Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi_Xp
    replied
    i-am raspuns aici ,nu cred ca e de la rulmenti,dar e grea tehnologia asta.Pana diseara mai face 10 posturi in care intreaba,dar nu citeste la niciunul raspunsul.
    Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
    Last edited by Cristi_Xp; 14 April 2012, 13:20.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Ai pus rulmentii gresit, exista 2 tipuri, cu cititor de ABS cu mai multi sau mai putini dinti. Este un lucru frecvent sa se monteze rulmenti nepotriviti. Cumparati-va piese de la magazine dedicate, nu de pe canal sau din piata

    Leave a comment:


  • gheo88
    replied
    ma ajuta si pe mine cineva va rog,imi sta abs aprins si am schimbat rulmenti am schimbat si placutele am schimbat si senzori de abs ce poate fi pe tester imi iese un cod df017.multumesc

    Leave a comment:


  • Daciaa1
    replied
    Mie la un moment dat, indiferent ca era vara, iarna, noapte, zi, mi se aprindea in mers, uneori dupa 10 min, alteori dupa 3 ore senzorul de la ABS si ramanea aprins pana la urmatoarea oprire a motorului.Apoi aceeasi chestie si am presupus ca mi-a cazut ABS-ul desi eu si inainte si dupa nu simteam absolut niciun efect dpdv mecanic al funct sau nefunct sistemului...Am luat in calcul si varianta cu nesimtirea in ceea ce ma priveste!E posibil!Am si un VW PASSAT 2004 si acolo e evidenta diferenta.Pe langa faptul ca atunci cand franezi se aude un zgomot, un fel de bataie si pedala se comporta ca atare.
    In cele din urma se pare ca luasem o groapa mai serioasa si mi se defectase un senzor.Nu mi s-a spus exact de ce existau aceste diferente de timp pentru manifestarea problemei, ideea principala era ca nu functiona.

    Leave a comment:


  • Soran
    replied
    Originally posted by Soran View Post
    Vi s-a intamplat sa aveti radioul pornit vara si sa dati la cheie si el sa mearga in continuare si iarna sa se intrerupa si sa porneasca ulterior? Cam asa e si cu electronica asta de pe la diverse module care isi fac si autodiagnostic. Ca sa scapati de astfel de probleme investiti si voi intr-o baterie ca nu-i scumpa si cand veniti seara cu masina opriti mai intai toti consumatorii mari ventilatie, dezaburire, faruri si dupa mai lasati juma de minut motorul oprit inainte sa il opriti.
    Ati tot scris exemplul meu dar nu ati explicat lui Shakar ca el nu a inteles pentru ca am facut eu o greseala - era vorba sa lasi motorul "pornit" inca jumatate de minut nu"oprit" cum am scris eu din graba. Probabil acum se va lamuri si dumnealui care era scopul sfatului meu. Demarorul invarte mai greu mai usor si masina porneste insa electronica e mai desteapta si se deconecteaza sub un prag de tensiune care oricum nu ar mai asigura functionarea corecta.
    In alta ordine de idei daca vreti sa tina bateria pana in momentul cand va lasa de tot treceti peste efectele secundare cu leduri care clipesc in bord si se sting ulterior.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    ca sunt multi prosti care cand se blocheaza roata, nu simt in scaun deplasarea laterala si se infig si mai tare in frane, rezolvand definitiv situatia. de asta. cand e un pic ud, un pic pietris, un pic sina de tramvai, minunea aia de abs te da cu nasu-n curul aluia din fata. are si avantaje, pt marea masa a utilizatorilor, e drept. ziceam mai devreme si de ce

    Leave a comment:


  • adicata2003
    replied
    Originally posted by CataFOF View Post
    uite eu de rea ce e pielea pe mine , am scos siguranta de la ABS , si chiar nu pun in pericol pe nimeni , ba dimpotriva , ma opresc mai in siguranta.


    Pai atunci de ce crezi tu ca ABS-ul este standard la toate masinile livrate in uniunea europeana?????

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    Ei, n-a fost bmw-ul ala atent ce baterie i-ai pus, ca daca vedea ca e romaneasca n-ar fi vrut sa porneasca nici in ruptul capului

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    mariane, dacia avea aprindere pe delcou, ala punea bateria in scurt prin bobina de inductie daca lasai contactul pus, de aia se crizau toti cu bateriile. la logan nu-i cazul. in alta ordine de idei, bateria de 40Ah e suficient sa pornesti un dizal. eu cu aia de la 1.4mpi, am pornit tot un 320d in curtea fabricii. care e marea minune? nu merge, mah, nici un lucru romanesc la voi ca ala nemtesc. cred ca aveti o problema de perceptie a realitatii, uneori...

    Leave a comment:


  • Ivan Marian
    replied
    Originally posted by Shakar View Post
    Bateria o sa se schimbe cand o sa se intample sa nu imi porneasca masina fara curent, in momentul ala o sa imi iau alta si gata, nu mai o tarai cu redresor, carat in casa si asa mai departe.
    Sper sa nu vii si pe aici sa ne spui ca ajuge o baterie de 40 de amperi si apoi iar sa vii sa spui ca ti se aprind ledurile in bord la porniri pe vreme rece si cu bateria noua!

