Manifestarile ABS-ului
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
asa mi se intampla si mie,dupa ce porneste motorul se aprinde 2-3 secunde si apoi dispare,piciorul pe frana nu il tin decat ambreajul apasat,dar azi nu mi-o mai facut dar o sa urmaresc si maine.
-
@Shakar
Probabil calculatorul ABS isi reia procedura de diagnosticare. Calculatorul airbag are si o referinta legata de contactor lumini stop; stai cumva la pornire cu piciorul pe pedala de frana? ...desi mai degraba prima ipoteza.
Maine testez si eu ce spune Marian.Last edited by IancuMIC; 11 February 2012, 00:18.
Leave a comment:
-
Originally posted by IancuMIC View PostAsa cum spuneam, martorul trebuie sa se stinga dupa cateva secunde de la punerea contactului;
Deci demarorul invarte odata consuma curent,invarte a doua oara iarasi consuma curent iar la a treia invartire deja ""s-a supt"" si mai mult curent din baterie si calculatorul ABS ramane fara curent indeajuns si atunci isi face o retestare!
Daca ceva ar fi defect la sistemul ABS acel martor ar trebui sa se reaprinda la fiecare pornire ulterior.
Asa ca o baterie slaba combinata cu gerul asta de -15/20 de grade duce la acest fenomen.
Leave a comment:
-
Eu tot timpul las sa se stinga toti martorii, inclusiv aia din turometru. Dupa ce dau la automat se aprinde ABS si frana de mana si se sting dupa 1-2 secunde.
Leave a comment:
-
Corect rationamentul.
@Shakar
Dar tu dupa ce pui contactul, la prima pornire, nu lasi cateva secunde sa se stinga cei 3 martori MIL, AIRBAG si ABS, pentru ca despre asta vorbim, dupa care pornesti; si tie iti ramane aprins dupa pornire cateva secunde ?
Leave a comment:
-
cel mai mare consumator e de departe demarorul. daca ala poate porni sandramaua, celelate calculatoare n-ar trebui sa sughite. e normal ca atunci cand bateria e pe duca, tensiunea reala la borne cand se actioneza demarorul sa scada pana la 7-8V. Daca e sub 6, ar trebui sa intre bordul in avarie si ecu habitaclu sa nu autorizeze nimic electric in masina aia.
Leave a comment:
-
Asa cum spuneam, martorul trebuie sa se stinga dupa cateva secunde de la punerea contactului; ori in acest moment bateria are curent necesar pornirii si nu are suficient pentru ca virgula,calculatorul ABS sa-si testeze sistemul? Nu stiu, ma gandesc...
Leave a comment:
-
Eu zic sa te mai documentezi pe treaba asta. Eu am citit si rascitit pe tema asta diverse articole si forumuri si de aici concluzia mea ca si a altora.
Daca ai bateria slaba si este ger cumplit afara asta se intampa..ABS-ul ramane fara curent suficient si se reseteaza intr-o oarecare masura.
si ECU beneficiaza de aceiasi tensiune si totusi autorizeaza pornirea.
Ps,,parca si SEBA pomenea de treaba asta pe undeva cu calculatorul/martorul ABS la pornirile pe frig si ger cumplit.
Leave a comment:
-
@octavian_32
@cosmin83
Martorul ABS ar trebui sa se stinga la cca 3 sec. de la punerea contactului, timp in care calculatorul isi analizeaza sistemul; daca e ceva in neregula, acesta ramane aprins, sau se prelungeste timpul in care se stinge. Nu cred ca poate fi din cauza bateriei; si ECU beneficiaza de aceiasi tensiune si totusi autorizeaza pornirea.
Pe threadul cu baterii eram off.
Leave a comment:
-
@Iancumic la functionarea pana la limita de alunecare (deci fara interventie ABS) 4 electrovane sunt deschise si 4 electrovane sunt inchise.
Blocul hidraulic se "aeriseste" cand se inlocuieste o componenta a sistemului din amonte de el sau chiar blocul in sine. De cele mai multe ori este necesara doar o aerisire clasica.
Leave a comment:
-
Guest repliedde fapt,cand am plecat de acasa nu era aprins ,dar am trecut cu roata dreapta prin zapada data pe marginea soselei si atunci s-a aprins.
Leave a comment:
-
Mie mi s-a intamplat de multe ori iarna sa se aprinda acel martor pentru cateva momente; dupa ce am spalat masina si noaptea au inghetat discurile, cand am lasat-o cu rotile din fata oarecum in zapada si am smuls-o dupa ce anvelopele s-au lipit pe aceasta, trebuind sa o fortez un pic sa pot pleca. Se pare ca senzorii sunt cei care sesizeaza pentru un moment, conditiile improprii de lucru; sunt convins ca multi se vor mai confrunta cu aceasta situatie, cat mai e zapada si ger.
Leave a comment:
-
Guest repliedazi ma luat o bucata de gheata si s-a apris martorul abs-ul in bord ,prima data am crezut ca s-a ars siguranta umblu eu pe acolo nimic,dupa pun o frana zdravana si se stinge.
Leave a comment:
-
Al dreacului manual de utilizare, sta aruncat prin torpedou sau printr-un sertar din casa...
Leave a comment:
Leave a comment: