in timp. Dar la franare NU ESTE diferenta mare.
 Pentru ceilalti insist sa va spun sa va incaltati masina cu ABS corespunzator atat vara, cat si iarna.
 Vorba aceea: "iarna nu-i ca vara"
 PS Un cauciuc "micheline" de iarna tine mai putini km decat Debica, care are un cauciuc extrem de dur.
 
 Scuze cu site-ul am tastat gresit este www.TyreTest.comLast edited by detail; 14 March 2009, 03:42.
 Comment


























Comment