    Originally posted by dsign View Post
    Eu zic ca asta e un sfat pertinent. Sunt absolut convins ca 90% dintre soferi habar n-au de chestiile astea.
    Ahhhaaaa cat m-a batut tata la cap in anul 1996 cand am luat permisul si masina dacia 1400,,""" ba, inainte de a opri motorul ,inchide tot ce ai consumatori cand ajungi la destinatie ca te omor in bataie,,nu vreau sa schimb bateriile ca pe sosete..mai ales iarna"""
    Se stie,,la daciile 1300/1400 pe vremuri daca nu aveai aprinderea in regula mai ales IARNA PE GER SI ZAPADA si bateria foarte buna riscai multeee. Adica sa ramai cu masina pe unde iti era lumea mai draga!

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Originally posted by Soran View Post
    ...si cand veniti seara cu masina opriti mai intai toti consumatorii mari ventilatie, dezaburire, faruri si dupa mai lasati juma de minut motorul oprit inainte sa il opriti.
    Eu zic ca asta e un sfat pertinent. Sunt absolut convins ca 90% dintre soferi habar n-au de chestiile astea.


    PS: Varta nu mai e ce a fost

    Totusi, se pare ca o baterie veche, slabita de puteri, care totusi mai porneste la temperaturi mici, poate crea alte problemute.

    Drumuri curate va doresc tuturor.

    Leave a comment:


  • Shakar
    replied
    Originally posted by dsign View Post
    Sa moara pestii lui Pau, mai nea Shakar, de nu esti de-a-n curulea peste tot.

    Omul incerca sa explice niste notiuni elementare, ba chiar a dat niste sfaturi pertinente, de bun simt, care v-ar ajuta sa va protejati bateriile de acum, pe timpul acesta.

    Chiar trebuie sa ne povestesti toata viata dumitale? Nu ne intereseaza ca bateria ta Rombat este performanta, te vad eu cum te lauzi cand te-o lasa fix in parcarea de la supermarket.

    Se vorbea aici de niste fenomene legate de initializarea sistemului ABS. Daca ai ceva bun de spus legat de asta, te rugam...
    Nu sunt de-a-n curulea deloc, am doar common sense. Plus ca nu am povestit nimic din viata mea, am dat doar 2-3 detalii despre baterie care apropo, nu vad unde am spus ca e ultra performanta, are doar suficienta viata in ea cat sa functioneze perfect, cel putin pana la iarna viitoare.

    Nu vad ce sfaturi pertinente si de bun simt a dat colegul tau Soran care se ne protejeze bateriile. Sfatul de a-ti lua baterie noua nu se incadreaza aici.

    Daca banii nu ar fi o problema, sigur ca as schimba bateria in fiecare an si numai Varta Start-Stop Plus ar fi la mine pe masina, dar cum nu conducem toti numai Pagani Zonda sau S Klasse banii sunt un element important de luat in calcul si nu cred ca se arunca prea multi sa isi ia baterie noua desi cea de pe masina porneste la sfert la -25 sau -30.

    PS - bacteria asta acum 10 zile a pornit 320d din 2000 cu ~ 300 000 km fara probleme asa ca un amarat de 1.6 benzina nu e o pacoste prea mare de suportat, Bateria o sa se schimbe cand o sa se intample sa nu imi porneasca masina fara curent, in momentul ala o sa imi iau alta si gata, nu mai o tarai cu redresor, carat in casa si asa mai departe.
    Last edited by Shakar; 13 February 2012, 02:51.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Una din masuratorile care se fac acumulatorului este si tensiunea la pornirea la rece. Intr-adevar, ce scade sub 11v este ingrijorator, iar ce scade sub 10v duce la aceste efecte. Se spune ca acumulatorul trebuie ori incarcat ori schimbat cand tensiunea scade sub 10v la pornire.

    Dar nah, acum daca omul zice ca de 4 ani are o super bacterie Rombat... Batman, Batman!

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    ABSul si airbagul se dezactiveaza din cauza ca tensiunea de pe baterie este mica ori ca protectie sa nu crape din cauza caderii de tensiune ori pur si simplu sa nu mai consume curent pana nu pornesti.
    De reinitializat nu se reinitializeaza, ci pur si simplu nu mai pornesc pana in momentul in care urca tensiunea pe baterie .Am la clio 9.9V-10V pe baterie, bineinteles ca nu porneste , abia invarte.Din momentul in care am pus contacul fara sa dau la demaror,am ramas cu pomul de craciun in bord,dupa ce am pornit cu cabluri, dispare totul.Tind sa cred ca 10V este limita sub care se aprind becurile, ca bateria mea fluctueaza 9.8-9.9-10-10.1 si nu tot timpul le vedeam aprinse.
    Last edited by Cristi_Xp; 13 February 2012, 00:22.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Sa moara pestii lui Pau, mai nea Shakar, de nu esti de-a-n curulea peste tot.

    Omul incerca sa explice niste notiuni elementare, ba chiar a dat niste sfaturi pertinente, de bun simt, care v-ar ajuta sa va protejati bateriile de acum, pe timpul acesta.

    Chiar trebuie sa ne povestesti toata viata dumitale? Nu ne intereseaza ca bateria ta Rombat este performanta, te vad eu cum te lauzi cand te-o lasa fix in parcarea de la supermarket.

    Se vorbea aici de niste fenomene legate de initializarea sistemului ABS. Daca ai ceva bun de spus legat de asta, te rugam...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google