Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cosmin83
    replied
    asa mi se intampla si mie,dupa ce porneste motorul se aprinde 2-3 secunde si apoi dispare,piciorul pe frana nu il tin decat ambreajul apasat,dar azi nu mi-o mai facut dar o sa urmaresc si maine.

    Leave a comment:


  • Shakar
    replied
    Nu stau cu piciorul pe frana.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    @Shakar
    Probabil calculatorul ABS isi reia procedura de diagnosticare. Calculatorul airbag are si o referinta legata de contactor lumini stop; stai cumva la pornire cu piciorul pe pedala de frana? ...desi mai degraba prima ipoteza.
    Maine testez si eu ce spune Marian.
    Last edited by IancuMIC; 11 February 2012, 00:18.

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Asa cum spuneam, martorul trebuie sa se stinga dupa cateva secunde de la punerea contactului;
    Martorul ala se stinge in mod normal cand pui contactul,,dar el se reaprinde apoi dupa ce se invarte motorul de vreo 3 ori. Cand porneste la prima/a doua cheie nu mai apare problema reaprinderii acestui martor abs. Sau dupa vreo 20/30 de secunde dupa ce opresc motorul si il pornesc iar,,problema dispare ca atunci porneste la sfert de cheie.
    Deci demarorul invarte odata consuma curent,invarte a doua oara iarasi consuma curent iar la a treia invartire deja ""s-a supt"" si mai mult curent din baterie si calculatorul ABS ramane fara curent indeajuns si atunci isi face o retestare!
    Daca ceva ar fi defect la sistemul ABS acel martor ar trebui sa se reaprinda la fiecare pornire ulterior.

    Asa ca o baterie slaba combinata cu gerul asta de -15/20 de grade duce la acest fenomen.

    Leave a comment:


  • Shakar
    replied
    Eu tot timpul las sa se stinga toti martorii, inclusiv aia din turometru. Dupa ce dau la automat se aprinde ABS si frana de mana si se sting dupa 1-2 secunde.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Corect rationamentul.
    @Shakar
    Dar tu dupa ce pui contactul, la prima pornire, nu lasi cateva secunde sa se stinga cei 3 martori MIL, AIRBAG si ABS, pentru ca despre asta vorbim, dupa care pornesti; si tie iti ramane aprins dupa pornire cateva secunde ?

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    cel mai mare consumator e de departe demarorul. daca ala poate porni sandramaua, celelate calculatoare n-ar trebui sa sughite. e normal ca atunci cand bateria e pe duca, tensiunea reala la borne cand se actioneza demarorul sa scada pana la 7-8V. Daca e sub 6, ar trebui sa intre bordul in avarie si ecu habitaclu sa nu autorizeze nimic electric in masina aia.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Asa cum spuneam, martorul trebuie sa se stinga dupa cateva secunde de la punerea contactului; ori in acest moment bateria are curent necesar pornirii si nu are suficient pentru ca virgula,calculatorul ABS sa-si testeze sistemul? Nu stiu, ma gandesc...

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    Eu zic sa te mai documentezi pe treaba asta. Eu am citit si rascitit pe tema asta diverse articole si forumuri si de aici concluzia mea ca si a altora.
    Daca ai bateria slaba si este ger cumplit afara asta se intampa..ABS-ul ramane fara curent suficient si se reseteaza intr-o oarecare masura.

    si ECU beneficiaza de aceiasi tensiune si totusi autorizeaza pornirea.
    La ECU ai alta mancare de peste si poate nu necesita un curent prea mare la pornire fata de ala de la ABS.In Plus pt ala nu ai martor sa se aprinda in bord ca la ABS si nu ai de unde sa stii daca ""functioneaza"" normal in alea 3 secunde.

    Ps,,parca si SEBA pomenea de treaba asta pe undeva cu calculatorul/martorul ABS la pornirile pe frig si ger cumplit.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    @octavian_32
    @cosmin83
    Martorul ABS ar trebui sa se stinga la cca 3 sec. de la punerea contactului, timp in care calculatorul isi analizeaza sistemul; daca e ceva in neregula, acesta ramane aprins, sau se prelungeste timpul in care se stinge. Nu cred ca poate fi din cauza bateriei; si ECU beneficiaza de aceiasi tensiune si totusi autorizeaza pornirea.
    Pe threadul cu baterii eram off.

    Leave a comment:


  • Soran
    replied
    @Iancumic la functionarea pana la limita de alunecare (deci fara interventie ABS) 4 electrovane sunt deschise si 4 electrovane sunt inchise.

    Blocul hidraulic se "aeriseste" cand se inlocuieste o componenta a sistemului din amonte de el sau chiar blocul in sine. De cele mai multe ori este necesara doar o aerisire clasica.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    de fapt,cand am plecat de acasa nu era aprins ,dar am trecut cu roata dreapta prin zapada data pe marginea soselei si atunci s-a aprins.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Mie mi s-a intamplat de multe ori iarna sa se aprinda acel martor pentru cateva momente; dupa ce am spalat masina si noaptea au inghetat discurile, cand am lasat-o cu rotile din fata oarecum in zapada si am smuls-o dupa ce anvelopele s-au lipit pe aceasta, trebuind sa o fortez un pic sa pot pleca. Se pare ca senzorii sunt cei care sesizeaza pentru un moment, conditiile improprii de lucru; sunt convins ca multi se vor mai confrunta cu aceasta situatie, cat mai e zapada si ger.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    azi ma luat o bucata de gheata si s-a apris martorul abs-ul in bord ,prima data am crezut ca s-a ars siguranta umblu eu pe acolo nimic,dupa pun o frana zdravana si se stinge.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Al dreacului manual de utilizare, sta aruncat prin torpedou sau printr-un sertar din casa...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google