Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • madi
    replied
    Mai mult ca sigur a atins vreun senzor sau nu a pus inelul senzor ABS, sau daca l-a pus nu l-a pus pe cel care trebuie. Sunt modele cu numar diferiti de poli in functie de anul de fabricatie.Mai jos ai un topic dedicat ABS.
    Last edited by 77sky; 8 August 2022, 23:58.

    Leave a comment:


  • StefanC1979
    replied
    Salutare,

    As vrea sa va cer parerea in legatura cu o problema legata de martorul de abs din bord

    Ultima saptamana vineri am avut de facut itp ul, cu ceva probleme la frana de mana (acele pistonase ce actioneaza sabotii erau blocate, varsta si a spus cuvantul) , iar domnul de la itp mi-a fortat frana de mana cat sa tina si mi-a blocat sabotii pe puntea spate. Cu cateva lovituri de ciocan in tamburi si-au revenit, si mi-a spus ca pompitele respective ce actioneaza sunt blocate si sa revin luni la dansul sa le inlocuiasca, trebuia sa inlocuiesc si sabotii oricum . Luni in drum spre service, dupa ce am facut 2,5 km cu masina mi-a aparut senzorul de la abs in bord, dar masina nu mergea infranata . Domnul mecanic mi-a spus ca nu are nimic si ca ar trebui sa isi revina dupa ce schimb sabotii si pompitele respective. dupa ce iesisem din service martorul s-a aprins aproape instant, dar nu i am dat mare importanta, mecanicul mi-a recomandat sa i scot borna si sa o las asa vreo 2-3 ore ca si revine, dar nu si a revenit aparent

    Acum problema este ca martorul nu se aprinde daca stau cu masina la relantiu deabia pornita, dar daca merg 200m martorul se aprinde. daca dupa cei 200m opresc masina pe loc martorul se stinge. daca merg mai mult si nu-i dau importanta ramane aprins cam cat ramane motorul cald in acea zi. Aveti idee o cauza a acestei probleme? tin sa precizez ca nu am incercat sa vad daca abs ul functioneaza




    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Martorul ESP se poate aprinde, pilotul automat si S&S nu functioneaza din mai multe potentiale cauze, erorile generice sub forma Pxxxx Uyyyy Bzzzz citite cu "programele" multimarca de cele mai multe ori sunt destul de "imprecise", pentru a identifica cauzele sugerez sa se foloseasca un program dedicat, iar ca sa primesti ajutor concret \corect ar fi bine sa oferi toate erorile din calculatoarele masinii sub forma DTCxxxxx (sau macar DFyyyy) apoi daca este cazul se pot face si verificarile necesare si astfel se gaseste mai usor cauza (sau cauzele).

    Leave a comment:


  • sabauflorin18
    replied
    Salutare este vorba de un logan 2018 1.5 dCi 90cp,mi sa aprins in bord ESP și nu imi mai merge pilotul și start-stopul iar indicatorul de viteze o ia razna,mai exact masina este scoasă din viteza iar el imi arată sa o bag intr-o treapta inferioară,am fost la reprezentanta mi’a șters eroare ia dat initializare la calculator parca și și nu sa mai aprins de aprox 40000km,azi sa aprins din nou,și am făcut o captura de ecran cu eroarea,a pățit careva probleme de genul?sau aveți ideie ce sa fac?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    La skf mergând pe echivalenta cu fag exista doua tipuri de rulmenți, pana și după 04,2017. Dacă nu cauți în bine iei plasa. Asta căutând după situl magazinului.

    Leave a comment:


  • Dodo
    replied
    Rulmentul pe care l-a comandat initial era FAG , in programul de la UNIX nu era nici o descriere, el nu prea stia de 44...48 poli si a montat ce a primit . Spunea ca isi recupereaza banii pe garantie...eu nu i-am mai platit nimic. Rad si acum singur ca de la inelul de la toba finala rupt pe care am vrut doar sa il sudeze , am ajuns sa investesc aproape 2000 de lei in filtre , ulei, discuri , placute frana , rulment fata , tamburi si rulmenti spate .... .
    Last edited by Dodo; 13 November 2018, 01:08.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Ok, o informație utila, nu e de ajuns sa ști sa schimbi rulmenți în ziua de astăzi, trebuie sa ști ce comanzi, altfel te faci de cacao pe banii clientului.

    Leave a comment:


  • Dodo
    replied
    Rezolvat, schimbat rulment , ma bucur ca intr-un final a inteles ca acolo era problema.


    Multumesc!

    Leave a comment:


  • Dodo
    replied
    Asa a facut si tipul de la service , probabil au trimis aia altceva, el nu a fost atent....nu stiu ce sa mai cred.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Calculatorul știe ca pentru o rotire completa a rotii trebuie sa numere sa zicem 44 ori, dacă numără altceva și iese din marja de eroare atunci apare martorul abs și sistemul se dezactivează. Din ce ai scris mai sus reiese ca a pus rulment pentru Logan fabricat pana în 2007(44poli) de aici și viteza mai mica citita. În mod normal cei de la care cumperi rulmentul cer vinul mașinii pentru a da piesa corecta.
    Last edited by madi; 8 November 2018, 00:41.

    Leave a comment:


  • Dodo
    replied
    Masina este aprilie 2008, deci ar trebui sa fie cu 48 de poli? Totusi, daca pe fata citeste o viteza mai mica fata de spate , numarul de poli la rulmentul montat gresit nu ar trebui sa fie mai mare fata de cel care trebuie ? Numar de poli mai mic = viteza mai mare citita? Unde as putea sa verific ce rulmenti sunt dupa VIN-ul masinii?
    Multumesc.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Dacă eroarea apare după o anumita viteza, e clar ca nu a pus rulmentul care trebuie, din discuțiile colegilor de forum exista doua serii de rulmenți pentru Logan 1,au numărul de poli diferiți 44 respectiv 48 poli
    Last edited by madi; 8 November 2018, 00:20.

    Leave a comment:


  • Dodo
    replied
    Salutare, nu am roti diferite fata /spate , cand a facut testul nu eram si eu in masina si nu am intrebat daca fata sau spatele corespunde cu viteza din bord. . Uff...ce sa mai zic...a verificat astazi inca odata si mi-a spus ca a comandat rulmemtul corect. Oricum il simt depasit de problema... despre senzor ce sa zic - a comandat Bosch si l-a schimbat ...nu stiu ce a facut cu cel original ...a ramas la el. Pe senzor am vazut o gramada de unsoare , desi rulmentul a fost schimabt de 2 saptamani...cred. La service am ajuns din intamplare ...sau mai bine zis ...din greseala...printr-o recomandare, am vazut multe masini in curte la reparat...si se pare ca nu am facut alegerea buna. Pana acum toate interventiile le-am facut la Sicaro, Brasov...nici o problema. Sper sa rezolve vineri...a zis ca mai comanda rulmenti/ senzori.... ...reglam distante....si Doamne Ajuta !
    Multumesc!

    L.E - Sa va mai zic ca tot el a descoperit ca prin minune ca 2 filete de pe stanga si 1 de pe dreapta spate nu mai sunt ok - de a trebuit sa schimb tamburii + rulmenti ? Filetele le-am vazut si eu apoi ca sunt duse, eu il rugasem sa faca o desprafuire doar. Nu mai zic nimic..poate sunt eu paranoic
    Last edited by Dodo; 8 November 2018, 00:08. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • valioglu
    replied
    Deci dupa ce a schimbat rulmentul s-a aprins becul de ABS. Si ulterior ca sa repare eroarea pe care a creat-o mecanicul a schimbat senzorul? Totul pe banii tai?
    Mergi la mecanic si cere-i banii inapoi pe rulment, manopera si senzor. Ulterior mergi la un service serios, preferabil la reprezentanta si repara masina.
    Sper ca ai pastrat senzorul de ABS vechi daca era original, e oricum mai bun ca unul aftermarket.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Care dintre ele bate cu viteza arătată la bord? Ai cumva roti diferite fata spate? De unde știe mecanicul ca rulmentul e bun? Bănuiesc ca l-a cumpărat după vinul mașinii.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google